Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Marianne Bastiaens
Ik ook niet. Eerder een verslagen Marianne... 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3
Crackers schreef:Als ze Jenny ontslaat wie moet dan Ter Smissen runnen? Enige mogelijkheid is Nancy maar ik weet niet of die dat kan met alles wat er bij komt kijken. En Nancy achter den toog zetten is zoals de kat bij de melk en die toog is niet het enigste wat je moet kunnen als gerante van een hotel-bar-restaurant.
Waarom zouden er geen anderen zijn die Ter Smissen kunnen runnen?Christel schreef:Jenny en Rosa zijn eigenlijk de enige 2 die dat daar kunnen runnen inderdaad. Of misschien Julia en Simonne, maar die zie ik dat toch niet zo snel doen...
Volgens mij kunnen er genoeg kandidaten zijn.
Nancy zie ik het natuurlijk ook niet doen en dat zal Marianne ook niet willen da's zeker.
Mocht het zo zijn dat Marianne het zo smerig zou spelen dat ze Jenny buiten gooit dan denk ik dat er toch nog wel andere kandidaten zat zijn dan degene die hier worden opgenoemd hoor. Desnoods Freddy

Enfin we zullen het snel weten wat ons Marianne gaat doen. Maar feit is wel dat het duidelijk is dat ze heel boos is op Jenny en dat ze die nu serieus gaat zitten pesten enzo. Want volgens mij is het electriciteits probleem de schuld van Marianne.
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Marianne zal altijd mijn favoriete personage blijven. Ze is zo'n snob en ze doet dat goed. Dat ze zo hard wordt als het over haar familie gaat, vind ik eerder jammer voor haar. Want uiteindelijk zal dat haar eerder schaden dan goed doen, want Geert zal ook zijn grenzen hebben. Ik vind haar een beetje eenzaam.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Hoe kan dat nu Mariannes schuld zijn? De bedrading was verouderd, dat werd duidelijk gezegd. Daar kan niemand iets aan doen verder. Dat hoort alleen zo nu en dan vernieuwd te worden, vandaar ook dat Marianne vandaag of morgen de offerte bij haar post gaat vinden. Jenny ging haar die sturen zei ze tegen Nancy, dus Marianne zal blij zijn!Ganja schreef:Want volgens mij is het electriciteits probleem de schuld van Marianne.

@Blokje: dat ben ik helemaal met je eens. Marianne is veel te fel, waardoor de mensen de neiging krijgen om de benen te nemen. Toch bedoelt ze het regelmatig niet zo slecht uiteindelijk...
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Grappig hoe Marianne Tom er gisteren van langs gaf:
een beetje gaan zuipen BIJ DAT ORDINAIRE GEPEUPEL
een beetje gaan zuipen BIJ DAT ORDINAIRE GEPEUPEL

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- dylan
- Poster rang 1
vond dat er toch wel een beetje erover want haar (ex-)beste vriending is ook maar ordinair gepeupel
maar het was gewoon omdat ze boos was wrs
maar het was gewoon omdat ze boos was wrs
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Da's typisch Marianne, als ze kwaad is gaat ze daar véél te ver in... Ze zou zo neerkijken op mensen en een "kakmadam" zijn, en tot op zekere hoogte is ze dat ook wel, maar tegelijkertijd heeft ze echt wel wat op met Nancy en is Jenny jarenlang haar beste vriendin geweest. Als het erop aan komt dan maakt afkomst haar dus blijkbaar veel minder uit dan dat ze zegt. Maar zogauw het haar tegenzit, is dat wel het eerste waar ze het op gooit. Geen gemakkelijk type dus, maar veel minder "gemeen" dan ze zelf soms laat uitschijnen.
Aan de scène buiten bij Ter Smissen te zien is ze het hele boeltje daar echt zo beu als koude pap. Jenny's manier van reageren (wat ze daar vakkundig uitlokte
) was volgens mij echt het laatste zetje wat ze nodig had. Misschien is het ook maar beter voor iedereen als ze Ter Smissen verkoopt. Het zal er in ieder geval voor iedereen een stuk rustiger op worden. 

Aan de scène buiten bij Ter Smissen te zien is ze het hele boeltje daar echt zo beu als koude pap. Jenny's manier van reageren (wat ze daar vakkundig uitlokte

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als ze Ter Smissen verkoopt is ze haar macht over Rosa en Jenny kwijt. Dat zal ze niet doen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik geloof niet dat het Marianne om macht over Rosa en Jenny te doen is geweest. Eerder om het geld dat het altijd opgebracht heeft, maar dat houdt haar nu ook niet meer tegen denk ik.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ze heeft het toch meerdere keren gebruikt als ze weer eens overhoop lag met Rosa en nu met Jenny.
Een handige bijkomstigheid zullen we het maar noemen.
Een handige bijkomstigheid zullen we het maar noemen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als Marianne Ter Smissen verkoopt, hoeft dat nog niet meteen te betekenen dat Rosa en Jenny op straat staan.
De nieuwe eigenaar wijzigt misschien niks aan het personeelsbestand?
Er zijn toch ook mensen die zo'n zaak als een investering zien, maar niet meteen per se zelf achter de toog willen staan.
De nieuwe eigenaar wijzigt misschien niks aan het personeelsbestand?
Er zijn toch ook mensen die zo'n zaak als een investering zien, maar niet meteen per se zelf achter de toog willen staan.
0 x
-
- Poster rang 5
Ik zie het nog gebeuren dat Leo Ter Smissen koopt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat zou best kunnen. Al vraag ik me dan wel af met welk geld. Leo heeft niet zoveel te besteden dacht ik, toch? Ik meende toch dat hij daarom bij Frank en Simonne is ingetrokken destijds, maar ik weet eigenlijk niet meer precies hoe dat ook alweer zat...
Hoe dan ook, een verkoop hoeft inderdaad helemaal niet te betekenen dat iedereen op straat komt staan. Vandaar ook dat ik denk dat het misschien beter is dat Marianne de boel verkoopt. Zo zijn er geen ongewenste confrontaties meer en hoeven Jenny en Rosa niet meer bang te zijn dat ze het dak boven hun hoofd verliezen als er weer eens iets gebeurt.
Dit is nu al de zoveelste keer dat het erom hangt of ze in Ter Smissen kunnen blijven wonen of niet. Begint een beetje flauw en voorspelbaar te worden vind ik.

Hoe dan ook, een verkoop hoeft inderdaad helemaal niet te betekenen dat iedereen op straat komt staan. Vandaar ook dat ik denk dat het misschien beter is dat Marianne de boel verkoopt. Zo zijn er geen ongewenste confrontaties meer en hoeven Jenny en Rosa niet meer bang te zijn dat ze het dak boven hun hoofd verliezen als er weer eens iets gebeurt.
Dit is nu al de zoveelste keer dat het erom hangt of ze in Ter Smissen kunnen blijven wonen of niet. Begint een beetje flauw en voorspelbaar te worden vind ik.

0 x
-
- x 435
^^De wetten van de economie gelden niet in Thuis. In de praktijk komt het er op neer dat iedereen kan betalen als het scenario daarom vraagt. Kijk maar naar de onuitputtelijke voorraad geld van Marianne. 

0 x