Speculaties seizoensfinale 2014
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Re: Speculaties seizoensfinale 2014
Inderdaad, Yves indertijd was ook al biseksueel en verliefd op oa Peggy, Rosa, Pierre Vinck (die pyscho
) en Eva.
0 x
-
osssver
- Nog geen rang
Aan de andere kant, zowel Tibo als Franky zijn al bijna een jaar uit thuis…dus zoveel (mannelijke)homoseksualiteit is er momenteel niet.Omega schreef:Er zitten met Franky, Tibo, Ann en Mayra al bovengemiddeld veel homo's in Thuis. Bovendien hebben we dat verhaal van 'uit de kast komen' en 'ontdekken dat je homo' bent' al eens gehad. Dat vaatje is leeggetapt.Djenner schreef:Ik mis wel een homopersonage. Zou ook eens leuk zijn mocht er bijvoorbeeld een duidelijke hetero uit thuis zijn bi-kantje ontdekt om dan te zien hoe de vrouw ermee omgaat ( ok, nu geen Eddy ofzo, maar bv. Tim of Toon)
Vraag me idd ook af of ze Jana tot dan gaan laten wachten om het te ontdekken.
0 x
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Citaat van Vanya Wellens uit TeVeBLAD:
De finale wordt écht een bom dit seizoen. Misschien wel het beste seizoenseinde ooit.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat klinkt veelbelovend! 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Poolaapje
- Poster rang 3

- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Het hangt er ook van af wat Vanya goed vindt. Sommige vonden die van vorig jaar bijvoorbeeld ook een van de beste, terwijl sommige hun ogen half dicht vielen...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Gaat Rosa ontploffen ?jorah69 schreef:Citaat van Vanya Wellens uit TeVeBLAD:
De finale wordt écht een bom dit seizoen. Misschien wel het beste seizoenseinde ooit.
0 x
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Rosa misschien niet, maar misschien een gaslek in de Zus & Zo? Of inderdaad letterlijk een bom? Een explosie is er nog nooit geweest in Thuis, toch?
0 x
-
Branaaa
- Nog geen rang
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik verwacht eerlijk gezegd ook wel een dode of een moord in de seizoensfinale...er is dit seizoen nog niemand overleden!
0 x
-
maartenvst
- Nog geen rang
ik speculeer hieruit dat mss ook femke wel een groot aandeel zal hebben in de finale? 
0 x
-
tvx1
- x 435
Oktober is nog niet bijna een jaar geleden, hoor.osssver schreef:Aan de andere kant, zowel Tibo als Franky zijn al bijna een jaar uit thuis…dus zoveel (mannelijke)homoseksualiteit is er momenteel niet.Omega schreef:Er zitten met Franky, Tibo, Ann en Mayra al bovengemiddeld veel homo's in Thuis. Bovendien hebben we dat verhaal van 'uit de kast komen' en 'ontdekken dat je homo' bent' al eens gehad. Dat vaatje is leeggetapt.Djenner schreef:Ik mis wel een homopersonage. Zou ook eens leuk zijn mocht er bijvoorbeeld een duidelijke hetero uit thuis zijn bi-kantje ontdekt om dan te zien hoe de vrouw ermee omgaat ( ok, nu geen Eddy ofzo, maar bv. Tim of Toon)
Vraag me idd ook af of ze Jana tot dan gaan laten wachten om het te ontdekken.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Er zullen bepaalde grote gebeurtenissen plaatsvinden. Wat zou dat kunnen zijn?
- de doop van Lucas?
- de 18de verjaardag van Lowie
- de opening van vernieuwde zus en zo ( die gebouwen van Luc)
- de plechtige communie van Stan?
....
Ik verwacht dat Peggy opnieuw zal kunnen zien, maar dat ze ons in spanning laten tot september.
Een grote clash tussen de familie Verbeeck enerzijds en familie De Grote-Vlerick-Bastiaens....
Mayra en Kurt, dat krijgt zeker een staartje in de seizoensfinale.
Die Gui tarstar zal ook een rol spelen ( ik zei hier ergens dat het ook wel eens Kurt zou kunnen zijn)
Het volledige prostitutieverhaal komt aan het licht.
- de doop van Lucas?
- de 18de verjaardag van Lowie
- de opening van vernieuwde zus en zo ( die gebouwen van Luc)
- de plechtige communie van Stan?
....
Ik verwacht dat Peggy opnieuw zal kunnen zien, maar dat ze ons in spanning laten tot september.
Een grote clash tussen de familie Verbeeck enerzijds en familie De Grote-Vlerick-Bastiaens....
Mayra en Kurt, dat krijgt zeker een staartje in de seizoensfinale.
Die Gui tarstar zal ook een rol spelen ( ik zei hier ergens dat het ook wel eens Kurt zou kunnen zijn)
Het volledige prostitutieverhaal komt aan het licht.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Nog 39 afleveringen en dan is het zover! Een seizoen ( dat toch 9 maanden duurt) lijkt altijd zo snel te gaan
volgens mij zit Stan in het eerste middelbaar, en zou hij dus vorig jaar zijn plechtige communie moeten hebben gedaan..
volgens mij zit Stan in het eerste middelbaar, en zou hij dus vorig jaar zijn plechtige communie moeten hebben gedaan..
0 x
-
Evaaa
- x 435
Normaal vind ik het altijd jammer dat het seizoen bijna afloopt, maar deze keer mag het wel komen.annekeHU schreef:Nog 39 afleveringen en dan is het zover! Een seizoen ( dat toch 9 maanden duurt) lijkt altijd zo snel te gaan
Enfin, soit. Ik hoop dat ze een leuk seizoenseinde klaarhebben.
Ik hoop vooral dat Femke haar tanden dan laat zien ten opzichte van Peggy. Haar bijvoorbeeld nog eens tegen de deur duwen zoals indertijd toen ze onder de speed zat
0 x