Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
ikke
x 435

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door ikke »

martha schreef:Hm, in feite niet zo hygiënisch om in de keuken met een stapel handdoeken binnen te komen en die beginnen te plooien op dezelfde tafel waar er cup cakes en andere taarten stonden want ik vermoed toch dat deze lekkernijen bestemd zijn/waren voor de gasten. Het is nog altijd een B&B.
Overdrijven we niet een beetje met de hygiëne?
We plooien normaal gezien toch geen "vuile" handdoeken op?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ben ik de enige die serieus de neiging heeft om weg te zappen als Madame La Snuit in beeld komt?

En ik zou weer nog iets anders willen zeggen, maar dan val ik weer in herhaling dus ik zal maar zwijgen.

Amai, gelukkig maar dat Renzo haar hysterisch pubergedoe met Toon niet heeft gezien (noemde ze hem nu "babe"? :crazy: ), want ik denk niet dat hij ermom had kunnen lachen. En ik dacht dat Peggy en Toon uit elkaar waren gegroeid...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

martha schreef:Hm, in feite niet zo hygiënisch om in de keuken met een stapel handdoeken binnen te komen en die beginnen te plooien op dezelfde tafel waar er cup cakes en andere taarten stonden want ik vermoed toch dat deze lekkernijen bestemd zijn/waren voor de gasten. Het is nog altijd een B&B.
Ze zouden daar de voedselinspectie eens moeten op af sturen want buiten het feit dat het daar altijd een rommeltje is , loopt de "gastvrouw" er bijzonder onverzorgd bij .
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Gisteren heeft Peggy toch al een beetje in haar kaarten laten kijken.
Terwijl het hoofd van Rosa voltijds bezig is met de echtelijke problemen in te schatten, probeert Snuit ongehinderd haar staatsgreep uit te voeren. Vooral blijven doordrammen om Djoelia toch door Renzo te vervangen. Volgende stap wordt dan om Toon binnen te loodsen, zodat Waldek hooguit nog door mama Snuit zal gemist worden. Zodoende zal zij, omringd door haar enige volgelingen, ongestoord al haar frisse ideetjes kunnen uitvoeren.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad... Gelukkig lijkt Rosa dat ook hoe langer hoe meer in de gaten te krijgen, want die begint er toch tegenin te gaan...eindelijk!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Renzo mag dan nog zo sympathiek zijn maar ik zie hem niet alle werk doen die Julia allemaal doet ginder, bedden opmaken, klanten bedienen, poetsen, in de keuken meehelpen, afwassen... Hoe ze het nog maar in haar hoofd haalt om Julia te vervangen door Renzo, ze denkt werkelijk dat de zus en zo een speeltuin is.
Ze heeft dan ook het beste voor met de zus en zo, hé ??? Met haarzelf bedoeld ze. :mrgreen:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nu is ze toch écht wel te ver aan het gaan hoor...
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

:eek: Foei Peggy !!!!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

karolien85 schreef::eek: Foei Peggy !!!!
Ach, als ze het taxipersoneel maar kan jennen... :whistle:
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Iedereen ja ...
En mamaatje laat het maar allemaal gebeuren ...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

karolien85 schreef:Iedereen ja ...
Ja, maar ze heeft het toch vooral op de taxi's gemunt.
Ik heb anders de indruk dat Rosa toch ook al een beetje meer helder denkt over de situatie (maar ja, we dachten dat al een paar keer, kan evengoed weer loos alarm zijn).
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Tante Jenny en Leo zullen wel raar opkijken als ze vrijdag zien wat het resultaat is van haar beslissing om de aandelen liever aan Snuit te verkopen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Lazylady schreef:
karolien85 schreef:Iedereen ja ...
Ja, maar ze heeft het toch vooral op de taxi's gemunt.
Ik heb anders de indruk dat Rosa toch ook al een beetje meer helder denkt over de situatie (maar ja, we dachten dat al een paar keer, kan evengoed weer loos alarm zijn).
Nu Peggy weet dat Waldek waarschijnlijk weldra niet meer bij de taxi's zal werken, is het hek helemaal van de dam. :thumbdown:

Offtopic: als ik ergens logeer en zou een vliegtuig moeten halen, dan bestel ik die taxi de avond tevoren al, toch? :eh:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ja natuurlijk, ik ook maar ja...het was te verwachten. Met Jenny en Leo terugkomen heb ik er geen medelijden.
Ze hadden 't kunnen weten met haar zever over " familie ". Je zult maar een Peggy in je familie hebben.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef: Offtopic: als ik ergens logeer en zou een vliegtuig moeten halen, dan bestel ik die taxi de avond tevoren al, toch? :eh:
lol idd, toch een redelijke kwiet van een klant dat die pas op het laatste moment eraan denkt om een taxi te bestellen en dan moeilijk doet omdat die 5 minuten te laat is. :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten