Vanya Wellens verwacht tweede kindje

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Vanya Wellens verwacht tweede kindje

Bericht door hannanaske »

Neen, ik vind het absoluut geen mooie naam. Het hoeven natuurlijk ook niet allemaal Emma's en Marie's te zijn maar soms vind ik die namen toch wel erg vergezocht. Achter alles moet precies een speciale betekenis zitten terwijl uw kind toch ook maar één van de zovele mensen is op aarde. Zolang ze maar speciaal is voor jezelf, is dat toch voldoende? daarom hoef je die toch geen bizarre naam te geven waar niemand dan nog weet hoe je het precies moet uitspreken! :eek: :crazy:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
HSH
Nog geen rang

Bericht door HSH »

Vraag blijft hoe ze tijdelijk uit Thuis zal verdwijnen? :silent:
Femke zal misschien op reis vertrekken, omdat ze zo'n puinhoop heeft gemaakt van haar leven? :)
Ik gok dat ze géén abortus pleegt, nadat Tim haar al zou verlaten en het huwelijk tussen Peter & Peggy barsten vertoont.
Persoonlijk vond ik Peter en Femke ook beter bij elkaar passen (die mening delen blijkbaar vele fans op sociale media), Tim en Peggy kunnen dan troost zoeken bij elkaar hé? :D

Achja, men kan nog àlle kanten uit met het scenario :razz:

Btw, ook van mij een welgemeende proficiat een Vanya voor de geboorte van Liu.
0 x
Nele_
Nog geen rang

Bericht door Nele_ »

hannanaske schreef:Neen, ik vind het absoluut geen mooie naam. Het hoeven natuurlijk ook niet allemaal Emma's en Marie's te zijn maar soms vind ik die namen toch wel erg vergezocht. Achter alles moet precies een speciale betekenis zitten terwijl uw kind toch ook maar één van de zovele mensen is op aarde. Zolang ze maar speciaal is voor jezelf, is dat toch voldoende? daarom hoef je die toch geen bizarre naam te geven waar niemand dan nog weet hoe je het precies moet uitspreken! :eek: :crazy:
Mijn keuze naam zou het ook niet zijn. Het klinkt ook zo Chinees, doet me denken aan die actrice Lucy Liu. Zita vind ik wel een heel mooie naam dus ik had iets totaal anders verwacht!

Achja, het is hun dochtertje, als zij het mooi vinden wie zijn wij dan om te oordelen hé :)

Verder ben ik ook heel benieuwd op welke manier Femke dan een tijdje uit thuis zal verdwijnen en of ze nu effectief een abortus zal doen of niet. Ik zou het wel afgezaagd vinden als ze deze zwangerschap ook afbreken, er mag wel eens nieuw leven in thuis komen vind ik!
0 x
Branaaa
Nog geen rang

Bericht door Branaaa »

Ik ben het er volkomen mee eens :D Liu is een rare naam, maar als zij het mooi vinden? Des te beter voor hun ;) wij
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Lazylady schreef:Waarom staat dit eigenlijk bij de spoilers? In verband met die zwangerschap in Thuis misschien?
Ik denk omdat het een spoiler is dat Femke binnenkort een tijdje uit Thuis zal verdwijnen.
0 x
Sanne
Gesloten