Rafael Campo (Maarten Claeyssens)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Rafael Campo (Maarten Claeyssens)
Naar Sara heb ik niet gekeken, dus kan ik niet vergelijken. Is zijn eerste rol voor mij, maar idd, als hij andere rollen op dezelfde manier invult, gaat het wel vervelen. Maar in Thuis kan ik hem wel goed "verdragen" ook al vind ik de verhaallijn ook niet meteen heel goed, maar dat staat er los van, vind ik.
0 x
-
- Poster rang 5
Daar kan hij zelf niet aan doen natuurlijk als ze hem telkens voor gelijkaardige rollen vragen. Da's dan weer een slecht punt voor diegene die voor de casting bij Thuis zorgen.Luc schreef:Naar Sara heb ik niet gekeken, dus kan ik niet vergelijken. Is zijn eerste rol voor mij, maar idd, als hij andere rollen op dezelfde manier invult, gaat het wel vervelen. Maar in Thuis kan ik hem wel goed "verdragen" ook al vind ik de verhaallijn ook niet meteen heel goed, maar dat staat er los van, vind ik.

Maar ik heb nog nooit gehoord van die andere genoemde serie, dus kan er ook niks over zeggen.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar in Sarah speelde hij een heel ander personage, dat is net mijn punt.lord F. schreef:Daar kan hij zelf niet aan doen natuurlijk als ze hem telkens voor gelijkaardige rollen vragen. Da's dan weer een slecht punt voor diegene die voor de casting bij Thuis zorgen.Luc schreef:Naar Sara heb ik niet gekeken, dus kan ik niet vergelijken. Is zijn eerste rol voor mij, maar idd, als hij andere rollen op dezelfde manier invult, gaat het wel vervelen. Maar in Thuis kan ik hem wel goed "verdragen" ook al vind ik de verhaallijn ook niet meteen heel goed, maar dat staat er los van, vind ik.
Maar ik heb nog nooit gehoord van die andere genoemde serie, dus kan er ook niks over zeggen.

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ja, hopelijk, want zijn personage in Thuis is maar zus en zo, vind iksatine schreef: Maar in Sarah speelde hij een heel ander personage, dat is net mijn punt.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
En Sara wordt terug herhaald, iedere namiddag in de week. Ja wat Rafael betreft : ik heb maar één gedachte : ventje, als jij mijn kind was, dan ....... Ik hoop dat bij Femke stilaan haar oogkleppen gaan afvallen, ze keek toch maar verbaasd toen hij Peter zo beledigde toen hij dat fototoestel kreeg. En dan had hij al die aanbieding om "sinterklaasfoto's" te maken afgewimpeld terwij hij in de vorige aflevering nog zijn beklag had gedaan dat fotografen zo moeilijk werk kunnen vinden. Wat een rotverwend ventje; als hij zijn zin niet krijgt gaat hij mokken, negeren.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vind dat de acteur zijn rol goed speelt. Bij veel acteurs zie je een overdreven mimiek als ze een slechterik moeten spelen,
maar hij heeft dat niet.
maar hij heeft dat niet.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik begrijp niet dat Peter een dslr cadeau deed aan Rafael. Een professionele dslr zonder goeie lenzen kost al rap 2000 euro, eer hij dat eruit heeft, zal hij veel sinterklaasfoto's mogen nemen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind Rafaël met de dag vervelender worden. Man man man wat een zielig mannetje is dat aan het worden zeg! Hij weet precies hoe hij Jan en Allerman moet manipuleren. Beetje zielig doen bij Paulien, zielig doen bij Femke! Echt "ballen" aan zijn lijf heeft hij niet. Doet Peter een keer iets aardigs voor hem is het weer niet goed! Hij had toch een camera nodig? Krijgt hij een camera wil hij hem niet hebben. Ik snap ook niet dat Peter hem die camera cadeau heeft gedaan. Nu doet meneer ineens alsof hij Paulien leuk vindt! Arm schaapje, wordt ze dadelijk nog eens bedrogen in de liefde. Je zou bijna denken dat het een soap is. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Bram die de camera in de vernieling gooit : Rafael zal dat moeten uitleggen aan Peter en Femke, en die zullen dat niet geloven natuurlijk. Vooral Peter niet. En toch kan ik geen medelijden hebben met Rafael. Ik vrees dat de vlinders in de buik van Paulien haar wel eens zuur zullen opbreken. Want Rafael doet alles om Femke strontjaloers te maken.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind dat Rafael wel goed akteert. Met zijn puppyogen toen hij dreigde buitengezet te worden ...
De nieuwe Franky heeft maar 1 expressie, en Guy geen.
De nieuwe Franky heeft maar 1 expressie, en Guy geen.

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Het wordt tijd dat Rafael volwassen wordt. Eerst Femke chanteren, daarna inspelen op haar gevoel, haar vervolgens willen doden in de vuurzee en nu wil hij haar lostrekken van Peter. Dan ben je naar mijn inziens meer dan het spoor bijster. Wat een prutser! Nu is Peter gelukkig weer terug en gooit Rafaël het over een andere boeg. Hij wil Femke jaloers gaan maken en arme Paulien moet daar het slachtoffer van worden. Waar zij dat aan verdiend heeft mag Joost weten. In elk geval vind ik dat Rafaël wel eens de deksel hard op de neus gedrukt mag worden. Hij denkt dat hij omwille van zijn aandoening zich alles kan permitteren. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- Nog geen rang
ocharme paulien
volgensmij voelt raf niets voor haar ma ik hoop alleen da paulien en bram terug samenkomen want ik vnd da een mega mooi koppel
maar stel da raf echt verliefd is op haar passen ze nog wel samen
ze hebben immers dezelfde passie
volgensmij voelt raf niets voor haar ma ik hoop alleen da paulien en bram terug samenkomen want ik vnd da een mega mooi koppel
maar stel da raf echt verliefd is op haar passen ze nog wel samen
ze hebben immers dezelfde passie
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Het is gewoon een IDIOOT 

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
- x 435
Nee, dat is ie helemaal niet, de idioten zijn die die zich voor de gek laten houden door Rafaël.fan_van_marianne schreef:Het is gewoon een IDIOOT
0 x
-
- x 435
inderdaad, de idioten zijn diegenen die zich zonder nadenken rond zijn vinger laten wikkelenRieka schreef:Nee, dat is ie helemaal niet, de idioten zijn die die zich voor de gek laten houden door Rafaël.fan_van_marianne schreef:Het is gewoon een IDIOOT

0 x