Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Een aantal ferme lappen voor Olivia en Philippe voor hun opgezet spelletje en voor die belachelijke foto. Een aantal fermere lappen van formaat voor Karin en Tom, voor hun arrogante gedrag. En dan nog een aantal super-size lappen voor Ann , om alles rondom Stan weer te minimaliseren. Eigenlijk wil ik Judith er ook geven, maar had nu wel met haar te doen . Denk je dat je zoon eindelijk zijn leven terug op de rails aan het zetten is, blijkt hij nogmaals er in te tonen dat het wel degelijk nog erger met hem kan.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
De klappen voor Olivia en Philippe heb ik al uitgedeeld.
Tom en Karin zijn nu aan de beurt. Tom is echt een slappeling. Erger kan niet. Eerst gaat zijn excuses aanbieden aan Nancy en een paar dagen later is hij omgedraaid als een blad aan een boom, alleen maar door het geklets van Karin.
Tom en Karin zijn nu aan de beurt. Tom is echt een slappeling. Erger kan niet. Eerst gaat zijn excuses aanbieden aan Nancy en een paar dagen later is hij omgedraaid als een blad aan een boom, alleen maar door het geklets van Karin.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Olivia, die door Christine beschadigd werd en haar driedubbel terugbetaalt.
Waarmee ze zichzelf een minstens even grote bitch toont. Foei Olivia
Hoop dat Kaat hier niet van op de hoogte was, want dat past niet bij haar karakter van de persoon die haar aanranders (Kobe, die haar voor dood achterliet) en Dries (die haar naar de keel vloog) wél kan vergeven, maar niet de persoon die haar een paar keer beledigde.
Waarmee ze zichzelf een minstens even grote bitch toont. Foei Olivia

Hoop dat Kaat hier niet van op de hoogte was, want dat past niet bij haar karakter van de persoon die haar aanranders (Kobe, die haar voor dood achterliet) en Dries (die haar naar de keel vloog) wél kan vergeven, maar niet de persoon die haar een paar keer beledigde.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Olivia, Philippe, Kaat, Tom & Karin; hierbij namens mij ook allemaal een flinke stapel lappen

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Karin verdient eveneens een paar kletsen tegen haar oren door het feit dat zij het plezierig vindt dat Dries gezakt is en dat laat zij dat aan Dries op een ludieke manier merken, leedvermaak is dat. 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dries is wel de oorzaak dat ze een jaar geschorst is. Bovendien heeft hij haar vals beschuldigd van aanranding. Een heel gemene zet.
In haar geval is wat leedvermaak op zijn plaats.
In haar geval is wat leedvermaak op zijn plaats.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Karin heeft fraude gepleegd, niet Dries.
Dat dan weer wel.Tiboko schreef: za 22 jun 2019, 17:41 Bovendien heeft hij haar vals beschuldigd van aanranding. Een heel gemene zet.
Ik vraag me af of het gewoon leedvermaak was, of dat zij hier iets mee te maken heeft.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
De vraag is of die wraak (omwille van het ontmaskeren van de fraude) hem zelf meer getroffen heeft dan Karin.
Zij is één jaar geschorst, maar kan verder werken. Hij is zijn moeder kwijt, zijn job en nu ook zijn woning + mislukt in meesterproef.
Zij is één jaar geschorst, maar kan verder werken. Hij is zijn moeder kwijt, zijn job en nu ook zijn woning + mislukt in meesterproef.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Van mij mag Judith gerust haar bokslessen eens demonstreren bij Stan , hij kan er niet genoeg van hebben , bah.
En Olivia krijgt ook een lap voor haar scène bij de trouw.

En Olivia krijgt ook een lap voor haar scène bij de trouw.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Olivia krijgt van mij ook een lap, want ook al had haar actie het beoogde resultaat, ik vind het knap waardeloos dat ze nu pas haar mond open doet en niet maaaaaaanden geleden al. Toen was Christine ook al een manipulatief kreng en was er nog geen huwelijk in zicht. Beetje pijnlijk en goedkoop wel, om tijdens de ceremonie dan ineens haar kont tegen de krib te gooien en op te staan.
Stan, al kom ik voor hem met 10 bakken lappen nog niet toe geloof ik. Bah inderdaad...

Stan, al kom ik voor hem met 10 bakken lappen nog niet toe geloof ik. Bah inderdaad...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Los van alles wat er in het gemeenschapshuis en in school gebeurd is, had Olivia geen been om op te staan. Maw, ze verstoorde het huwelijk van twee mensen zonder geldige reden.Christel schreef: vr 28 jun 2019, 23:46 Olivia krijgt van mij ook een lap, want ook al had haar actie het beoogde resultaat, ik vind het knap waardeloos dat ze nu pas haar mond open doet en niet maaaaaaanden geleden al.
Ik verklaar mij nader: ondanks alle pogingen om door middel van een heel flauwe "mop" op de vrijgezellenavond het huwelijk te laten afblazen, hadden Bob en Christine toch voor elkaar gekozen.
Olivia had bovendien van Tamara in hoogst eigen persoon te horen gekregen dat ze met Bob niets meer te maken wil hebben.
Olivia had dus geen enkele reden om het huwelijk te verstoren! Nu heeft ze er ook nog voor gezorgd dat Bob Tamara (tegen haar wens in) gezelschap zal gaan houden bij de geboorte van haar kind.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik snap ook die actie van Olivia niet. Ze moet op de een of andere manier wel erg gekrenkt zijn door Christine, om zoiets uit te halen.
Ook al gunde ik Christine dat huwelijk absoluut niet.
Ook al gunde ik Christine dat huwelijk absoluut niet.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Olivia had wel de dag tevoren te horen gekregen dat haar contract op school niet verlengd werd. En daar zal Christine wel achter zitten. Maar ik heb toch hard moeten
toen Olivia de boel verstoorde
Dus geen lap voor haar; iedereen die mij doet lachen krijgt geen kletsen 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Van mij krijgt ze ook eerder een pluim dan een lap. Ja, laat, maar beter laat dan nooit is ze tegen Christine ingegaan.
In plaats van ze aan Olivia uit te delen vraag ik nu al een voorschot voor het volledige volgende seizoen om ze in 1 keer aan Stan en Boris uit te delen.
In plaats van ze aan Olivia uit te delen vraag ik nu al een voorschot voor het volledige volgende seizoen om ze in 1 keer aan Stan en Boris uit te delen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Frank mag Boris en Stan wel eens in mekaar slaan en volgens mij doet hij dat nog ook
0 x