Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Het zal nooit genoeg zijn voor Peggy denk ik. Het water,electriciteit,koffie etc...
Ik zou Luc-Peter ten stelligste aanraden om alle nutsvoorzieningen te treffen voor Taxi-Leo zodat ze helemaal onafhankelijk zijn van de heerlijke zus&zo. Ik zie Peggy nog wel beroep doen op een ander taxi bedrijf. Mss wel die waar ze naar de vijver mee gebracht is. Zou toch mooi zijn, niet?
Ik zou Luc-Peter ten stelligste aanraden om alle nutsvoorzieningen te treffen voor Taxi-Leo zodat ze helemaal onafhankelijk zijn van de heerlijke zus&zo. Ik zie Peggy nog wel beroep doen op een ander taxi bedrijf. Mss wel die waar ze naar de vijver mee gebracht is. Zou toch mooi zijn, niet?
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Mijn hemel wat een druif. Snapt ze niet dat ze op deze manier de mensen van de taxi alleen maar nog meer tegen zich in het harnas werkt? Als Femke daar niet had gewerkt dan was ze vast niet zo bezig geweest om hen zo goed mogelijk dwars te zitten. Al die acties van haar, die zijn echt niet bedoelt om haar zaak te helpen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- annekeHU
- Poster rang 4

Hopelijk ziet Rosa dat ook in, dat Peggy de zaak enkel schade toebrengt...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Als Rosa weg is en Peggy daar alleen met onze Renzo,wel wel.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Dat zou ik een schitterende zet vinden. Peggy werkt samen met geestesgenoot Renzo "enkele ideetjes" uit, en als mama-snuit terug komt denkt ze dat ze op het verkeerder adres staat.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Zoiets is nodig om Rosa en Jenny hun idee van "familie" meer realistisch te maken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En dan naar Taxi-Leo gaat om te informeren.Captain Cuckoo schreef:Dat zou ik een schitterende zet vinden. Peggy werkt samen met geestesgenoot Renzo "enkele ideetjes" uit, en als mama-snuit terug komt denkt ze dat ze op het verkeerder adres staat.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Venijn venijn venijn...
Zelfs Rosa zou niet met deze dingen afkomen.
Zelfs Rosa zou niet met deze dingen afkomen.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Wat is dat een ondankbaar mens zeg na alles wat Simonne, Frank en Waldek, Jenny en Leo allemaal gedaan hebben om haar uit de gevangenis te houden kan ze het nog niet laten om al die mensen te treiteren. Haar belofte dat ze haar ging gedragen tov Jenny als zij de aandelen kocht daar trekt ze haar geen bal van aan, ze doet gewoon lekker verder. Is er dan niemand die haar eens op het matje kan roepen door te zeggen als ze niet stopt dat ze haar eens zou gaan aangeven ivm met Lucas. Ik zie Simonne wel als de aangewezen persoon hier zij zou wel eens kunnen dreigen dat ze Femke de hele waarheid zal vertellen.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Wist ze die dan nog niet?zanacht schreef:Ik zie Simonne wel als de aangewezen persoon hier zij zou wel eens kunnen dreigen dat ze Femke de hele waarheid zal vertellen.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Ik twijfel of het eerder zo is dat Simonne niet weet of Femke ook de waarheid kent.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Femke heeft het wel vernomen van Nancy via Leo maar die trok zich erna terug en Femke weet het wel maar Peggy mag eens afgedreigd worden voor mijn part dat haar boekje eens mag opengedaan worden bij de politie zodanig dat ze zich een beetje koest houdt want ze denkt dat ze boven iedereen en alles staat "queen snuit".
0 x
-
Lazylady
- x 435
zanacht schreef:Femke heeft het wel vernomen van Nancy via Leo maar die trok zich erna terug en Femke weet het wel maar Peggy mag eens afgedreigd worden voor mijn part dat haar boekje eens mag opengedaan worden bij de politie zodanig dat ze zich een beetje koest houdt want ze denkt dat ze boven iedereen en alles staat "queen snuit".
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is nu zo maar het gaat echt niet blijven duren hoor. Ze gaat wel een steek laten vallen,en dan...
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

100% zeker ben ik niet, maar volgens mij weet Femke alleen dat Peggy Lucas met zich mee wou nemen in de dood.. maar niet dat ze effectief met Lucas in de vijver heeft gestaan. Ik dacht dat Femke in het lokaal van de taxi's aan Peggy is komen vragen , hoe ze zelfmoord heeft willen plegen, en dat ze op die vraag geen antwoord heeft gekregen.Lazylady schreef:Wist ze die dan nog niet?zanacht schreef:Ik zie Simonne wel als de aangewezen persoon hier zij zou wel eens kunnen dreigen dat ze Femke de hele waarheid zal vertellen.
0 x