Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Frank die Ilias waarschuwt wat voorzichtig te zijn met Silke, hij denkt dat zij hem opnieuw voor de gek zal houden; hij kan gelijk hebben maar ik denk dat hij dat doet uit frustratie met het feit dat hij en Simonne uit elkaar zijn.
Het zou me niet verwonderen dat hij Bob zou opstoken om niet te trouwen met Tamara onder het mom van "Je gaat recht in uw ongeluk lopen", ik acht hem er toe nog in staat.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Ja die raad aan Ilias snijdt natuurlijk aan twee kanten. Enerzijds heeft Frank gelijk dat Ilias een troostprijs is voor Silke en dat ze hem direct zal dumpen op het moment dat zij een nieuw interessanter goudhaantje gaat tegenkomen. (En hier heeft Frank niet alleen gelijk, er zijn ook hier medeforummers die juist hetzelfde gedacht hebben) en anderzijds is Frank natuurlijk gefrustreerd over het feit dat hij weeral horens is gezet. Het zinnetje "ander en beter" dat is zo één cliché :roll:
0 x
Julia56
Nog geen rang
x 2
x 1

Bericht door Julia56 »

Volledig akkoord Martha. Jammer genoeg lopen er er genoeg rond zoals die Silke, die 10x afzeggen en er alleen zijn als het hun past. Maar denk dat het bij Frank ook wel diep zit (ondanks al zijn bedrog toch in de laatste jaren door Simonne met Herman en Wally bedrogen geweest). En nu precies eindelijk wat rust gevonden als koppel en dan dit.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Frank wil van niemand gezelschap behalve van één iemand nl: Pips.
Nu gaat hij niks anders doen dan met die hond wandelen nu beter dat dan dat hij hele dagen tussen vier muren zit zielig te doen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Frank gaat in de vroege ochtend en de late avond wandelen en ontdekt zo dat Chris in zijn hoeve louche dingendoet. Zal niet lang duren voor Chris dat in de gaten krijgt (dat was ook al zo met de broodfokker die toen op die hoeve woonde), want Frank is niet bepaald subtiel. Mag hopen dat hij niet alweer in gevaar komt - want met die boerderij heeft hij al slechte ervaringen (zat er opgesloten).
0 x
Julia56
Nog geen rang
x 2
x 1

Bericht door Julia56 »

De generiek is (in tegenstelling tot vroeger) wel meteen up-to-date, pijnlijk up-to-date zelfs als een koppel uiteen gaat, zoals nu met Frank en Simonne het geval.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik snap niet goed wat Frank Bomans daar zat te doen. Had beter weg kunnen blijven. Hij droeg niet bepaald bij aan de feestvreugde.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef: di 31 mei 2022, 18:19 Ik snap niet goed wat Frank Bomans daar zat te doen
Neen, hij was nu niet direct Mr. Sunshine and wilde duidelijk niet meedoen aan de feestvreugde. Gezellig zo'n gast aan je tafel!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Hij was ook niet van plan om naar dat trouwfeest te gaan maar Lowie drong aan en dus is Frank dan maar overstag gegaan om zowel van zijn gezaag af te zijn en om zowel hem een plezier te doen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

apestaart schreef: di 31 mei 2022, 20:21 Hij was ook niet van plan om naar dat trouwfeest te gaan maar Lowie drong aan en dus is Frank dan maar overstag gegaan om zowel van zijn gezaag af te zijn en om zowel hem een plezier te doen.
Dat zijn waarschijnlijk 2 van de redenen waarom hij in eerste instantie is gegaan, maar kijkend naar zijn gedrag op de bruiloft, kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat een heel grote reden ook zijn enorme berg zelfmedelijden en daarbij horende egoïstische zucht naar aandacht is geweest. Als hij een beetje fatsoen had gehad, was hij thuis gebleven als hij toch geen zin had om ook maar een béétje moeite te doen het toch mee gezellig te maken.
Ik kan me iig niet voorstellen dat hij ook maar iemand een plezier heeft gedaan met zijn aanwezigheid daar, met zijn gezicht tot op de grond :nope:
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Christel schreef: wo 01 jun 2022, 10:34 zijn enorme berg zelfmedelijden
Dat vooral, in mijn ogen.
Hij heeft gegokt en verloren. Ik denk dat hij nooit verwacht heeft dat Simonne zou weggaan.
Hij dacht haar het eens goed te laten voelen en alle opgekropte ontevredenheid over zijn eigen leven op haar uit te werken.
Want wat had hij nog? Zijn dochter in het buitenland, geen werk, geen hobby's, geen vrienden buiten Eddy die nog werkt...
Alleen Pips - en zijn Suske die zichzelf nog te jong vindt om al hand in hand in de zetel te gaan zitten verdorren.

Had hij de moeite genomen om naar haar te luisteren en haar te laten uitpraten, in plaats van haar af te snauwen, dan was ze niet vertrokken.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

daffy duck schreef: di 31 mei 2022, 20:03 Neen, hij was nu niet direct Mr. Sunshine and wilde duidelijk niet meedoen aan de feestvreugde
Ik kan verkeerd zijn maar ik dacht hem op zeker moment vrolijk op de dansvloer (in de linkerhoek) mee te zien dansen en hij lachte daarbij
daffy duck schreef: di 31 mei 2022, 20:03 Gezellig zo'n gast aan je tafel!
Ik had zo één moeder :yup: Die wilde overal uitgenodigd worden en eens ze daar was had die niet anders dan kritiek en zat die constant op alles te grommen en ik was verplicht om naast haar te zitten. Menig (kommunie)feest is verpest geweest door haar gedrag. :( Ik herkende direct die situatie toen ik Frank en Marianne aan die tafel stuurs zag kijken.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Ik had zo één moeder
Ha ha Martha, je hebt toch maar één moeder? Schol 🥂
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat het wel iets wordt tussen Frank en "Sams moeder".
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Zo ziet het er inderdaad naar uit. En ze passen wel goed bij mekaar, zo op het eerste zicht.
0 x
Plaats reactie