Steven Lambrechts (Ben Van Ostade)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Daar sluit ik me ook bij aan. De egoist uithangen en op een dominante manier alles naar zijn hand zetten, zijn gewoon geen prettige karaktertrekken. Maar dat je iemands karakter niet leuk vindt, wil nog niet zeggen dat hij gerust mag sterven, hè.. :razz: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Bwoh neen, sterven moet hij niet direct. Buiten beeld blijven zou al voldoende zijn :whistle:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef: wo 06 mar 2019, 19:31 Bwoh neen, sterven moet hij niet direct. Buiten beeld blijven zou al voldoende zijn
:eek: Ik heb geen idee hoelang iemand met Als kan leven, maar ik veronderstel als 't echt bergaf begint te gaan, zoals we te zien kregen, dan gaat het waarschijnlijk wel rap?
In ieder geval heb ik geen bezwaar tegen een realistische weergave van die vreselijke ziekte. Maar ze moeten de aftakeling niet tot in detail laten zien, hoor... :oops:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Het gaat mij niet om de aftakeling of de ziekte, maar om het feit dat ik Steven een onuitstaanbaar en verwend kereltje vind.
Eens baas, altijd baas.
En dan dat overdreven gesnoezel met Rosa altijd...
Voor mij mag hij ook buiten beeld blijven. :angel:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

@Ikke. 3 tot 5 jaar met enkele uitzonderingen zoals Hawking. En net als Satine heb ik het over de onuitstaanbaarheid van zijn karakter en dat eeuwige gezemel met Rosa en Kobe.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik snap niet wat een ex-Ceo in een ex-kapster/cafebazin ziet... Over wat kunnen ze praten en wat hebben ze gemeen ? Toch niet veel.

Rosa zal graag voor een zieke persoon zorgen en Steven heeft hulp nodig, maar is dat liefde ? Lijkt me eerder koele berekening
0 x
Elha
Nog geen rang

Bericht door Elha »

Steven begint echt op mijn zenuwen te werken. Zo gemeen tegen lowie doen terwijl iedereen dezelfde procedure moet volgen! En dan direct de samenwerking stopzetten

Rosa stopt speciaal met werken voor hem en dan wil hij haar hulp niet. Dan zit ze daar alleen thuis, ik hoop echt da angel snel terugkomt

En ik begrijp ook iets niet: steven kan niet alleen rechtstaan van een stoel, maar hij kan wel alleen uit zijn bed komen naar beneden gaan en in zijn rolstoel gaan zitten zonder dat rosa wakker wordt ??
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Elha schreef: wo 13 mar 2019, 21:30 steven kan niet alleen rechtstaan van een stoel, maar hij kan wel alleen uit zijn bed komen naar beneden gaan en in zijn rolstoel gaan zitten zonder dat rosa wakker wordt ??
En zich wassen en kleden! :denk:
Maar uit zijn bed geraken en direct in de rolstoel kan mogelijks nog wel, en misschien is in hun nieuwe woning alles op het gelijkvloers.

En jongens toch, zijn gedrag tegen Lowie :roll: Dat hij alles rond de opstart van zijn nieuwe zaak nog wil meemaken begrijp ik, maar daarom moet hij geen klein klein kleuterke spelen omdat hij erop gewezen wordt dat er procedures zijn ivm bouwaanvragen. En dat hij over achterpoortjes begint zal wel een teken aan de wand zijn dat hij het als CEO ook niet altijd zo nauw nam met de regels.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Meneerke wil niet langer met Boowie in zee gaan maar als hij denkt dat het rapper zal gaan als hij op een ander gaat dan zal hij zich sterk vergissen, hij zal nog altijd die procedures moeten volgen tenzij hij die achterpoortjes gebruikt en laat me raden hij zal daarvoor een beroep doen op Peter maar of deze daaraan zal meewerken dat is de vraag, ik wens Steven veel succes daarmee.
Van mij zou hij direct mogen gaan want zulke klanten als Steven ben ik liever kwijt dan rijk wat zeg ik, zulke klanten kan ik missen als kiespijn, zo'n blaaskaak, wie denkt hij wel wie hij is, is hij niet beschaamd? :mad: :mad: :mad:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik zie niet goed in hoe een advocaat een bouwaanvraag kan beïnvloeden.
Maar goed, Steven heeft zichzelf in de voet geschoten.
Niet alleen moet hij nu op zoek naar een architect (en als die hem niet kent, gaat die voor hem niet direct achterpoortjes openen voor zover dat al kan, ook al was hij 1000 keer CEO in het verleden), hij moet ook nog op zoek naar een nieuwe aannemer, die dan ook nog meteen alle andere klanten laat vallen voor meneer Lambrechts.

Ik zou zeggen: veel succes, Steven! :lol:
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Ik hoop zo hard dat meneer binnenkort met hangende pootjes terugkeert naar Boowie omdat hij niemand anders kan vinden die hem snel kan bedienen.
Al wens ik Lowie en Bob hem niet opnieuw toe als klant. Maar het zou goed zijn om Steven zijn ego wat te temperen.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Peter heeft Steven een koude douche bezorgd door te zeggen dat de werken stil gelegd zijn en dat dat voorlopig ook zo blijft totdat die vergunning er is en dan pas zullen die werken hervat worden.
Steven wou nog medelijden opwekken dat hij niet lang meer te leven heeft maar Peter had daar geen oren naar en blijft dus bij zijn besluit en toen probeerde Steven daarop Peter om te kopen maar hij moest daar niet van weten.
Als Peter de deur uit is smeet Steven van colère al die papieren van de tafel.
Ik hoop dat Steven nu zijn les geleerd heeft en eindelijk beseft dat met geld niet alles te koop is en hij dus de regels moet volgen zoals iedereen, het is niet omdat hij ongeneeslijk ziek is dat hij boven de wet mag staan.
Het is goed dat die blaaskaak de deksel op zijn neus heeft gekregen. 8)
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Ja, en nu met hangende pootjes terug naar Boowie
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vraag me toch af waarom Steven er zo op gebrand is om die 'shop' open te zien.
Wat gaat hij daar voorlopig verkopen?
Producten van iemand anders?
Of denkt hij misschien dat de druiven veel sneller gaan rijpen omdat hij dat graag wil en dat zijn wijn volgende maand klaar is? :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: do 21 mar 2019, 13:09 Ik vraag me toch af waarom Steven er zo op gebrand is om die 'shop' open te zien.
Jammer, maar ik vind het een compleet belachelijke verhaallijn.

Succesrijke businessman die een wijnzaak opzet omdat hij zijn zoon iets belangrijks wil nalaten. Zoon is super als kok, maar kent niks van wijn. Omdat hij niet veel tijd meer heeft, overtreedt hij alle mogelijke regels en schoffeert hij mensen.

En dat voor iemand die CEO was of zo van een megabedrijf. Totaal ongeloofwaardig.
0 x
Gesloten