Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Kimmeke »

tvx1 schreef:Ergens heeft ze wel een punt. Het is nu toch ook niet zo doodnormaal dat van twee onafhankelijke bedrijven het éné de nutsvoorzieningen bekostigt van het andere. :crazy:
Oke eens maar hoeveel jaar is dat al zo zonder dat er een probleem van gemaakt word? Miss Peggy is aan de macht en het is zo ver ... Nee Peggy doet er gewoon alles aan om Femke te irriteren en lastig te maken maar dat wisten we allemaal op voorhand benieuwd wat het volgende zal zijn
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Kimmeke schreef:
tvx1 schreef:Ergens heeft ze wel een punt. Het is nu toch ook niet zo doodnormaal dat van twee onafhankelijke bedrijven het éné de nutsvoorzieningen bekostigt van het andere. :crazy:
Oke eens maar hoeveel jaar is dat al zo zonder dat er een probleem van gemaakt word? Miss Peggy is aan de macht en het is zo ver ... Nee Peggy doet er gewoon alles aan om Femke te irriteren en lastig te maken maar dat wisten we allemaal op voorhand benieuwd wat het volgende zal zijn
Zoals hier al iemand suggereerde: de elektriciteit. Laat ze alles maar snel in orde brengen, dan zal Peggy naar grootsere projecten moeten zoeken om taxi Leo weg te pesten. En dan zal 't zijn van: "Wie een put graaft voor een ander, valt er zelf in!".
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

Zoals Kimmeke reeds aangaf: dat zal vroeger toch door beide partijen fatsoenlijk overeengekomen zijn?
Misschien zit het verbruik van dat water wel mee in de huurprijs verrekend, dat is niet ongewoon.
Dan heeft Snuiteke toch geen been om op te staan, tenzij ze contractbreuk wil plegen.

Ik vraag mij af of Peggy dit bedoelt met haar frisse ideeën - en in hoeverre ze die met Mama Snuit heeft besproken.
Wat is het volgende? Dat ze in zee gaat met een andere taxi-maatschappij?
(want de electriciteit is net iets te voor de hand liggend in dit geval.) :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad...
En bovendien; het feit dat Peggy nu al over dergelijke dingen begint te vallen, terwijl ze daar nog maar amper een paar dagen werkt (waarvan ze bovendien alweer heel professioneel een middag weg is geweest om zich uit te gaan kuren met Renzo) en ze daarover niks van overleg heeft gepleegd met haar moeder, laat wel zien waar haar "goede bedoelingen" liggen. Heel haar spijtbetuiging kan zo de vuilbak in als je naar haar gedrag kijkt. Echt te arrogant voor woorden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Inderdaad...
En bovendien; het feit dat Peggy nu al over dergelijke dingen begint te vallen, terwijl ze daar nog maar amper een paar dagen werkt (waarvan ze bovendien alweer heel professioneel een middag weg is geweest om zich uit te gaan kuren met Renzo) en ze daarover niks van overleg heeft gepleegd met haar moeder, laat wel zien waar haar "goede bedoelingen" liggen. Heel haar spijtbetuiging kan zo de vuilbak in als je naar haar gedrag kijkt. Echt te arrogant voor woorden...
Te gek voor woorden, vind ik. Peggy neemt als laatst bijgekomen partner meteen beslissingen zonder andere aandeelhouders te raadplegen. Komaan, zeg! Dat alleen al is te absurd om er verder bij stil te staan. Voor mij toch, zulle! Ik wacht gewoon tot ze de zaak helemaal om zeep helpt. :mrgreen:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

En dan dat zoet sappig gezicht van Rosa die vond dat het zo goed gedaan was van brilsnuit , zo'n middagje weg ....
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:
Te gek voor woorden, vind ik. Peggy neemt als laatst bijgekomen partner meteen beslissingen zonder andere aandeelhouders te raadplegen. Komaan, zeg! Dat alleen al is te absurd om er verder bij stil te staan. Voor mij toch, zulle! Ik wacht gewoon tot ze de zaak helemaal om zeep helpt. :mrgreen:
Enne...ik dacht zo aan iets: hebben ze in de Taxis een apart toilet? Gaat dat ook een probleem geven? :whistle:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:
Zoals Kimmeke reeds aangaf: dat zal vroeger toch door beide partijen fatsoenlijk overeengekomen zijn?
Misschien zit het verbruik van dat water wel mee in de huurprijs verrekend, dat is niet ongewoon.
Dan heeft Snuiteke toch geen been om op te staan, tenzij ze contractbreuk wil plegen.

Ik vraag mij af of Peggy dit bedoelt met haar frisse ideeën - en in hoeverre ze die met Mama Snuit heeft besproken.
Wat is het volgende? Dat ze in zee gaat met een andere taxi-maatschappij?
(want de electriciteit is net iets te voor de hand liggend in dit geval.) :mrgreen:
Blijkbaar was het niet geregeld. Dat heeft het gesprek tussen Luc en Peggy ons duidelijk gemaakt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

Luc is huisbaas - is hij ook op de hoogte van wat er in het contract staat tussen de B&B en het taxi-bedrijf?
Want we mogen er toch van uitgaan dat er een contract is, neem ik aan...

Tenzij alles indertijd mondeling geregeld is, familie zijnde...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat zou natuurlijk wel kunnen, dat het gewoon mondeling geregeld is. In dat geval zouden er dan nieuwe afspraken gemaakt moeten worden die ook op papier komen staan.
Dat zal me dan een gezellig overleg worden! :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat het tussen Rosa-Jenny mondeling geregeld is,daar kan ik inkomen, maar toch niet met Luc? Dat is toch geen familie.
En een schriftelijk contract met Luc is al erg, maar mondeling...jezus!
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Luc is ook aandeelhouder van de Zus&Zo, dus zal hij wel van de contracten van dat bedrijf op de hoogte zijn. Nu, als we even terug gaan in de tijd naar de oprichtingen, waren de twee bewuste bedrijven inderdaad wel "familie" van elkaar. Taxi Leo was van Leo en de Zus&Zo van Rosa en Jenny. In principe kan er dan wel iets familiaals geregeld zijn. Maar uit het gesprek van Peggy van vrijdag viel toch echt wel op te maken dat er niets afgesproken is en dat Zus&Zo zonder meer de nutsvoorzieningen van Taxi Leo bekostigt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

Dat kan - het kan ook gewoon 1 van Peggy's nieuwe frisse ideeën zijn die kant noch wal raken.
Ze wil wel heel graag 'de bazin' uit hangen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kijk eens, brutaal gezegd komt het erop neer dat Peggy Taxi-Leo naar de kloten wil, niet zozeer voor de Luc maar vooral voor Femke-Peter. Dat bvb Simonne daaronder zou lijden kan haar geen barst schelen. Ik zie haar zelfs zover gaan dat ze ook de zus&zo van mama snuit naar de haaien helpt.
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Peggy heeft geen enkele wroeging van haar daden in het verleden en doet maar vrolijk verder om zich te wreken en wraak beheerst nu heel haar leven. Waar gaat dit weer eindigen en komt er nu echt geen moment waarop ze zelf eens zegt dat het genoeg geweest is. :doh:
0 x
Gesloten