Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Frank die Ilias waarschuwt wat voorzichtig te zijn met Silke, hij denkt dat zij hem opnieuw voor de gek zal houden; hij kan gelijk hebben maar ik denk dat hij dat doet uit frustratie met het feit dat hij en Simonne uit elkaar zijn.
Het zou me niet verwonderen dat hij Bob zou opstoken om niet te trouwen met Tamara onder het mom van "Je gaat recht in uw ongeluk lopen", ik acht hem er toe nog in staat.
Het zou me niet verwonderen dat hij Bob zou opstoken om niet te trouwen met Tamara onder het mom van "Je gaat recht in uw ongeluk lopen", ik acht hem er toe nog in staat.
1 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Ja die raad aan Ilias snijdt natuurlijk aan twee kanten. Enerzijds heeft Frank gelijk dat Ilias een troostprijs is voor Silke en dat ze hem direct zal dumpen op het moment dat zij een nieuw interessanter goudhaantje gaat tegenkomen. (En hier heeft Frank niet alleen gelijk, er zijn ook hier medeforummers die juist hetzelfde gedacht hebben) en anderzijds is Frank natuurlijk gefrustreerd over het feit dat hij weeral horens is gezet. Het zinnetje "ander en beter" dat is zo één cliché 
0 x
-
Julia56
- Nog geen rang
- x 2
- x 1
Volledig akkoord Martha. Jammer genoeg lopen er er genoeg rond zoals die Silke, die 10x afzeggen en er alleen zijn als het hun past. Maar denk dat het bij Frank ook wel diep zit (ondanks al zijn bedrog toch in de laatste jaren door Simonne met Herman en Wally bedrogen geweest). En nu precies eindelijk wat rust gevonden als koppel en dan dit.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Frank wil van niemand gezelschap behalve van één iemand nl: Pips.
Nu gaat hij niks anders doen dan met die hond wandelen nu beter dat dan dat hij hele dagen tussen vier muren zit zielig te doen.
Nu gaat hij niks anders doen dan met die hond wandelen nu beter dat dan dat hij hele dagen tussen vier muren zit zielig te doen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Frank gaat in de vroege ochtend en de late avond wandelen en ontdekt zo dat Chris in zijn hoeve louche dingendoet. Zal niet lang duren voor Chris dat in de gaten krijgt (dat was ook al zo met de broodfokker die toen op die hoeve woonde), want Frank is niet bepaald subtiel. Mag hopen dat hij niet alweer in gevaar komt - want met die boerderij heeft hij al slechte ervaringen (zat er opgesloten).
0 x
-
Julia56
- Nog geen rang
- x 2
- x 1
De generiek is (in tegenstelling tot vroeger) wel meteen up-to-date, pijnlijk up-to-date zelfs als een koppel uiteen gaat, zoals nu met Frank en Simonne het geval.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik snap niet goed wat Frank Bomans daar zat te doen. Had beter weg kunnen blijven. Hij droeg niet bepaald bij aan de feestvreugde.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Neen, hij was nu niet direct Mr. Sunshine and wilde duidelijk niet meedoen aan de feestvreugde. Gezellig zo'n gast aan je tafel!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Hij was ook niet van plan om naar dat trouwfeest te gaan maar Lowie drong aan en dus is Frank dan maar overstag gegaan om zowel van zijn gezaag af te zijn en om zowel hem een plezier te doen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zijn waarschijnlijk 2 van de redenen waarom hij in eerste instantie is gegaan, maar kijkend naar zijn gedrag op de bruiloft, kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat een heel grote reden ook zijn enorme berg zelfmedelijden en daarbij horende egoïstische zucht naar aandacht is geweest. Als hij een beetje fatsoen had gehad, was hij thuis gebleven als hij toch geen zin had om ook maar een béétje moeite te doen het toch mee gezellig te maken.apestaart schreef: di 31 mei 2022, 20:21 Hij was ook niet van plan om naar dat trouwfeest te gaan maar Lowie drong aan en dus is Frank dan maar overstag gegaan om zowel van zijn gezaag af te zijn en om zowel hem een plezier te doen.
Ik kan me iig niet voorstellen dat hij ook maar iemand een plezier heeft gedaan met zijn aanwezigheid daar, met zijn gezicht tot op de grond
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Dat vooral, in mijn ogen.
Hij heeft gegokt en verloren. Ik denk dat hij nooit verwacht heeft dat Simonne zou weggaan.
Hij dacht haar het eens goed te laten voelen en alle opgekropte ontevredenheid over zijn eigen leven op haar uit te werken.
Want wat had hij nog? Zijn dochter in het buitenland, geen werk, geen hobby's, geen vrienden buiten Eddy die nog werkt...
Alleen Pips - en zijn Suske die zichzelf nog te jong vindt om al hand in hand in de zetel te gaan zitten verdorren.
Had hij de moeite genomen om naar haar te luisteren en haar te laten uitpraten, in plaats van haar af te snauwen, dan was ze niet vertrokken.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Ik kan verkeerd zijn maar ik dacht hem op zeker moment vrolijk op de dansvloer (in de linkerhoek) mee te zien dansen en hij lachte daarbijdaffy duck schreef: di 31 mei 2022, 20:03 Neen, hij was nu niet direct Mr. Sunshine and wilde duidelijk niet meedoen aan de feestvreugde
Ik had zo één moeder
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Ha ha Martha, je hebt toch maar één moeder? ScholIk had zo één moeder
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Zo ziet het er inderdaad naar uit. En ze passen wel goed bij mekaar, zo op het eerste zicht.
0 x