Niet alleen ongeloofwaardig maar ook bijzonder saai en vervelendTiboko schreef: do 21 mar 2019, 14:19 Jammer, maar ik vind het een compleet belachelijke verhaallijn.
Succesrijke businessman die een wijnzaak opzet omdat hij zijn zoon iets belangrijks wil nalaten. Zoon is super als kok, maar kent niks van wijn. Omdat hij niet veel tijd meer heeft, overtreedt hij alle mogelijke regels en schoffeert hij mensen.
En dat voor iemand die CEO was of zo van een megabedrijf. Totaal ongeloofwaardig.
Steven Lambrechts (Ben Van Ostade)
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat kan ik ook niet volgen, die belachelijke haast. Ik begrijp natuurlijk wel dat hij het eindresultaat het liefst nog wil meemaken, maar die druiven rijpen idd niet sneller als de winkel klaar is, dus ik zie het voordeel van zijn ge-dram ook niet.
En daarbij; hoeveel vertraging levert het nou helemaal op als ze netjes op die bouwvergunning wachten? Hooguit een paar weken?
Als het er zo ontzettend op aankomt, dan begrijp ik sowieso niet waar hij in 's hemelsnaam aan begonnen is. Dan had hij in mijn ogen de tijd die hem nog rest toch wel wat leuker kunnen besteden dan ruziënd en gestrest, terwijl de mensen om hem heen op hun tenen lopen en alsnog elke keer de volle lading krijgen. Ook hierin laat Steven zich niet bepaald van een fijne kant zien, vind ik...
En daarbij; hoeveel vertraging levert het nou helemaal op als ze netjes op die bouwvergunning wachten? Hooguit een paar weken?
Als het er zo ontzettend op aankomt, dan begrijp ik sowieso niet waar hij in 's hemelsnaam aan begonnen is. Dan had hij in mijn ogen de tijd die hem nog rest toch wel wat leuker kunnen besteden dan ruziënd en gestrest, terwijl de mensen om hem heen op hun tenen lopen en alsnog elke keer de volle lading krijgen. Ook hierin laat Steven zich niet bepaald van een fijne kant zien, vind ik...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Tiboko schreef: do 21 mar 2019, 14:19 En dat voor iemand die CEO was of zo van een megabedrijf. Totaal ongeloofwaardig.
Toen hij CEO was van dat “megabedrijf”, was hij wel in goeie gezondheid en kon hij dus rustig op alles wachten. Die luxe heeft hij nu niet meer. Zijn situatie is gewoon dramatisch veranderd ondertussen. En heel recentelijk is hij heel snel enorm achteruit gegaan. Op amper twee weken tijd ging hij van redelijk kunnen stappen naar niet zonder rolstoel kunnen. Die paar weken zijn voor hem dus wel echt heel veel. Ik begrijp zijn radeloosheid en wanhoop dus echt wel. Zijn situatie is gewoon verschrikkelijk. Hij gaat er inderdaad niet zo best mee om, maar het is gewoon onredelijk.Christel schreef: do 21 mar 2019, 16:45 Dat kan ik ook niet volgen, die belachelijke haast. Ik begrijp natuurlijk wel dat hij het eindresultaat het liefst nog wil meemaken, maar die druiven rijpen idd niet sneller als de winkel klaar is, dus ik zie het voordeel van zijn ge-dram ook niet.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Hij kan wel nog zonder rolstoel hé. Hij kan nog stappen maar heeft nu een groter valrisico. Daarom hebben Rosa en Kobe hem zowat gedwongen om in die rolstoel te gaan zitten. Uit veiligheidsoverwegingen te begrijpen, maar of het nu echt nodig is om hem ook te verbieden in huis rond te stappen als er iemand aanwezig is betwijfel ik.tvx1 schreef: do 21 mar 2019, 20:11 En heel recentelijk is hij heel snel enorm achteruit gegaan. Op amper twee weken tijd ging hij van redelijk kunnen stappen naar niet zonder rolstoel kunnen.
0 x
-
- x 435
Ik denk echt niet dat hij nog zonder rolstoel kan. Toen hij de laatste keer probeerde en weer viel geraakte hij gewoon niet meet recht van aan de tafel te zitten, laat staan dat hij nog zou kunnen stappen.heidiw schreef: za 23 mar 2019, 10:35 Hij kan wel nog zonder rolstoel hé. Hij kan nog stappen maar heeft nu een groter valrisico. Daarom hebben Rosa en Kobe hem zowat gedwongen om in die rolstoel te gaan zitten. Uit veiligheidsoverwegingen te begrijpen, maar of het nu echt nodig is om hem ook te verbieden in huis rond te stappen als er iemand aanwezig is betwijfel ik.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het is in ieder geval veiliger voor hem en Rosa hoeft hem dan ook niet iedere keer op te rapen
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Hij was precies nukkig omdat hij op reis moest.
Nochtans zou ik denken dat iemand die niet lang meer te leven heeft, beter eens op reis kan gaan ipv nog een heel nieuw project op te starten.

Nochtans zou ik denken dat iemand die niet lang meer te leven heeft, beter eens op reis kan gaan ipv nog een heel nieuw project op te starten.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Maar de dag erna was hij alleen opgestaan, zich gewassen en gekleed en naar de keuken geroldtvx1 schreef: za 23 mar 2019, 12:03 heidiw schreef: ↑za 23 mar 2019, 11:35
Hij kan wel nog zonder rolstoel hé. Hij kan nog stappen maar heeft nu een groter valrisico. Daarom hebben Rosa en Kobe hem zowat gedwongen om in die rolstoel te gaan zitten. Uit veiligheidsoverwegingen te begrijpen, maar of het nu echt nodig is om hem ook te verbieden in huis rond te stappen als er iemand aanwezig is betwijfel ik.
Ik denk echt niet dat hij nog zonder rolstoel kan. Toen hij de laatste keer probeerde en weer viel geraakte hij gewoon niet meet recht van aan de tafel te zitten, laat staan dat hij nog zou kunnen stappen.

Dat hij niet direct recht geraakte kon ook zijn doordat Kobe op zijn handen stond te kijken.
Maar bon, na Huntington is het waarschijnlijk de meest vreselijke ziekte die iemand kan krijgen.
Dat geeft hem echter nog niet het recht zich te gedragen zoals hij doet. En inderdaad, zoals velen hier al zeggen, hij zou beter met zijn vrouw en zoon genieten van de tijd die hem nog rest ipv aan een onmogelijk avontuur te beginnen en al zijn broodnodige energie daaraan te verspillen.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Het gaat niet goed met Steven, toen Rosa en Steven thuiskwamen zat Steven wezenloos te kijken alsof het allemaal hem niks meer interesseert en tijdens hun verblijf in Portugal was niet anders.
Ik vrees dat hij in een depressie gesukkeld is nu hij stilaan beseft dat zijn einde nabij is.
Ik vrees dat hij in een depressie gesukkeld is nu hij stilaan beseft dat zijn einde nabij is.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dat zou niet meer dan normaal zijn, maar dat geeft hem niet het recht om het voor iedereen te verzieken. Het is gewoon een ongelooflijk irritant, kinderachtig, egocentrisch en egoïstisch ventje, en dat wordt steeds duidelijker.apestaart schreef: do 28 mar 2019, 04:20 Ik vrees dat hij in een depressie gesukkeld is nu hij stilaan beseft dat zijn einde nabij is.
0 x
-
- x 435
Geen enkele zieke heeft het recht het leven van andere mensen te verzieken!
0 x
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Rosa zou het beter afbollen bij die egocentrische vent. Het is niet omdat hij ziek is dat hij zijn humeur op anderen moet uitwerken of dat het hem een vrijgeleide geeft om de nurkse vent uit de hangen!
0 x
-
- x 435
Heeft er daar al eens iemand aan gedacht dat Steven misschien gewoonweg niet meer kan spreken? Hij heeft een ziekte waarbij de spieren kapotgaan. En de stembanden zijn ook nog altijd spieren...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Die spieren gaan wel met gradaties achteruit, hè? Het is niet dat iemand ineens totaal niet meer kan spreken. En dan nog; ook de rest van zijn gedrag spreekt boekdelen. Ik denk echt wel dat Rosa het door zou hebben als zijn manier van doen enkel en alleen aan zijn ziekte zou liggen.. 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Hij heeft nochtans tegen Kobe klaar en duidelijk gezegd dat hij moe is en wil gaan slapen, dus hij kan nog goed spreken, de vraag is voor hoe lang nog.tvx1 schreef: do 28 mar 2019, 20:44 Heeft er daar al eens iemand aan gedacht dat Steven misschien gewoonweg niet meer kan spreken?
0 x