Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Peggy Verbeeck

Bericht door Mieke »

johan: smaken verschillen nu eenmaal.
Jouw smaak is niet de norm hoor :?

en dit terzijde: kijk eens naar de eerste seizoenen van thuis, daar is Peggy echt een heel mooie. Maar iedereen wordt ouder hè, benieuwd hoe uw Nina er binnen 15jaar uitziet :P
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky »

johan1969 schreef:Welke vrouw is er knapper dan Nina ?

De 2 dochters van Julia vind ik ok, maar nu ook niet speciaal.

Peggy vind ik eigl heel lelijk, ik snap niet dat die actrice is geworden ! Nu ja, ze zullen ook 'girls next door' nodig hebben zeker ?

En van haar eetgewoontes moet ik bijna kotsen, hopelijk eet ze in t echt ook niet zo.

Als je dan ziet wat voor vrouwen er in Neighbours of Storm of Love meespelen ! Arm Vlaanderen !

Zelfs Belgische ex-missen komen nog niet aan de enkels van sommige figurantes in die Duitse resp Australische reeks !
Jij gaat dus mensen beoordelen op hun uiterlijk... :roll:
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

De plooien tussen haar en Bianca lijken nu min of meer gladgestreken. Hopelijk gaat ze het nu niet verpesten door (in opdracht van Tom) te vragen of Tom bezoekrecht kan krijgen bij Robin.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

frankbomans schreef:De plooien tussen haar en Bianca lijken nu min of meer gladgestreken. Hopelijk gaat ze het nu niet verpesten door (in opdracht van Tom) te vragen of Tom bezoekrecht kan krijgen bij Robin.
zou Tom het kunnen laten, nu hij er weer wat voordeel voor zichzelf zou kunnen uit halen..... :?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:
frankbomans schreef:De plooien tussen haar en Bianca lijken nu min of meer gladgestreken. Hopelijk gaat ze het nu niet verpesten door (in opdracht van Tom) te vragen of Tom bezoekrecht kan krijgen bij Robin.
zou Tom het kunnen laten, nu hij er weer wat voordeel voor zichzelf zou kunnen uit halen..... :?
Volgens mij heeft hij zich op dit moment min of meer neergelegd bij het feit dat hij zijn kinderen allebei niet mag zien. Ik kan me in elk geval niet voorstellen dat hij heel die ruzie weer van voor af aan gaat laten beginnen. Daar zou Peggy volgens mij ook niet bepaald blij mee zijn, en zij heeft wat dat betreft wel een heel goede invloed op hem. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ja, en ik denk dat ze in de toekomst heel wat steun van halfzus Bie zal kunnen gebruiken, want de diagnose ziet er niet te rooskleurig uit;
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze heeft inderdaad meer aan Bianca dan aan het gesnotter van haar moeder.
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Jammer dat er eerst iemand zwaar ziek moet worden voor men inziet dat men fout bezig is :? Typisch menselijk zeker??
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Jana_tje schreef:Jammer dat er eerst iemand zwaar ziek moet worden voor men inziet dat men fout bezig is :? Typisch menselijk zeker??
Dat denk ik wel ja, en dat is ook wel een beetje begrijpelijk vind ik eigenlijk. De meesten hadden ergens wel een (min of meer redelijk gegronde) reden om "boos" te zijn op iemand, maar echt zin had het allemaal niet. Ik ben er dan ook niet zo rouwig om dat het erop lijkt dat ze daar allemaal weer een beetje "normaal" gaan doen. Hopelijk blijft het in stijgende lijn gaan! ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

We zagen het alweer van kilometers afstand aankomen. Peggy heeft kanker, kan na een operatie waarschijnlijk geen kinderen meer krijgen en waar stevenen we weer recht op af: Sandrien! Arme An. Er werd vandaag al een soort chantage-actie uitgevoerd door onze brave Tom. Maar hier blijft het natuurlijk niet bij.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wel laag van Tom dat hij zei dat Ann , Peggy's dood op haar geweten zou hebben als ze geen bezoekrecht toelaat...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:We zagen het alweer van kilometers afstand aankomen. Peggy heeft kanker, kan na een operatie waarschijnlijk geen kinderen meer krijgen en waar stevenen we weer recht op af: Sandrien! Arme An. Er werd vandaag al een soort chantage-actie uitgevoerd door onze brave Tom. Maar hier blijft het natuurlijk niet bij.
Tuurlijk, dat was wel te verwachten inderdaad.. :roll:
Tom wist het ook weer heel subtiel te brengen! En weer komt die onmogelijke situatie om de hoek kijken, want stel dat Ann uiteindelijk toch overstag gaat en een bezoekregeling toestaat, gaat dit dan wel genoeg zijn voor Peggy na verloop van tijd? Zoiets kan toch eigenlijk met de beste wil van de wereld niet goed gaan... :?
En arme Ann...Tsja, eerlijk gezegd heb ik niet zo heel veel medelijden meer. Ze had toch ook van kilometers ver aan kunnen zien komen dat deze adoptie nooit een fatsoenlijke kans van slagen heeft gehad, en waarschijnlijk ook nooit echt zal hebben?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat laatste is natuurlijk ook waar. De hele adoptie was waanzinnig van beide partijen. Maar ik vind het geen stijl dat An nu weer belaagd gaat worden, zij kan het ook niet helpen dat Peggy nu zo ziek is met alle gevolgen die erbij horen. Hoe raar wordt deze situatie nu: Peggy kan geen kinderen meer krijgen (waarschijnlijk?), maar er loopt een kind van haar en haar man rond, maar dat kind heeft ze aan een ander gegeven en dat krijgt ze nooit meer terug. :roll:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Cataclysm Child schreef:Hoe Peggy daar huilend en spartelend in Tom's armen viel op de vloer, net een slechte theaterscene :lol:
Agree, haar acteerprestaties vallen me ook tegen. Had gedacht dat ze die situatie beter geacteerd kon krijgen, ook in die scène met Marianne was ze slecht.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, ik vond dat ook maar zwak.
0 x
Gesloten