Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
- Poster rang 5
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Ik denk dat ze momenteel niet echt aan kinderen denken. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
ik vind het nog altijd heel onrealistisch dat peggy en peter zo vlug een relatie beginnen, zelfs naar Thuis-normen. Doch ik vrees dat Peggy er zich veel meer van zal voorstellen dan Peter die eigenlijk enkel voor de "seks" gaat en het doet om Femke te straffen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Is er in Thuis iets dat überhaupt wel realistisch is? Zelfs het decor laat te wensen over. Zo is het weer, door de ramen van Tom zijn kantoor, altijd hetzelfde! 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 1
-
- x 435
In België kan dat nochtans kloppen, "zoals het weer gisteren was, zo wordt het vandaag"Kwast schreef:Is er in Thuis iets dat überhaupt wel realistisch is? Zelfs het decor laat te wensen over. Zo is het weer, door de ramen van Tom zijn kantoor, altijd hetzelfde!

0 x
-
- Poster rang 5
Is het advokatenkantoor/notariaat eigenlijk (in theorie) hetzelfde gebouw als dat van Sanitair Vercammen/Marie Design vroeger? De indeling van de ruimte is nogal vergelijkbaar.Kwast schreef:Is er in Thuis iets dat überhaupt wel realistisch is? Zelfs het decor laat te wensen over. Zo is het weer, door de ramen van Tom zijn kantoor, altijd hetzelfde!
Heb eigenlijk nog nooit door het venster van Tom z'n kantoor gekeken, maar ik neem aan dat dat ook studiodecor is dat je door het venster zou zien.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Peggy ligt daar niet wakker van, denk ik.lord F. schreef:Is het advokatenkantoor/notariaat eigenlijk (in theorie) hetzelfde gebouw als dat van Sanitair Vercammen/Marie Design vroeger? De indeling van de ruimte is nogal vergelijkbaar.Kwast schreef:Is er in Thuis iets dat überhaupt wel realistisch is? Zelfs het decor laat te wensen over. Zo is het weer, door de ramen van Tom zijn kantoor, altijd hetzelfde!
Heb eigenlijk nog nooit door het venster van Tom z'n kantoor gekeken, maar ik neem aan dat dat ook studiodecor is dat je door het venster zou zien.

0 x
-
- x 435
Is dat eigenlijk gewoon een andere manier om te zeggen: "Back to topic"???Rieka schreef:Peggy ligt daar niet wakker van, denk ik.
0 x
- eefjje
- Nog geen rang
Ann+ schreef:Is dat eigenlijk gewoon een andere manier om te zeggen: "Back to topic"???Rieka schreef:Peggy ligt daar niet wakker van, denk ik.

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Waar ligt Peggy wel wakker van dan? Volgens mij ligt ze nergens wakker van. Ik vind Peggy wel een beetje een koude tante!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- smurfin
- Poster rang 2
Dat vind ik niet. Hoe ze met Sandrine'tje omgaat. En hoe aangedaan ze was toen Femke haar zo aanviel.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Als ik Peggy met Sandrine zie, dan denk ik altijd 'weekendmama'.
En wat de aanval van Femke betreft: daar zou eender wie aangedaan van zijn.
Nee, ik vind Peggy ook niet bepaald 'warm'.
En wat de aanval van Femke betreft: daar zou eender wie aangedaan van zijn.
Nee, ik vind Peggy ook niet bepaald 'warm'.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Peggy's gezicht sprak boekdelen toen zij het bericht vernam dat Kasper terugkomt. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Wat betreft het niet bepaald warme karakter van Peggy: daar sluit ik me bij aan.
En niet eens zozeer om wat er nu gebeurt met Peter, wat ook niet echt een mooie actie van haar is natuurlijk, maar gewoon haar hele manier van doen sinds ze terug is. Peggy denkt eerst en vooral aan zichzelf, dat is ten tijde van die adoptie toestand rond Sandrine al wel duidelijk geworden.
En ook gisteren leek ze niet echt blij inderdaad, toen ze hoorde dat Kasper terug komt...
En niet eens zozeer om wat er nu gebeurt met Peter, wat ook niet echt een mooie actie van haar is natuurlijk, maar gewoon haar hele manier van doen sinds ze terug is. Peggy denkt eerst en vooral aan zichzelf, dat is ten tijde van die adoptie toestand rond Sandrine al wel duidelijk geworden.

En ook gisteren leek ze niet echt blij inderdaad, toen ze hoorde dat Kasper terug komt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Wat is er gebeurd tussen Peggy en Kasper, dat zij niet blij is met zijn terugkomst?
0 x