Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)

Bericht door fresia »

Limiet van haar creditcard zekerZulke mensen en credietcard samen das vuurwerk
:razz:
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ik vind het eigenlijk echt echt erg. Ik had het haar zo gegund... Even heb ik gedacht dat Marianne haar goed hart zou gaan tonen en op het laatste moment zou zeggen dat zij Nancy's sprookjeshuwelijk zou bekostigen. Maar helaas...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Lacrimosa schreef:Ik vind het eigenlijk echt echt erg. Ik had het haar zo gegund... Even heb ik gedacht dat Marianne haar goed hart zou gaan tonen en op het laatste moment zou zeggen dat zij Nancy's sprookjeshuwelijk zou bekostigen. Maar helaas...
... ze overdrijft toch wel, ons Nancyke
is zo'n "poepschiek" sprookjeshuwelijk nu echt nodig? Nancy verliest nogal snel de pedalen (en Eddy die op dezelfde tandem loospeddelt al even goed, schoon koppel) 8)
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Nee dat is niet nodig. Ik ben getrouwd in een kleedje van 30 euro uit de solden. Maar voor 1 keer vond ik wel dat ze eens chique mocht doen. Voor die ENE keer.
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Ze had nen trouw in haar hoofd .nog erger dan de qween van scheba
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Lacrimosa schreef:Ik vind het eigenlijk echt echt erg. Ik had het haar zo gegund... Even heb ik gedacht dat Marianne haar goed hart zou gaan tonen en op het laatste moment zou zeggen dat zij Nancy's sprookjeshuwelijk zou bekostigen. Maar helaas...
Ik heb ook al met die gedachte rondgelopen. Zal maar eens reageren in het speculatie topic :dance:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

martha schreef:
Ik heb ook al met die gedachte rondgelopen. Zal maar eens reageren in het speculatie topic :dance:
Langs de andere kant >> voor zo'n sprookjeshuwelijk moet je wel veel genodigden hebben en denk dat Eddy momenteel met de dag vrienden aan het verliezen is. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

ik zal blij zijn als dat hele trouwgedoe van de baan is, Nancy werkt stilaan op de zenuwen met haar gezaag over haar kleed :mrgreen:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wallanderjunior schreef:ik zal blij zijn als dat hele trouwgedoe van de baan is, Nancy werkt stilaan op de zenuwen met haar gezaag over haar kleed :mrgreen:
Herkenbaar gedacht... :doh:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

En wat maakt het eigenlijk uit wat ze draagt, ze trouwt toch met een boertig varken. ^^
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik vond het nog niet zo'n slecht idee van Eddy om in haren bloten te trouwen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Eddy heeft maar weinig echt positieve kanten aan zijn karakter, maar als ik er 1 moet noemen dan is het toch wel zijn engelengeduld... Ik kan wel begrijpen dat de teleurstelling voor Nancy enorm groot is, maar inmiddels begin ik me hoe langer hoe meer af te vragen waarom ze eigenlijk in vredesnaam wilde trouwen.
Volgens mij had ze het niet eens erg gevonden als Eddy ergens halverwege afgehaakt was, als ze haar jurk en haar kasteel maar gehad had... :roll: :crazy:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Christel schreef:Eddy heeft maar weinig echt positieve kanten aan zijn karakter, maar als ik er 1 moet noemen dan is het toch wel zijn engelengeduld... Ik kan wel begrijpen dat de teleurstelling voor Nancy enorm groot is, maar inmiddels begin ik me hoe langer hoe meer af te vragen waarom ze eigenlijk in vredesnaam wilde trouwen.
Volgens mij had ze het niet eens erg gevonden als Eddy ergens halverwege afgehaakt was, als ze haar jurk en haar kasteel maar gehad had... :roll: :crazy:
Ja, dat zou ik ook denken... :crazy:
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Ik zal blij zijn dat ze uiteindelijk trouwen , is dat gezaag van Nancke ook gedaan :mrgreen:
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

En toch denk ik dat het nog speciaal gaat worden!
0 x
Plaats reactie