Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Kiki_Dee schreef: do 13 mei 2021, 20:53 Nancy met haar dokter 'Armani' :roll:
Ja, inderdaad... Hoe moeilijk kan het zijn?? :-? :nope:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Ergeren is misschien niet het juiste woord , maar ik vind Nora nu niet bepaald het sympathiekste, deze week. Wat een gebrek aan empathie , flexibiliteit en inlevingsvermogen en dat voor een dokter.
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Hoe geforceerd Peter weer probeert om toenadering te zoeken tot Yasmine.

Dat kind moet zich stilaan toch afvragen waarom die man met de grijze baard altijd bij haar aan dat tafeltje komt flemen, terwijl de rest van het gezelschap het tafereeltje vanuit de verte staat te observeren.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Thom schreef: vr 14 mei 2021, 23:02 Wat een gebrek aan empathie , flexibiliteit en inlevingsvermogen en dat voor een dokter.
Ja, want ik begon zelfs Harry sympathiek te vinden tegenover haar! Dus dat zegt heel wat over haar gedrag tegenover haar dochter! Begon haar zelfs een beetje een 'Mini <paulientje' te vinden met haar opdringerig en egoïstisch gedrag! :naughty:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Mini Paulientje :smile:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Thom schreef: vr 14 mei 2021, 23:02 ik vind Nora nu niet bepaald het sympathiekste, deze week. Wat een gebrek aan empathie , flexibiliteit en inlevingsvermogen en dat voor een dokter.
Dit was in een privésituatie. Veel gescheiden koppels ergeren zich aan hun ex, vooral als die zich niet aan afspraken houdt. Voor een dokter is dit niet anders.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Ik had het eigenlijk vooral over dat ze Zihame zit te vergelijken met Britt. En dan nog de manier waarop.

En wat dat ander betreft : en dan nog. Je bent met 2 , ieder van hun zullen wel verschillende werkuren hebben , dat moet je wel wat flexibel kunnen zijn en samen een oplossing zoeken en overeenkomen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Voor zover ik het begrepen heb, ging het over het feit dat ze niet wil dat ze Zihame in een café moet afzetten.
Zou Nora weten dat haar dochter daar regelmatig over de vloer komt? :razz:

En verder kon ze het echt niet laten om nog eens op te merken dat haar dochter veel beter kon dan de vijfde plaats, 'als ze wat moeite had gedaan, maar zo kennen we haar'.
Heel opbeurend, zo'n moeder.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ach Satine, welcome in my world :( Heb ik gans mijn leven mogen horen : dat anderen beter zijn en beter kunnen dan ik :( Ik had ook zo één moeder en zelfs toen die bomma was, kon zij het niet nalaten om haar kleinkinderen tegen elkaar uit te spelen en moest dat dan nog lukken dat de kinderen van mijn zus zoveel beter presteerden dan mijn eigen dochter en kreeg ik dat toen ook nog constant op mijn boterham. :( Dus toen ik dokter Amrani zo over haar eigen dochter bezig hoorde, haar vernederde terwijl die er bij zat, had ik een flash back naar mijn eigen verleden :(

En om on-topic te blijven : ik erger me aan Thilly (en dat is iets niet nieuw :lol: ) Wat een tenenkrullend gedoe was dat in de bar Madam :twisted: Ook het gezemel tussen Emma en Jef mag afgelopen zijn. Wat is daarvan de meerwaarde ?
2 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef: za 15 mei 2021, 16:42 Dus toen ik dokter Amrani zo over haar eigen dochter bezig hoorde, haar vernederde terwijl die er bij zat, had ik een flash back naar mijn eigen verleden
Join the club!
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

satine schreef: za 15 mei 2021, 16:27 En verder kon ze het echt niet laten om nog eens op te merken dat haar dochter veel beter kon dan de vijfde plaats, 'als ze wat moeite had gedaan, maar zo kennen we haar'.
Heel opbeurend, zo'n moeder.
Dat ze vlakaf zegt dat haar dochter een loser is want daar komt het eigenlijk op neer. :mad:
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

apestaart schreef: za 15 mei 2021, 22:08 Dat ze vlakaf zegt dat haar dochter een loser is want daar komt het eigenlijk op neer.
Nee, dat niet, vind ik.
Nora denkt waarschijnlijk dat Zihame nu beter haar best gaat doen om dan ook complimentjes te krijgen.
Bij sommige mensen werkt die aanpak, maar niet bij Zihame, denk ik.
Trouwens, Nora zou beter eens naar haar dochter luisteren, die ziet lopen als een hobby en niet al een competitie, zoals haar moeder.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Johnny schreef: zo 16 mei 2021, 09:40 Bij sommige mensen werkt die aanpak, maar niet bij Zihame, denk ik.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat die aanpak bij wie dan ook werkt. Misschien zal het ertoe leiden dat iemand beter zijn of haar best gaat doen, maar dan louter om niet nog meer afgesnauwd te worden. En zelfs dat werkt alleen maar tijdelijk. Op een dag zal de moeder van Zihame zich afvragen waarom haar dochter geen tijd met haar wilt doorbrengen.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

ThuisStan123 schreef: zo 16 mei 2021, 12:21 Op een dag zal de moeder van Zihame zich afvragen waarom haar dochter geen tijd met haar wilt doorbrengen.
da's waar! Iemand die haar meer begrijpt en apprecieert zal dan van haar vriendschap en liefde mogen genieten. En terecht!
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Toch wel een hautain geval die Tilly. Hoe ze als slavendrijver Eddy liet werken en zelfs zich bezighield met wat gsm berichtjes te sturen! Ze wordt een echte projectmanager! En zo kennen we er tegenwoordig veel!
1 x
Plaats reactie