Ja, inderdaad... Hoe moeilijk kan het zijn??

Ja, inderdaad... Hoe moeilijk kan het zijn??
Ja, want ik begon zelfs Harry sympathiek te vinden tegenover haar! Dus dat zegt heel wat over haar gedrag tegenover haar dochter! Begon haar zelfs een beetje een 'Mini <paulientje' te vinden met haar opdringerig en egoïstisch gedrag!Thom schreef: vr 14 mei 2021, 23:02 Wat een gebrek aan empathie , flexibiliteit en inlevingsvermogen en dat voor een dokter.
Dit was in een privésituatie. Veel gescheiden koppels ergeren zich aan hun ex, vooral als die zich niet aan afspraken houdt. Voor een dokter is dit niet anders.Thom schreef: vr 14 mei 2021, 23:02 ik vind Nora nu niet bepaald het sympathiekste, deze week. Wat een gebrek aan empathie , flexibiliteit en inlevingsvermogen en dat voor een dokter.
Join the club!martha schreef: za 15 mei 2021, 16:42 Dus toen ik dokter Amrani zo over haar eigen dochter bezig hoorde, haar vernederde terwijl die er bij zat, had ik een flash back naar mijn eigen verleden
Dat ze vlakaf zegt dat haar dochter een loser is want daar komt het eigenlijk op neer.satine schreef: za 15 mei 2021, 16:27 En verder kon ze het echt niet laten om nog eens op te merken dat haar dochter veel beter kon dan de vijfde plaats, 'als ze wat moeite had gedaan, maar zo kennen we haar'.
Heel opbeurend, zo'n moeder.
Nee, dat niet, vind ik.apestaart schreef: za 15 mei 2021, 22:08 Dat ze vlakaf zegt dat haar dochter een loser is want daar komt het eigenlijk op neer.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat die aanpak bij wie dan ook werkt. Misschien zal het ertoe leiden dat iemand beter zijn of haar best gaat doen, maar dan louter om niet nog meer afgesnauwd te worden. En zelfs dat werkt alleen maar tijdelijk. Op een dag zal de moeder van Zihame zich afvragen waarom haar dochter geen tijd met haar wilt doorbrengen.Johnny schreef: zo 16 mei 2021, 09:40 Bij sommige mensen werkt die aanpak, maar niet bij Zihame, denk ik.
da's waar! Iemand die haar meer begrijpt en apprecieert zal dan van haar vriendschap en liefde mogen genieten. En terecht!ThuisStan123 schreef: zo 16 mei 2021, 12:21 Op een dag zal de moeder van Zihame zich afvragen waarom haar dochter geen tijd met haar wilt doorbrengen.