Ik vond het een vertoning van kus me de .... wat een kansloze actie. Beetje meer creatief had hen beslist gesierd.satine schreef:Peggy en Renzo denken blijkbaar dat als ze maar vaak genoeg Suske en Baby zeggen, hun sketch geslaagd is.
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Moet het gemist hebben, maar ik zie nu dat Peggy geen bril meer draagt.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
hein ? Die had toch een bril op , tenzij misschien in de "vertoning" dat durf ik niet zeker zeggen ...Caligula schreef:Moet het gemist hebben, maar ik zie nu dat Peggy geen bril meer draagt.
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Hoe Peggy zonder te vragen de laptop van Bianca uit haar handen gritst om naar de foto's te kijken vond ik echt lomp en typisch Peggy.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ha, maar ik heb wel gemerkt dat zowel Peggy als Bianca een bril dragen. Niks mis met de ogen blijkbaar, oef...
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Die begroeting van Peggy met ons BIE in de hoogste toonladder is onwerkelijk.
Peggy had er geen moeite mee om zwanger te worden van de verloofde van haar halfzus ook zwanger en op trouwen en die de dokterspraktijk zou vervoegen.
De edelmoedige vergevingsgezindheid in Thuis waar het ergste een akkefietje wordt is toch mooi
Met andere reacties moeten personages geregeld vervangen worden dus the show must go on.
Peggy had er geen moeite mee om zwanger te worden van de verloofde van haar halfzus ook zwanger en op trouwen en die de dokterspraktijk zou vervoegen.
De edelmoedige vergevingsgezindheid in Thuis waar het ergste een akkefietje wordt is toch mooi
Met andere reacties moeten personages geregeld vervangen worden dus the show must go on.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zonder die vergevingsgezindheid zou geen enkel personage nog met een ander willen praten. Behalve de eeuwige vijandschap tussen Marianne en Rosa die nodig is als rode draad, smelten de meeste andere vetes na een tijdje weg als Straciatella in de middagzon.ranske schreef:Die begroeting van Peggy met ons BIE in de hoogste toonladder is onwerkelijk.
De edelmoedige vergevingsgezindheid in Thuis waar het ergste een akkefietje wordt is toch mooi![]()
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat is toch al lang bijgelegd. Peggy heeft Bianca geholpen met vluchten naar Marokko (door te zwijgen tegen Tom) en heeft haar nog eens geholpen door Bianca te verwittigen wanneer Tom onderweg was naar haar in Marokko.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zo is Thuis nu eenmaal. Maar ik ben akkoord met je hoor. De 2 halfzussen (courtesy Frank) die allebei een kind hebben van dezelfde vent. Toch de normaalste situatie van de wereld niet?
Zeer vreemd idd.
Maar Captain, het is net daarom dat je Straciatella (de soep, de ijskreem,de kaas?) altijd koel moet bewaren hé. Je weet toch dat wraak een gerecht is dat koud gegeten wordt?
Zeer vreemd idd.
Maar Captain, het is net daarom dat je Straciatella (de soep, de ijskreem,de kaas?) altijd koel moet bewaren hé. Je weet toch dat wraak een gerecht is dat koud gegeten wordt?
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Dat hebben de halfzusjes van hun ouders meegekregen, hé.Caligula schreef:Zo is Thuis nu eenmaal. Maar ik ben akkoord met je hoor. De 2 halfzussen (courtesy Frank) die allebei een kind hebben van dezelfde vent. Toch de normaalste situatie van de wereld niet?![]()
Zeer vreemd idd.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, wou het net zeggen. Hun moeders hebben ook allebei een kind van dezelfde vent en komen ook nog overeen.tvx1 schreef:Dat hebben de halfzusjes van hun ouders meegekregen, hé.Caligula schreef:Zo is Thuis nu eenmaal. Maar ik ben akkoord met je hoor. De 2 halfzussen (courtesy Frank) die allebei een kind hebben van dezelfde vent. Toch de normaalste situatie van de wereld niet?![]()
Zeer vreemd idd.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
En zijn ook zussen.lord F. schreef:ja, wou het net zeggen. Hun moeders hebben ook allebei een kind van dezelfde vent en komen ook nog overeen.tvx1 schreef:Dat hebben de halfzusjes van hun ouders meegekregen, hé.Caligula schreef:Zo is Thuis nu eenmaal. Maar ik ben akkoord met je hoor. De 2 halfzussen (courtesy Frank) die allebei een kind hebben van dezelfde vent. Toch de normaalste situatie van de wereld niet?![]()
Zeer vreemd idd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,dat is zo. Toch blijf ik het vreemd vinden, ik ben dan ook maar een eenvoudige jongen hé, een beetje moeite met die ingewikkelde situaties. Simplicity is the name of the game, altijd geweest!
0 x
Potentia Principatum
-
Jules
- Poster rang 1

Nou, ik zou met mijn halfzus ook geen ruzie blijven maken over iemand zoals Tom. Ze zijn nu alletwee van hem af en hij is het echt niet waard. (Of toch de Tom niet die hen slecht heeft behandeld. De "uitgerijpte" Tom zoals hij nu huisvader speelt bij Judith valt wel mee.) Tom dat is voor Bie en Peggy alletwee: streep eronder en nieuw blad.
0 x
-
tvx1
- x 435
Net zoals Jenny en Rosa al lang geen ruzie meer maken over iemand als Frank.Jules schreef:Nou, ik zou met mijn halfzus ook geen ruzie blijven maken over iemand zoals Tom. Ze zijn nu alletwee van hem af en hij is het echt niet waard. (Of toch de Tom niet die hen slecht heeft behandeld. De "uitgerijpte" Tom zoals hij nu huisvader speelt bij Judith valt wel mee.) Tom dat is voor Bie en Peggy alletwee: streep eronder en nieuw blad.
0 x