Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Christel »

Toch kan ik Peggy ergens wel volgen, al is het maar voor haar eigen gemoedsrust, maar ook ik heb m'n twijfels of haar "biecht" de problemen uiteindelijk op gaat lossen.
Femke wil gewoon graag eerlijk weten wat er precies gebeurd is met haar kind, en zij zou dus wel geholpen kunnen zijn met de eerlijkheid van Peggy. Van Peter en Eddy heb ik echter eerder de indruk dat ze het vooral niet uit kunnen staan dat Peggy nooit voor haar daad gestraft is geweest, wat ze ook precies gedaan mag hebben, en daar gaat die eerlijke verklaring geen snars aan veranderen. Of zij dus kalmeren als ze te weten komen dat ze op het punt heeft gestaan om Lucas mee te verdrinken, vraag ik me af... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Of je haar nu kan uitstaan of niet, Peggy was ontoerekeningsvatbaar op dat moment. Ze deugt niet en ze zou beter van alles en iedereen afstand nemen, voor een tijdje. Maar die zelfmoordpoging kwam ook niet uit het niets. Ze was echt wel totaal getikt op dat moment.
Nu alles opbiechten heeft geen zin. Daarbij, het is al geweten dat ze zelfmoord wilde plegen met Lucas erbij. Wat maakt het dan uit dat ze dat wilde doen in een meer?
Dit is (opnnieuw) een verhaallijn die afgewikkeld gaat worden op een manier die mij persoon niet aanstaat. Maar bon, er komt tenminste een afwikkeling (in tegenstelling tot bij Mayra, vooralsnog).
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

En ik ben vooral benieuwd wat Peggy te vertellen heeft, want heel dat verhaal dateert uit een periode dat ik Thuis niet meer volgde.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als ze alles echt eerlijk gaat opbiechten, zet je dan maar schrap, Eddy en Nancy
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nu kan ik wel begrijpen dat Peggy toch ergens wroeging heeft over wat er toen gebeurd is en dat ze het daarom wil zeggen. Dat zou dan mss een opluchting zijn voor haar, maar voor de anderen,tja...
Wel vreemd dat ze daar nu mee afkomen vind ik. Ik zou gaan geloven dat de VRT hier het topic "oude koeien" leest. :mrgreen:
Alhoewel, zo oud is het nu ook weer niet. Ik denk eerder aan een ultieme daad van Peggy.
0 x
Potentia Principatum
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

eddy en nancy schreef:En ik ben vooral benieuwd wat Peggy te vertellen heeft, want heel dat verhaal dateert uit een periode dat ik Thuis niet meer volgde.

Eddy
Twee seizoensfinales geleden: tijdens het doopfeest van Lucas in de Frens heeft Peggy -toen ook nog blind- Lucas op een onbewaakt moment uit zijn kinderwagen gehaald. Ze had een taxi gebeld van een ander bedrijf en ging daarmee met Lucas naar een verlaten plek met een vijver. Ze ging met hem in het water en wou zich samen met Lucas verdrinken.
Gelukkig heeft Frank Peggy op tijd kunnen stoppen, maar hoe hij wist dat Peggy daar was weet ik niet meer.

Dit zal Peggy normaal gezien vertellen vrijdag.

Of wist je dit al en heb ik het verkeerd begrepen? :oops:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Lazylady schreef:
eddy en nancy schreef:En ik ben vooral benieuwd wat Peggy te vertellen heeft, want heel dat verhaal dateert uit een periode dat ik Thuis niet meer volgde.

Eddy
Twee seizoensfinales geleden: tijdens het doopfeest van Lucas in de Frens heeft Peggy -toen ook nog blind- Lucas op een onbewaakt moment uit zijn kinderwagen gehaald. Ze had een taxi gebeld van een ander bedrijf en ging daarmee met Lucas naar een verlaten plek met een vijver. Ze ging met hem in het water en wou zich samen met Lucas verdrinken.
Gelukkig heeft Frank Peggy op tijd kunnen stoppen, maar hoe hij wist dat Peggy daar was weet ik niet meer.

Dit zal Peggy normaal gezien vertellen vrijdag.

Of wist je dit al en heb ik het verkeerd begrepen? :oops:
Frank (?) had haar in een taxi zien stappen, kon de naam van het bedrijf onthouden en vroeg aan Simonne om vanaf de dispatch dat bedrijf te contacteren met de vraag waar 1 van hun chauffeurs een blinde vrouw met kind had naartoe gebracht.
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Daar gaat de verrassing ! :-)
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

eddy en nancy schreef:Daar gaat de verrassing ! :-)
Dat is wat er ongeveer gebeurd is. Maar of het ook dat is wat ze morgen gaat vertellen? Afwachten en niet teveel aan denken ;)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat is het toch een portret. Dat ze werkelijk de illusie had dat haar verhaal iets goeds zou opleveren... :wtf: helemaal bij die gekke Peter met zijn losse handjes. Het valt me mee dat hij haar niet nog een keer in puin heeft gemept.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind het ook ongelofelijk dat ze gedacht heeft dat haar verhaal op de een of andere manier de lucht zou klaren. Eigenlijk heel naïef en egoïstisch. En ik moet eerlijk zeggen de reacties naar Peggy toe vielen me nog mee, behalve Eddy dan misschien.
Van haar kant uit gezien vind ik het ook raar dat ze geen moment bedacht heeft wat dat voor haar familie (Frank en ook Waldeck en de zwijgende rest) gaat betekenen. Nogmaals egoïstisch.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja, het zal leuk worden bij de kabouters volgende week.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vond het wel moedig van Peggy dat ze het hele verhaal verteld heeft. Trouwens zij wou het wel vertellen toen, het is haar lieve familie die haar overtuigden om het niet te doen, omdat ze in de gevangenis zou belanden en omdat Karol Voytila Waldek dat te erg vond voor de comateuze Rozitska.
En Peggy komt er vanaf met een half glas bier, niet zo slecht want ik had het ergste gevreesd.
Laatst gewijzigd door Caligula op vr 08 jan 2016, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik zie het moedige er niet van in. Ik vind het dwaas. Ze wil haar hart luchten en sleurt zo iedereen mee. Wat denk je dat er straks tussen Eddy en Frank gebeurt?
0 x
Gesloten