Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
fresia
- Poster rang 1

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Limiet van haar creditcard zekerZulke mensen en credietcard samen das vuurwerk

0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Ik vind het eigenlijk echt echt erg. Ik had het haar zo gegund... Even heb ik gedacht dat Marianne haar goed hart zou gaan tonen en op het laatste moment zou zeggen dat zij Nancy's sprookjeshuwelijk zou bekostigen. Maar helaas...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
Wallanderjunior
- x 435
... ze overdrijft toch wel, ons NancykeLacrimosa schreef:Ik vind het eigenlijk echt echt erg. Ik had het haar zo gegund... Even heb ik gedacht dat Marianne haar goed hart zou gaan tonen en op het laatste moment zou zeggen dat zij Nancy's sprookjeshuwelijk zou bekostigen. Maar helaas...
is zo'n "poepschiek" sprookjeshuwelijk nu echt nodig? Nancy verliest nogal snel de pedalen (en Eddy die op dezelfde tandem loospeddelt al even goed, schoon koppel)
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Nee dat is niet nodig. Ik ben getrouwd in een kleedje van 30 euro uit de solden. Maar voor 1 keer vond ik wel dat ze eens chique mocht doen. Voor die ENE keer.
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Ik heb ook al met die gedachte rondgelopen. Zal maar eens reageren in het speculatie topicLacrimosa schreef:Ik vind het eigenlijk echt echt erg. Ik had het haar zo gegund... Even heb ik gedacht dat Marianne haar goed hart zou gaan tonen en op het laatste moment zou zeggen dat zij Nancy's sprookjeshuwelijk zou bekostigen. Maar helaas...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Langs de andere kant >> voor zo'n sprookjeshuwelijk moet je wel veel genodigden hebben en denk dat Eddy momenteel met de dag vrienden aan het verliezen is.martha schreef:Ik heb ook al met die gedachte rondgelopen. Zal maar eens reageren in het speculatie topicLacrimosa schreef:Ik vind het eigenlijk echt echt erg. Ik had het haar zo gegund... Even heb ik gedacht dat Marianne haar goed hart zou gaan tonen en op het laatste moment zou zeggen dat zij Nancy's sprookjeshuwelijk zou bekostigen. Maar helaas...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Wallanderjunior
- x 435
ik zal blij zijn als dat hele trouwgedoe van de baan is, Nancy werkt stilaan op de zenuwen met haar gezaag over haar kleed 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Herkenbaar gedacht...Wallanderjunior schreef:ik zal blij zijn als dat hele trouwgedoe van de baan is, Nancy werkt stilaan op de zenuwen met haar gezaag over haar kleed
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
En wat maakt het eigenlijk uit wat ze draagt, ze trouwt toch met een boertig varken. ^^
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vond het nog niet zo'n slecht idee van Eddy om in haren bloten te trouwen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Eddy heeft maar weinig echt positieve kanten aan zijn karakter, maar als ik er 1 moet noemen dan is het toch wel zijn engelengeduld... Ik kan wel begrijpen dat de teleurstelling voor Nancy enorm groot is, maar inmiddels begin ik me hoe langer hoe meer af te vragen waarom ze eigenlijk in vredesnaam wilde trouwen.
Volgens mij had ze het niet eens erg gevonden als Eddy ergens halverwege afgehaakt was, als ze haar jurk en haar kasteel maar gehad had...

Volgens mij had ze het niet eens erg gevonden als Eddy ergens halverwege afgehaakt was, als ze haar jurk en haar kasteel maar gehad had...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Ja, dat zou ik ook denken...Christel schreef:Eddy heeft maar weinig echt positieve kanten aan zijn karakter, maar als ik er 1 moet noemen dan is het toch wel zijn engelengeduld... Ik kan wel begrijpen dat de teleurstelling voor Nancy enorm groot is, maar inmiddels begin ik me hoe langer hoe meer af te vragen waarom ze eigenlijk in vredesnaam wilde trouwen.
Volgens mij had ze het niet eens erg gevonden als Eddy ergens halverwege afgehaakt was, als ze haar jurk en haar kasteel maar gehad had...![]()
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Ik zal blij zijn dat ze uiteindelijk trouwen , is dat gezaag van Nancke ook gedaan 
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

En toch denk ik dat het nog speciaal gaat worden!
0 x