exit Valverde trouwens.
Sport
-
frank
- Poster rang 4

-
momo
- Nog geen rang
-
Essa
- Nog geen rang
Tommeke zijn uitspraak vlak na de Tour aankomst vandaag was de moeite en wel grappig: 'Ik kan het niet meer, wat voor een nieuweling ben ik seg. Ik stop met sprinten. Het kan mij allemaal geen kl*ten meer schelen' 
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
Absolutt R.W.
- Nog geen rang
-
Essa
- Nog geen rang
Aangezien het zolang geleden is dat ik hier nog eens ben langsgekomen, wil ik Kim en Tia toch ook nog eens proficiat wensen; mijn kamperen-voor-de-tv die week is niet voor niets geweest
En overmorgen trek ik zoals elk jaar naar de Memorial. Ongetwijfeld weer een paar kippenvelmomenten (en hopelijk niet alleen door het weer)
En overmorgen trek ik zoals elk jaar naar de Memorial. Ongetwijfeld weer een paar kippenvelmomenten (en hopelijk niet alleen door het weer)
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
Mette Marit
- Poster rang 2

-
Powerzorro
- Nog geen rang
- Contacteer:
Mette Marit schreef:gooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Kirsten![]()
![]()
![]()
Niemand die hier het tennis en dan in het bijzonder de US Open volgt? Echt ontroerend vond ik het afscheid van Andre Agassi, die na 21 jaar zijn allerlaatste wedstrijd verloor tegen Becker.
Voor de Belgen is het enkel nog Justine die de nationale driekleur kan verdedigen en dat deed ze vandaag op buitenaards niveau. Met cijfers als 6-1, 6-0 winnen van Peer, het leek wel op een eerste ronde opwarmertje.
0 x
-
Powerzorro
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
Essa
- Nog geen rang
Vandaag twee keer moeten kijken naar de foto in de krant voor ik hem herkende:

Malisses kapper is net op tijd opgedoken, want nog enkele maanden langer en ik was er persoonlijk met een schaar ingevlogen
Nu alleen de sportieve prestaties nog

Malisses kapper is net op tijd opgedoken, want nog enkele maanden langer en ik was er persoonlijk met een schaar ingevlogen
Nu alleen de sportieve prestaties nog
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Zo meteen de verkiezing van sportman/sportvrouw van het jaar op tv.
Bij de vrouwen zou het wellicht nog spannend kunnen worden (al zal Tia Hellebaut wellicht winnen), maar bij de mannen is de einduitslag voorspelbaarder. Dit is m'n pronostiek alvast
:
1. Stefan Everts
2. Tom Boonen
3. Sven Nys
Bij de vrouwen zou het wellicht nog spannend kunnen worden (al zal Tia Hellebaut wellicht winnen), maar bij de mannen is de einduitslag voorspelbaarder. Dit is m'n pronostiek alvast
1. Stefan Everts
2. Tom Boonen
3. Sven Nys
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Mette Marit
- Poster rang 2

-
frank
- Poster rang 4

Denk dat ze die prijs aan Sven Nijs gegeven hebben uit compassie. 
De toon was al dat hij de enige was die nog nooit een prijs gewonnen had en dan kon je al raden dat ie met zo'n sms-wedstrijd in de laatste categorie ging winnen.
En Justine Henin heeft eigenlijk wel verdiend gewonnen als je ziet wat ze allemaal gewonnen heeft dit jaar. Eerlijk is eerlijk.
De toon was al dat hij de enige was die nog nooit een prijs gewonnen had en dan kon je al raden dat ie met zo'n sms-wedstrijd in de laatste categorie ging winnen.
En Justine Henin heeft eigenlijk wel verdiend gewonnen als je ziet wat ze allemaal gewonnen heeft dit jaar. Eerlijk is eerlijk.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
was