Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door Christel »

Ik ook niet. Eerder een verslagen Marianne... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Crackers schreef:Als ze Jenny ontslaat wie moet dan Ter Smissen runnen? Enige mogelijkheid is Nancy maar ik weet niet of die dat kan met alles wat er bij komt kijken. En Nancy achter den toog zetten is zoals de kat bij de melk en die toog is niet het enigste wat je moet kunnen als gerante van een hotel-bar-restaurant.
Christel schreef:Jenny en Rosa zijn eigenlijk de enige 2 die dat daar kunnen runnen inderdaad. Of misschien Julia en Simonne, maar die zie ik dat toch niet zo snel doen...
Waarom zouden er geen anderen zijn die Ter Smissen kunnen runnen?
Volgens mij kunnen er genoeg kandidaten zijn.
Nancy zie ik het natuurlijk ook niet doen en dat zal Marianne ook niet willen da's zeker.

Mocht het zo zijn dat Marianne het zo smerig zou spelen dat ze Jenny buiten gooit dan denk ik dat er toch nog wel andere kandidaten zat zijn dan degene die hier worden opgenoemd hoor. Desnoods Freddy :lol: :lol: :lol: :lol: alhoewel die zou alleen maar alles zelf opzuipen :mrgreen: Nee serieus het zouden ook bv Femke en Peter kunnen zijn. Of Tom en Peggy. Of Leo en Yvette. Of Simon en Frank. Of Ann en Mayra. Of Jens en Fien. En zo zijn er volgens mij nog mogelijkheden zat. Oke mss niet allemaal de beste keuzes maar denk toch dat er meerdere keuzes zouden zijn dan alleen julia simon en nancy.

Enfin we zullen het snel weten wat ons Marianne gaat doen. Maar feit is wel dat het duidelijk is dat ze heel boos is op Jenny en dat ze die nu serieus gaat zitten pesten enzo. Want volgens mij is het electriciteits probleem de schuld van Marianne.
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Marianne zal altijd mijn favoriete personage blijven. Ze is zo'n snob en ze doet dat goed. Dat ze zo hard wordt als het over haar familie gaat, vind ik eerder jammer voor haar. Want uiteindelijk zal dat haar eerder schaden dan goed doen, want Geert zal ook zijn grenzen hebben. Ik vind haar een beetje eenzaam.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ganja schreef:Want volgens mij is het electriciteits probleem de schuld van Marianne.
Hoe kan dat nu Mariannes schuld zijn? De bedrading was verouderd, dat werd duidelijk gezegd. Daar kan niemand iets aan doen verder. Dat hoort alleen zo nu en dan vernieuwd te worden, vandaar ook dat Marianne vandaag of morgen de offerte bij haar post gaat vinden. Jenny ging haar die sturen zei ze tegen Nancy, dus Marianne zal blij zijn! ;)

@Blokje: dat ben ik helemaal met je eens. Marianne is veel te fel, waardoor de mensen de neiging krijgen om de benen te nemen. Toch bedoelt ze het regelmatig niet zo slecht uiteindelijk...
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Grappig hoe Marianne Tom er gisteren van langs gaf:

een beetje gaan zuipen BIJ DAT ORDINAIRE GEPEUPEL :mrgreen:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Ik herkende plots Madeleine van FC De Kampioenen. :mrgreen:
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

vond dat er toch wel een beetje erover want haar (ex-)beste vriending is ook maar ordinair gepeupel
maar het was gewoon omdat ze boos was wrs
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Da's typisch Marianne, als ze kwaad is gaat ze daar véél te ver in... Ze zou zo neerkijken op mensen en een "kakmadam" zijn, en tot op zekere hoogte is ze dat ook wel, maar tegelijkertijd heeft ze echt wel wat op met Nancy en is Jenny jarenlang haar beste vriendin geweest. Als het erop aan komt dan maakt afkomst haar dus blijkbaar veel minder uit dan dat ze zegt. Maar zogauw het haar tegenzit, is dat wel het eerste waar ze het op gooit. Geen gemakkelijk type dus, maar veel minder "gemeen" dan ze zelf soms laat uitschijnen. :)

Aan de scène buiten bij Ter Smissen te zien is ze het hele boeltje daar echt zo beu als koude pap. Jenny's manier van reageren (wat ze daar vakkundig uitlokte :P ) was volgens mij echt het laatste zetje wat ze nodig had. Misschien is het ook maar beter voor iedereen als ze Ter Smissen verkoopt. Het zal er in ieder geval voor iedereen een stuk rustiger op worden. :mrgreen:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als ze Ter Smissen verkoopt is ze haar macht over Rosa en Jenny kwijt. Dat zal ze niet doen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik geloof niet dat het Marianne om macht over Rosa en Jenny te doen is geweest. Eerder om het geld dat het altijd opgebracht heeft, maar dat houdt haar nu ook niet meer tegen denk ik.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze heeft het toch meerdere keren gebruikt als ze weer eens overhoop lag met Rosa en nu met Jenny.
Een handige bijkomstigheid zullen we het maar noemen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Als Marianne Ter Smissen verkoopt, hoeft dat nog niet meteen te betekenen dat Rosa en Jenny op straat staan.
De nieuwe eigenaar wijzigt misschien niks aan het personeelsbestand?
Er zijn toch ook mensen die zo'n zaak als een investering zien, maar niet meteen per se zelf achter de toog willen staan.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik zie het nog gebeuren dat Leo Ter Smissen koopt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat zou best kunnen. Al vraag ik me dan wel af met welk geld. Leo heeft niet zoveel te besteden dacht ik, toch? Ik meende toch dat hij daarom bij Frank en Simonne is ingetrokken destijds, maar ik weet eigenlijk niet meer precies hoe dat ook alweer zat... :think:

Hoe dan ook, een verkoop hoeft inderdaad helemaal niet te betekenen dat iedereen op straat komt staan. Vandaar ook dat ik denk dat het misschien beter is dat Marianne de boel verkoopt. Zo zijn er geen ongewenste confrontaties meer en hoeven Jenny en Rosa niet meer bang te zijn dat ze het dak boven hun hoofd verliezen als er weer eens iets gebeurt.

Dit is nu al de zoveelste keer dat het erom hangt of ze in Ter Smissen kunnen blijven wonen of niet. Begint een beetje flauw en voorspelbaar te worden vind ik. :roll: ;)
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^De wetten van de economie gelden niet in Thuis. In de praktijk komt het er op neer dat iedereen kan betalen als het scenario daarom vraagt. Kijk maar naar de onuitputtelijke voorraad geld van Marianne. ;)
0 x
Plaats reactie