Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Waarom maken Femke en Simone niet zelf koffie? Een percolator neemt toch niet zoveel ruimte in, en vooral: per kopje scheelt dat € 2,5 … inkomsten voor Peggy. 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Dat heb ik ook al gedacht. Breng je eigen koffie mee dan ben je van dat gezeur af. 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad! En dan met een uitgestreken gezicht tegen Julia gaan staan verkondigen dat "Peggy'tje héél goed weet waar ze mee bezig is".jessie V. schreef:En mama Rosa heeft haar plechtig beloofd dat ze zal mee gaan in al haar dochters plannen voor de Z&Z. Ze is zo trots op haar dochter
Dat hebben ze daar zowat allemaal al mogen ervaren, ja...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Even gekopieerd uit het topic van Rosa

Zou ze daar eigenlijk wel aan gedacht hebben?
Ik denk dat het dan toch Peggy haar beste dag niet gaat zijn.Caligula schreef:Zou Waldek,rijdend voor Taxi Leo nu ook zijn koffie direct moeten betalen?![]()
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Volgens mij niet. Ik ben in elk geval ook wel benieuwd wat de rest van haar nieuwe koffie- en prijsbeleid gaat zeggen...satine schreef:Even gekopieerd uit het topic van Rosa
Ik denk dat het dan toch Peggy haar beste dag niet gaat zijn.Caligula schreef:Zou Waldek,rijdend voor Taxi Leo nu ook zijn koffie direct moeten betalen?![]()
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- zanacht
- Poster rang 2

Christel schreef:Inderdaad! En dan met een uitgestreken gezicht tegen Julia gaan staan verkondigen dat "Peggy'tje héél goed weet waar ze mee bezig is".jessie V. schreef:En mama Rosa heeft haar plechtig beloofd dat ze zal mee gaan in al haar dochters plannen voor de Z&Z. Ze is zo trots op haar dochter![]()
Dat hebben ze daar zowat allemaal al mogen ervaren, ja...
0 x
-
ikke
- x 435
Dat is toch zo: Peggy weet heel goed waar ze mee bezig is. Alleen weet ze niet waartoe haar onnozele pesterijtjes zullen leiden...zanacht schreef:Christel schreef:Inderdaad! En dan met een uitgestreken gezicht tegen Julia gaan staan verkondigen dat "Peggy'tje héél goed weet waar ze mee bezig is".jessie V. schreef:En mama Rosa heeft haar plechtig beloofd dat ze zal mee gaan in al haar dochters plannen voor de Z&Z. Ze is zo trots op haar dochter![]()
Dat hebben ze daar zowat allemaal al mogen ervaren, ja...![]()
Hopelijk voor mama Rosa ontdekt ze het vóór stiefpapa Waldek met de noorderzon(die ook al niet meer bestaat) verdwijnt.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Ik vraag mij wel af wie dat nu het blindst is Rosa of Peggy? 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Van Peggy weten we dat ze wat ziet uit één oog, van Rosa weten we niks. 
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Jongens toch, het lijkt wel een boze toverkol met die bril. Gaat dit nu echt een spelletje over en weer pesten worden?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel,ja hé. Na de koffie het water! Mensen toch.
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Dan moeten ze bij hun thuis maar een bidonneke vullen he
Danzal Peggy daarna een aparte rekening willen voor de electriciteit, en zo blijven we bezig se.. Ik vind trouwens da peggy bijzonder goed ziet met een oog da ni 100% is en eentje da blind is... Da zou ik ook wel willen hoor
Danzal Peggy daarna een aparte rekening willen voor de electriciteit, en zo blijven we bezig se.. Ik vind trouwens da peggy bijzonder goed ziet met een oog da ni 100% is en eentje da blind is... Da zou ik ook wel willen hoor
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ha, karolien85, volledig akkoord. Maar ja, Thuis en ogen...
Ik vraag me nog altijd af of die donor nu maar één hoornvlies had. Wacht nog altijd op een 2de operatie waarschijnlijk als alle rekeningen betaald zijn! Als het ooit zover komt want als ze zo voort blijft doen gaat ze met één oog blijven zitten.
Ik vraag me nog altijd af of die donor nu maar één hoornvlies had. Wacht nog altijd op een 2de operatie waarschijnlijk als alle rekeningen betaald zijn! Als het ooit zover komt want als ze zo voort blijft doen gaat ze met één oog blijven zitten.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Peggy is de boel daar al goed om zeep aan het helpen en dat terwijl de aandelen op papier nog niet eens van haar zijn 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
Ergens heeft ze wel een punt. Het is nu toch ook niet zo doodnormaal dat van twee onafhankelijke bedrijven het éné de nutsvoorzieningen bekostigt van het andere. 
0 x