Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat heeft Paulien inderdaad gezegd :oops: alleen was het al te laat toen, blijkbaar.
Wel vreemd dat niemand er aan gedacht heeft om even naar Rosa te bellen.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Peter, die het nu plots moeilijk vindt om te zwijgen na 9 jaar gezwegen te hebben
1 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Thilly... Ik had achtreraf, met het nieuws rond Jacques, best compassie met haar, maar moest ze nu echt met Zihame aan de praat gaan en Joren zo in verlegenheid brengen? En dat terwijl hij al zo met zijn gevoelens voor Stan worstelt!

Peter met zijn "ik lieg niet graag en verzwijg de waarheid niet graag" opmerking. Serieus? Goed dat Femke het hem eens zei achteraf.

En dan nog marianne, met haar eeuwige trots. Tot welk goed heeft dat haar de afgelopen jaren eigenlijk geleid, vraag ik me af.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

ThuisStan123 schreef: wo 26 mei 2021, 21:46 En dan nog marianne, met haar eeuwige trots. Tot welk goed heeft dat haar de afgelopen jaren eigenlijk geleid, vraag ik me af
Ik vind dat huwelijksaanzoek sowieso een raar verhaal. Dit komt toch uit het niets? Of wordt de verhaallijn nu al aangepast voor een zieke Leah Thys :denk:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ThuisStan123 schreef: wo 26 mei 2021, 21:46 En dan nog marianne, met haar eeuwige trots. Tot welk goed heeft dat haar de afgelopen jaren eigenlijk geleid, vraag ik me af.
Leo had beter moeten weten, hij heeft haar in het verleden al eens een 'romantisch' voorstel gedaan en toen heeft ze hem heel duidelijk laten weten dat ze niets voor hem voelde, op die manier.
Ik weet niet meer of het toen ook een aanzoek was, maar ik herinner mij nog wel dat ze toen heel duidelijk was dat dit nooit ging gebeuren.

Ik erger mij aan Paulien met haar krokodillentranen en Thilly met haar niet-aflatende gemoei.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: do 27 mei 2021, 09:17 Ik erger mij aan Paulien met haar krokodillentranen en Thilly met haar niet-aflatende gemoei.
+1 :yup:

En ik heb me ook echt flink geërgerd aan Peter, met zijn plotselinge drang naar eerlijkheid. Mooi dat hij eindelijk tot het besef gekomen is dat eerlijkheid het langst duurt, maar hij kan toch niet verbaasd zijn dat Femke daar met haar oren bij staat te klapperen... :crazy: :thumbdown:

En wat Marianne betreft; het had misschien op een subtielere manier gekund (dat gezeur over Leo's lengte ook :roll: ), maar ik snap in elk geval wel dat ze dat huwelijksaanzoek afgeslagen heeft. Dat komt inderdaad uit het niks.
Een tijdje geleden liet Leo haar nog helemaal links liggen toen Nina en Yasmine net terug waren, en nu zou hij ineens zijn dagen willen slijten met haar? :-? Niet moeilijk dat ze daar niet meteen voor staat te springen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

+2. Ik heb luidop bravo geroepen voor Femke omdat ze hetm zijn "eerlijkheid" fijntjes onder zijn neus wreef
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Niet meteen een persoon, maar dat hele gedoe rond de afwijzing van Marianne.
Leo is blijkbaar vergeten dat ze hem al eens afgewezen heeft in het verleden.
En iedereen die zich dan komt moeien 'ze komen toch zo goed overeen' - 'hij heeft wel al die tijd aan haar ziekbed gezeten in Griekenland' - ...
Als Marianne dat niet voelt voor Leo, dan voelt ze het niet - zo simpel is het.
Ik heb ook vrienden waar ik heel goed kan mee opschieten, die ik héél graag zie, maar waar ik voor geen geld ter wereld zou mee willen trouwen.
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: vr 28 mei 2021, 11:58 Niet meteen een persoon, maar dat hele gedoe rond de afwijzing van Marianne.
Leo is blijkbaar vergeten dat ze hem al eens afgewezen heeft in het verleden.
En iedereen die zich dan komt moeien 'ze komen toch zo goed overeen' - 'hij heeft wel al die tijd aan haar ziekbed gezeten in Griekenland' - ...
Als Marianne dat niet voelt voor Leo, dan voelt ze het niet - zo simpel is het.
Ik heb ook vrienden waar ik heel goed kan mee opschieten, die ik héél graag zie, maar waar ik voor geen geld ter wereld zou mee willen trouwen.
Ja, precies! Het wordt haar gewoon kwalijk genomen dat ze geen "ja" gezegd heeft!
Want "Leo verdient dat niet"...

Alsof Marianne uit dankbaarheid voor zijn vriendschap met hem zou moeten trouwen? Of omdat ze op haar leeftijd toch niemand anders meer vindt? :-?
Ik kan écht niet volgen, hoor, en vind het ergens zelfs gewoon beledigend... :crazy:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef: vr 28 mei 2021, 12:19 Alsof Marianne uit dankbaarheid voor zijn vriendschap met hem zou moeten trouwen? Of omdat ze op haar leeftijd toch niemand anders meer vindt?
Ik kan écht niet volgen hoor...
Ik zie ook in geen enkele van aangehaalde argumenten een goede basis voor een huwelijk, wel voor een innige, goede vriendschap. Waar bemoeien, Nancy en Tamara zich eigenlijk mee? Tamara trouwt zelf niet, was bijna in paniek omdat Viv en Lowie haar efkes wijsmaakten dat zij zouden trouwen...maar Marianne zou MOETEN trouwen? Als verzekering voor haar hele oude dag? :naughty: Ik vind dat iedereen op om het even welke (volwassen)leeftijd zelf mag beslissen om al dan niet in het huwelijk te treden.
Ik erger mij groen en blauw aan alle moeials in Thuis. Kijk eerst naar jullie eigen, stelletje...
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ikke schreef: vr 28 mei 2021, 12:27 maar Marianne zou MOETEN trouwen?
Oesje...is er iets dat we niet weten??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: vr 28 mei 2021, 18:02 Oesje...is er iets dat we niet weten???
Lol; je hebt moeten en moeten, hé?!
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Qua timing heel ongelukkig. Hadden ze beter verschoven naar volgend seizoen.

Net wanneer de actrice door de diepste dalen van haar leven gaat, blijkt ze op tv nog maar eens vrolijk te trouwen.

Ik weet het, één en ander heeft niks met elkaar te maken, maar het blijft pijnlijk.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: za 29 mei 2021, 10:43 Ik weet het, één en ander heeft niks met elkaar te maken, maar het blijft pijnlijk.
Dat is 't leven= met een lach en een traan. De dag dat ik vernomen had dat mijn moeder was overleden, durfde mijn toenmalige baas het toch aan of ik kon werken.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

satine schreef: vr 28 mei 2021, 11:58 Niet meteen een persoon, maar dat hele gedoe rond de afwijzing van Marianne.
Blijkbaar zijn single mensen die niet op commando trouwen, gewoon losers.
Dus we laten de onafhankelijke, sterke Marianne gewoon mee lopen in het rijtje.
:roll:
1 x
Plaats reactie