Wel vreemd dat niemand er aan gedacht heeft om even naar Rosa te bellen.
Ik vind dat huwelijksaanzoek sowieso een raar verhaal. Dit komt toch uit het niets? Of wordt de verhaallijn nu al aangepast voor een zieke Leah ThysThuisStan123 schreef: wo 26 mei 2021, 21:46 En dan nog marianne, met haar eeuwige trots. Tot welk goed heeft dat haar de afgelopen jaren eigenlijk geleid, vraag ik me af
Leo had beter moeten weten, hij heeft haar in het verleden al eens een 'romantisch' voorstel gedaan en toen heeft ze hem heel duidelijk laten weten dat ze niets voor hem voelde, op die manier.ThuisStan123 schreef: wo 26 mei 2021, 21:46 En dan nog marianne, met haar eeuwige trots. Tot welk goed heeft dat haar de afgelopen jaren eigenlijk geleid, vraag ik me af.
+1satine schreef: do 27 mei 2021, 09:17 Ik erger mij aan Paulien met haar krokodillentranen en Thilly met haar niet-aflatende gemoei.
Ja, precies! Het wordt haar gewoon kwalijk genomen dat ze geen "ja" gezegd heeft!satine schreef: vr 28 mei 2021, 11:58 Niet meteen een persoon, maar dat hele gedoe rond de afwijzing van Marianne.
Leo is blijkbaar vergeten dat ze hem al eens afgewezen heeft in het verleden.
En iedereen die zich dan komt moeien 'ze komen toch zo goed overeen' - 'hij heeft wel al die tijd aan haar ziekbed gezeten in Griekenland' - ...
Als Marianne dat niet voelt voor Leo, dan voelt ze het niet - zo simpel is het.
Ik heb ook vrienden waar ik heel goed kan mee opschieten, die ik héél graag zie, maar waar ik voor geen geld ter wereld zou mee willen trouwen.
Ik zie ook in geen enkele van aangehaalde argumenten een goede basis voor een huwelijk, wel voor een innige, goede vriendschap. Waar bemoeien, Nancy en Tamara zich eigenlijk mee? Tamara trouwt zelf niet, was bijna in paniek omdat Viv en Lowie haar efkes wijsmaakten dat zij zouden trouwen...maar Marianne zou MOETEN trouwen? Als verzekering voor haar hele oude dag?Christel schreef: vr 28 mei 2021, 12:19 Alsof Marianne uit dankbaarheid voor zijn vriendschap met hem zou moeten trouwen? Of omdat ze op haar leeftijd toch niemand anders meer vindt?
Ik kan écht niet volgen hoor...
Oesje...is er iets dat we niet weten???
Dat is 't leven= met een lach en een traan. De dag dat ik vernomen had dat mijn moeder was overleden, durfde mijn toenmalige baas het toch aan of ik kon werken.Tiboko schreef: za 29 mei 2021, 10:43 Ik weet het, één en ander heeft niks met elkaar te maken, maar het blijft pijnlijk.
Blijkbaar zijn single mensen die niet op commando trouwen, gewoon losers.satine schreef: vr 28 mei 2021, 11:58 Niet meteen een persoon, maar dat hele gedoe rond de afwijzing van Marianne.