Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Ganja »

flupke schreef:Ik vind Mayra eigenlijk heel wispelturig. Met Guy wist ze niet wat ze wou, met Ann schijnbaar ook niet. Hoewel bij je schoonfamilie inwonen zie ik ook niet direct zitten. Dat ze ruimte nodig heeft, kan ik wel begrijpen.
Kan ik het niet mee eens zijn ;)
Mayra wist heel goed wat ze wilde met Guy. Meermaals drong ze aan tot een gesprek met hem, maar hij wilde nooit. En het was zij die in therapie wou gaan. En dat ze dan daarna twijfels had omdat ze toevallig op iemand anders viel lijkt me niet meer dan normaal met een man die niet wilde mee werken en een huwelijk waarin zij alles had geprobeerd en hij alles maar als vanzelfsprekend beschouwde.
rossefurie schreef: Anderzijds weet ze niet wat ze wilt. Eerst vr de mannen dan de vrouwen.. Whats next?
Ze wist heel goed wat ze wilde. In eerste instantie haar huwelijk redden. Maar ze zat met een man die niet wilde mee werken en die alles maar als vanzelfsprekend beschouwde. Dan werd ze verliefd op een ander, en ja dat was toevallig een vrouw, waar ze even over twijfelde wat me volkomen normaal lijkt als je dat voor het eerst overkomt als hetero. Al bij al heeft het niets te maken met niet weten wat je wil.

Christel schreef:^ Daar ben ik het helemaal mee eens. Als Mayra bijvoorbeeld niet bij haar schoonfamilie in huis wil wonen, kan ze dat toch ook gewoon fatsoenlijk brengen en erover praten? Maar het enige wat ze doet is mopperen, kortaf zijn en wat provoceren, zonder eigenlijk duidelijk te zijn in wat ze dan wél prettig vindt. Nu ook: het halve huis van Marianne is verbouwd en mevrouw vertrekt omdat ze "ruimte nodig heeft". Na veel ge-vis heeft Ann er uiteindelijk toch nog uitgekregen dat Marianne en Ann haar verstikken. Begrijpelijk hoor, maar waarom zégt ze dat dan niet gewoon vanaf het begin af aan?
Het lijkt bovendien wel alsof Mayra altijd haar conclusies pas trekt als het eigenlijk al te laat is...

Hopelijk ziet ze nu in dat dit geen manier van doen is, net zo goed als dat Ann in moet zien dat niet iedereen een leven daar in huis ziet zitten, en dat ze bovendien met een volwassen vrouw te maken heeft. Ook ik duim voor een goede afloop. :thumbup:
Helemaal mee eens. En dat zeg ik zo vaak. Waarom zeggen personages in soaps en series nooit wat ze 'moeten' zeggen!!! Anderzijds ken ik in real life ook best veel mensen die graag uren en dagen rond de pot draaien en zelden zeggen wat ze willen of moeten zeggen. Duidelijk zijn is blijkbaar voor velen moeilijk. Ook voor Mayra dus.

Al bij al ben ik van mening dat Mayra zich nooit had mogen overhalen om te gaan inwonen bij haar schoonmoeder. Eigenlijk is het gewoon de schuld van Ann. Want voor haar is het té min om een tijdje op een appartementje te wonen en zo te sparen voor een huis, want neen madam wil ineens een sjieke groot huis!!! Als jong vers koppel inwonen bij schoonfamilie is volgens mij niet alleen ongezond maar ook nefast voor veel relaties en dan al zeker met een Queen mother Marianne. En dan uiteindelijk nog met het proces erbij ja dan kan ik het me voorstellen dat je even ruimte nodig hebt. Maar ben het wel niet eens met de manier waarop Mayra het naar Ann toe heeft aangepakt. Dat kon beter ...veel beter....
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Mayra wil 'ruimte' dus neemt ze een kamer in de zus en zo :doh:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

fan_van_marianne schreef:Mayra wil 'ruimte' dus neemt ze een kamer in de zus en zo :doh:
op zich al een raar idee, inderdaad, de meeste kamers zullen wel niet indrukwekkend groot zijn, tenzij ze er ook een "bruiloftssuite" of "keizerinnesuite" of iets dergelijks groot en luxueus hebben
ze zal enkel ruimte in haar hoofd krijgen voor heldere ideeên (dat hoop ik toch :whistle: )
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Met ruimte zal ze niet een grote kamer of een groot huis bedoelen :razz: Ze wil even verlost zijn van An en Marianne, ze is waarschijnlijk ook nog van streek door dat proces. Maar An begrijpt geen snars van Mayra. Ik ben geen fan van Mayra, maar ik kan me voorstellen dat ze niet kan leven in dat huis en dat ze er tegenop ziet om dat zomaar te zeggen. Ze weet het zelf ook niet meer. Dat blijkt duidelijk. Vandaar de vraag om ruimte, denk ik. Laat er dan eens even met rust, zodat ze alles eens op een rijtje kan zetten. Nee, An staat de volgende dag alweer voor haar neus. Moe word je daar van.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Moeilijk en verwend is zij onze Mayra. Eerst wil ze thee (dat niet op de ontbijttafel staat) en Jenny (of was het Rosa :denk: ) speciaal moest maken en een beetje later : "a neen, ik wil toch liever koffie." Ik krijg het hé van zo'n mensen. :twisted: Ik was al geen fan van Mayra (eigenlijk niet van Muriel Bats : vond haar ook al ondermaats acteren in Kinderen Dewindt) :thumbdown:
0 x
Wallanderjunior
x 435

martha schreef:Moeilijk en verwend is zij onze Mayra. Eerst wil ze thee (dat niet op de ontbijttafel staat) en Jenny (of was het Rosa :denk: ) speciaal moest maken en een beetje later : "a neen, ik wil toch liever koffie." Ik krijg het hé van zo'n mensen. :twisted: Ik was al geen fan van Mayra (eigenlijk niet van Muriel Bats : vond haar ook al ondermaats acteren in Kinderen Dewindt) :thumbdown:
iedereen zijn mening natuurlijk ;) ik heb nooit gekeken naar "kinderen van Dewindt" op het moment dat de reeks voor het eerst uitgezonden werd maar toen Muriel Bats in "thuis" verscheen en de reeks opnieuw uitgezonden werd, was ik nieuwsgierig en heb ik toch gekeken
ik vond haar zeker niet slecht in die reeks, ook niet in "thuis"

Muriel Bats is natuurlijk niet de hoofdrolspeelster van dit topic, die eer geven we aan Mayra :lol:
en ja, Mayra heeft het blijkbaar moeilijk maar er is nog niets definitief verloren :dance:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb het over Mayra en niet over Muriel, hoor :razz:
0 x
rossefurie
x 435

Bericht door rossefurie »

Gisteren nog een zuurstoftekort, vandaag overvloed van o 2. Wat een gezever...
0 x
Wallanderjunior
x 435

scherpe analyse van Mayra :thumbup: Ann en Marianne hebben inderdaad de grootste moeite van de wereld om mekaar los te laten en ze geven daardoor wel heel weinig ruimte aan een partner van Ann
ze zal Ann maar langzaam losweken uit die "siamese tweeling" maar ik denk dat ze die uitdaging aankan
toch schattig, die twee :romance-romance:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Inderdaad. Ann speelt die rol van lesbienne ook erg goed vind ik. Hoe ze altijd kijkt naar Mayra! :thumbup:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vind dat ze wel licht gaat over die inbraak... :denk:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tsja, wat moet ze anders? Haar spullen krijgt ze er sowieso niet mee terug hè? Maar ze blijft er inderdaad wel heel kalm bij. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Christel schreef:Tsja, wat moet ze anders? Haar spullen krijgt ze er sowieso niet mee terug hè? Maar ze blijft er inderdaad wel heel kalm bij. :)
Op Oudjaar van 2010 is er bij ons ook ingebroken (maar we waren niet thuis). Ik was toch zwaar in paniek het moment dat we het ontdekten (hij was zo slim geweest geen énkel spoor na te laten) en voelde me lange tijd niet op mijn gemak.
Ik vind het vreemd dat zij en het gezin daar precies geen last van hebben en surtout omdat zij wél thuis waren! Maar ja, het is maar een soap...
0 x
Wallanderjunior
x 435

Mayra hoeft toch niet als een hysterische kip rond te hollen omdat er ingebroken is, dat haalt toch niets uit :lol:
ben toch benieuwd of de inbreker gevonden zal worden :?:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wallanderjunior schreef:Mayra hoeft toch niet als een hysterische kip rond te hollen omdat er ingebroken is, dat haalt toch niets uit :lol:
ben toch benieuwd of de inbreker gevonden zal worden :?:
Nee, maar geloof me, als je het zelf meegemaakt hebt ben je de volgende nachten toch niet 100% op je gemak hoor.
0 x
Gesloten