Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Nog geen rang
Hij kwam (nog al brutaal) zeggen dat Stan had gezegd dat hij, haar en Jacques had horen ruzie maken en dat ze zo bang was van jacques dat ze Stan niet wil geloven over die 'aanranding'.
Dit zei tom allemaal
En Judith heeft hem weggestuurd en gezegd dat hij er niets van begreep
Dit zei tom allemaal
En Judith heeft hem weggestuurd en gezegd dat hij er niets van begreep
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Bedankt Elha. Brutaal en onbehouwen, zo kennen we Tom. Als een kip zonder kop te keer gaan. Ik vraag mij af hoe hij zich gedraagt bij de rechtbank, als hij een zaak dreigt te verliezen.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
En een paar keer vermelden "onze zoon", tja, ik wist niet dat die adoptie ondertussen wel gebeurd was, heb ik dat gemist?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Tom heeft Stan inderdaad geadopteerd, Judith heeft daar haar toestemming voor gegeven rond de 17de verjaardag van Stan.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Wat ik niet begreep gisterenavond : waarom stuurde Peter Tom naar huis ipv hem een kamer in zijn veredelde b&b aan te bieden ?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Hij is misschien bang dat Tom die kamer zou onderkotsen, Dieter heeft dat ook zo gedaan in seizoen 22 ik geloof in aflevering 4052, die aflevering is trouwens deze week aan bod gekomen in de namiddagafleveringen.martha schreef: do 30 mei 2019, 14:23 Wat ik niet begreep gisterenavond : waarom stuurde Peter Tom naar huis ipv hem een kamer in zijn veredelde b&b aan te bieden ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Thomas Walterius Charles Madeleine (van Pascalle?
) Dedecker. Daar ben je wel even mee bezig als je een formulier moet invullen om vb een nieuw paspoort aan te vragen. Maar moeder heeft gelijk! Hij moest zich halfdood schamen.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Nu nog een veroordeling voor aanranding, en dan mogen ze Dedecker en Baert sluiten wegens geen advocaten meer ter beschikking! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Even gekopieerd uit het Lappentopic:
En iedereen in de nabije omgeving was al op de hoogte van wat er echt gebeurd was - Tom heeft nooit wat dan ook gedaan om dit te ontkennen.
Dit kan hij nooit hard maken.
Dat hij en zijn geschorst meesterbrein dat even vergeten zijn, verwondert mij toch wel.
Ik begrijp dit ook niet - eerst verontschuldigingen aanbieden en daarna Nancy aanklagen omdat Tom het slachtoffer zou zijn?jessie V. schreef: vr 21 jun 2019, 22:36 Tom is echt een slappeling. Erger kan niet. Eerst gaat zijn excuses aanbieden aan Nancy en een paar dagen later is hij omgedraaid als een blad aan een boom, alleen maar door het geklets van Karin.
En iedereen in de nabije omgeving was al op de hoogte van wat er echt gebeurd was - Tom heeft nooit wat dan ook gedaan om dit te ontkennen.
Dit kan hij nooit hard maken.
Dat hij en zijn geschorst meesterbrein dat even vergeten zijn, verwondert mij toch wel.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik denk dat het allemaal rond dat "geld" draait.
Alles uitpraten en excuses, goed en wel. Daar kan hij mee leven. Maar schadevergoeding betalen is zo goed als bekennen dat hij haar aangerand heeft en dat wil hij niet in zijn verdere loopbaan meenemen, want dat geeft imagoschade.
Alles uitpraten en excuses, goed en wel. Daar kan hij mee leven. Maar schadevergoeding betalen is zo goed als bekennen dat hij haar aangerand heeft en dat wil hij niet in zijn verdere loopbaan meenemen, want dat geeft imagoschade.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Ja, ik denk ook dat het zoiets moet zijn.
Ze hebben het daar met z'n allen inmiddels lelijk uit de klauwen laten lopen...

Ze hebben het daar met z'n allen inmiddels lelijk uit de klauwen laten lopen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Als het een zaak wordt dan kunnen op zijn minst Dieter en Marjan getuigen dat ze Tom hebben zien langskomen met een grote bos bloemen om het goed te maken. Daar gaat hij zich niet onderuit kunnen lullen. En dat doe je niet als je vindt dat je zelf misbruikt bent.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
en ook Tamara, dat ze zich heeft laten schminken die dag voor Dieter!Dieter85 schreef: za 22 jun 2019, 23:42 Als het een zaak wordt dan kunnen op zijn minst Dieter en Marjan getuigen
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes