Ze zette spuitjes in haar buik, vermoedelijk fertiliteitsbehandeling om zwanger te worden.
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Allez, Robin kan nu wel lief zijn tegen Judith, benieuwd hoe lang het duurt ! Had Judith het embryo al laten weghalen of was het een gesprek met n psycholoog/dokter ?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Denk dat het nog maar juist het gesprek was anders was Judith wel wat meer onder de indruk geweest of moest ze toch tenminste rusten. Toch wel fijn dat ze steun krijgt van Tom.johan1969 schreef: zo 15 dec 2024, 07:50 Had Judith het embryo al laten weghalen of was het een gesprek met n psycholoog/dokter ?
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Ik denk dat het gesprek met Anna Judiths ogen toch wel heeft geopend. Ik denk dat dat het laatste duwtje was dat ze nodig heeft om de abortus toch door te zetten. Lief dat ze rekening houdt met Tom, maar Anna heeft wel helemaal gelijk.
De steun van Tom voelt voor haar nu precies heel dubbel...Het is alsof ze het in het begin makkelijker vond toen Tom er nog tegen was. Pas sinds hij haar steunt, is ze eigenlijk beginnen twijfelen.
De steun van Tom voelt voor haar nu precies heel dubbel...Het is alsof ze het in het begin makkelijker vond toen Tom er nog tegen was. Pas sinds hij haar steunt, is ze eigenlijk beginnen twijfelen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind het wel straf dat Anna, die zelf geen kinderen kan krijgen, Judith afraadt om de baby te houden !
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ze raadt het haar niet af he - Anna weet waarom Judith voor abortus heeft gekozen en als dokter zijnde weet ze ook dat de risico's op de leeftijd van Judith talrijk en reëel zijn, zowel voor het kind als voor de zwangere.
Dus: ze steunt Judith in haar beslissing.
Dus: ze steunt Judith in haar beslissing.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Er is toch nog geen beslissing, enkel twijfel
Het is allemaal heel verwarrend voor Judith. Daarbij Anna in huis halen ( met haar eigen struggle rond ongewild kinderloos zijn) is, hoe lief ook, niet een erg slimme zet. Integendeel, het compliceert de keuze. Wat zou helpen is gewoon een weekje alleen zijn, zodat ze puur op eigen gevoel deze heel belangrijke knoop kan doorhakken, zonder beïnvloeding door anderen.
Het is allemaal heel verwarrend voor Judith. Daarbij Anna in huis halen ( met haar eigen struggle rond ongewild kinderloos zijn) is, hoe lief ook, niet een erg slimme zet. Integendeel, het compliceert de keuze. Wat zou helpen is gewoon een weekje alleen zijn, zodat ze puur op eigen gevoel deze heel belangrijke knoop kan doorhakken, zonder beïnvloeding door anderen.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
Nu zijn we pas echt zeker dat het vruchtje in de buik van Judith weg is.
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Het is nog niet 100% zeker dat het vruchtje weg is, maar de eerste tekenen zijn er. Ze heeft krampen en het zou kunnen dat ze daar paar dagen last van zal hebben. Ik heb het wel met haar te doen, ze heeft wel veel last van. Fijn voor haar dat Tom er voor haar is om haar te steunen.frankeneddy1 schreef: do 02 jan 2025, 21:29 Nu zijn we pas echt zeker dat het vruchtje in de buik van Judith weg is.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
Judith blijft maar zagen over wat Robin in het verleden uitgestoken heeft. Precies of Tom is dat vergeten Judith 
0 x
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Ik vond dat ze gisteren nochtans wel begripvol en steunend reageerde naar Tom toe. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Naar Tom toe wel, uiteindelijk woont ze daar en moet ze de kerk in het midden houden. Maar naar Robin toe is er weinig warmte.
Ergens begreep ik haar wel voorheen, Tom was in het verleden ofwel veel te soft, ofwel deed hij niks anders dan roepen.
Maar nu er aan de situatie gewerkt wordt om van het gezinnetje iets positiefs te maken, mag ze wel wat water in haar wijn doen, vind ik.
Het verleden van haar kinderen wordt ook niet constant weer opgerakeld, en dat was toch ook niet allemaal rozengeur en maneschijn. Soms moet je loslaten en verdergaan.
Ergens begreep ik haar wel voorheen, Tom was in het verleden ofwel veel te soft, ofwel deed hij niks anders dan roepen.
Maar nu er aan de situatie gewerkt wordt om van het gezinnetje iets positiefs te maken, mag ze wel wat water in haar wijn doen, vind ik.
Het verleden van haar kinderen wordt ook niet constant weer opgerakeld, en dat was toch ook niet allemaal rozengeur en maneschijn. Soms moet je loslaten en verdergaan.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Zolang Robin zo door gaat, 2 gezichten, die hij zo het hem uit komt kan laten zien, zal er niet veel komen van een leuk gezinnetje.
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Behalve als je haar gezicht bekeek, als ze op Tom zijn schouder lag.Anno_1995 schreef: wo 26 feb 2025, 07:18 Ik vond dat ze gisteren nochtans wel begripvol en steunend reageerde naar Tom toe.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Dat klopt Jessie, maar dit weet Judith niet. En zolang Robin iets heeft om zich tegen te verzetten, zal hij dat blijven doen.
Ik zeg niet dat iedereen hem klakkeloos moet geloven, maar de houding van Judith helpt niemand vooruit.
Ik zeg niet dat iedereen hem klakkeloos moet geloven, maar de houding van Judith helpt niemand vooruit.
0 x