Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Luc »

En dat zijn kantoor zo goed draait: dat is volgens mij echt iets dat NIET klopt in Thuis :lol: !

Hoewel de hulp van Peter daar meer dan welgekomen is, denk ik en dat doen ze ook zo af en toe wel uitschijnen.
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Wallanderjunior schreef:
Christel schreef:
Wallanderjunior schreef:is Tom zo briljant? ik heb hem al veel steken zien laten vallen ... t is oa "dank zij" zijn slordigheid dat Peggy te weten kwam wat van plan was in Marokko ...
Dat bedoelde ik dan ook cynisch... :razz:
Tom is inderdaad allesbehalve briljant. Ik vraag me zelfs af waar ze het steeds vandaan halen dat hij zo'n geweldige advocaat is. Daar kan ik me persoonlijk niks bij voorstellen... :lol: ;)
helemaal akkoord :lol:
Dat heeft hij natuurlijk ook te danken aan zijn moeder en haar machtige familie. :D
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tom bewijst nog maar eens hoe goed hij in zijn vak is... Potentiële kopers uitnodigen in Ter Smissen terwijl Jenny&Co. nog bivakkeren in de garage... :crazy:
Zoiets benadrukt niet bepaald de meest mooie kant van het pand! En ze hadden er natuurlijk ook wel meteen vanuit kunnen gaan dat Jenny en Rosa geen gunstig verkooppraatje zouden gaan houden. :doh:
Ook van Marianne had ik wel iets meer verstand van zaken verwacht eigenlijk :wtf:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lelie
Nog geen rang

Bericht door lelie »

Dat bewijst nog maar eens dat de 'chichi' madam en haar zoontje niet zo slim zijn of dat ze zelf denken,mooie zet van de schrijvers eigenlijk! :thumbup:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lelie schreef:Dat bewijst nog maar eens dat de 'chichi' madam en haar zoontje niet zo slim zijn of dat ze zelf denken,mooie zet van de schrijvers eigenlijk! :thumbup:
Eerlijk gezegd vind ik het nog maar eens aantonen dat ze de laatste tijd vooral om de sensatie schrijven. Echt consequent zijn de schrijvers toch niet.
Zelfs een leek begrijpt dat het verstandiger was geweest om nog eventjes te wachten, laat staan een "topadvocaat" (zoals ze hem af en toe afschilderen).
Maarja, dan hebben Rosa, Marianne en Jenny natuurlijk niks te vechten... ;)
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

zo moeder zo zoon? :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik vind beetje kinderachtig van de kant van Jenny en Rosa. Ze hebben hun geld gehad en Marianne probeert gewoon een pand te verkopen en er nog een redelijke prijs voor te krijgen. Dat is haar goed recht; het is uiteindelijk haar eigendom. Ik vind die zusjes Verbeeck de laatste tijd wel heel erg irritant eigenlijk, vooral sinds ze daar moeten bivakkeren.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Luc schreef:Ik vind beetje kinderachtig van de kant van Jenny en Rosa. Ze hebben hun geld gehad en Marianne probeert gewoon een pand te verkopen en er nog een redelijke prijs voor te krijgen. Dat is haar goed recht; het is uiteindelijk haar eigendom. Ik vind die zusjes Verbeeck de laatste tijd wel heel erg irritant eigenlijk, vooral sinds ze daar moeten bivakkeren.
² :clap:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Crackers schreef:
Luc schreef:Ik vind beetje kinderachtig van de kant van Jenny en Rosa. Ze hebben hun geld gehad en Marianne probeert gewoon een pand te verkopen en er nog een redelijke prijs voor te krijgen. Dat is haar goed recht; het is uiteindelijk haar eigendom. Ik vind die zusjes Verbeeck de laatste tijd wel heel erg irritant eigenlijk, vooral sinds ze daar moeten bivakkeren.
en dan had Tom toch echt wel zijn best gedaan om mama te overtuigen, dat heeft hem zweet, bloed en tranen gekost :problem:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Crackers schreef:
3 :clap:
Inderdaad beetje kinderachtig, van het zwartmaken t/m het uitdelen van die flyertjes van de "Zus&Zo".. :roll:
Maar ook hun manier van doen valt wel zo'n beetje binnen de lijn van de verhaallijnen van de laatste tijd vind ik. 't Was te verwachten...
Het verbaasde me trouwens wel dat Marianne er niks over zei tegen Tom.
0 x
lelie
Nog geen rang

Bericht door lelie »

Ze zal het vergeten zyn! :lol: :lol: :lol:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind hem wel een beetje naief. Ik heb twee weken Thuis gemist dus heb dat nu weer grotendeels herbekeken. Ik heb wel het idee dat Peggy Tom graag ziet al heb ik wel het idee dat ze dat op een wonderlijke manier laat blijken. Mja volgens mij vindt Tom Peggy desondanks ook nog wel tof. Anders reageerde hij niet zo op het geld dat zij kwam brengen. Ik verwacht niet dat Tom en Peggy weer samen komen maar het zal wel heel tof zijn. Al was het alleen al om Marian haar gezicht te zien.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

PS
Hij ziet Peggy toch liever dan Peggy hem. Hoewel Peggy wel in tranen was en haar verdriet deelde met een glas witte wijn. Tom heeft haar wel wederom de liefde verklaard. Misschien vinden die twee elkaar diep van binnen nog erg leuk maar wil Peggy het niet meer en Tom nog wel?

Ik vind die Marianne echt een ramp in 3 bedrijven! Zij vindt het enkel tof dat het uit is tussen zoonlief en de rebelse vriendin. Dat haar zoon erg lijdt onder deze gebeurtenis lijkt haar niets te doen. Kansloos als je het mij vraagt!

Ben wel benieuwd hoe Tom hier verder mee om zal gaan en of Tom voor haar zal blijven gaan of dat hij haar van zich af zal zetten. In elk geval slaapt hij weer bij moedertje lief!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tsja, dat Marianne het niet erg vindt dat het uit is tussen Tom en Peggy, daar sta ik niet van te kijken. Peggy en zij mogen elkaar gewoon niet, wat niet zo vreemd is na alles wat er gebeurd is.
En hoewel ze zich overal echt veel te veel mee bemoeid heeft, zijn het uiteindelijk de acties van Peggy en Tom zelf die hun relatie onmogelijk gemaakt hebben. Als die 2 zich een beetje "normaler" tegenover elkaar (en hun omgeving) hadden opgesteld, dan had Marianne sowieso geen poot gehad om op te staan. Maar wat Peggy gisteren tegen Tom zei vond ik heel treffend; ze kunnen inderdaad niks opgeven voor elkaar. Aangezien alles in het leven "geven en nemen" is, wordt dat dus niks als geen van de twee daarin verandert.
Waar Peggy ook meer dan gelijk in had, was dat hun relatie al vanaf het begin af aan stroef tot slecht loopt. Eerlijk gezegd ben ik persoonlijk blij om van dat hele (egoistische) gedoe af te zijn...

Tuurlijk dat Tom en Peggy elkaar allebei nog wel graag zien, het zou heel vreemd zijn als dat ineens zomaar voorbij zou zijn. Maar Peggy beseft inmiddels wel dat dit niet altijd genoeg is, en hopelijk volgt Toms inzicht snel. Al is het wel aan te raden dat hij heel snel een nieuw bed gaat kopen, anders heeft die hele "protestactie" van hem tegenover Marianne van een tijdje geleden, helemaal geen zin gehad natuurlijk! :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik begreep die nieuwe wending ook niet zo goed, eerst openlijk afstand nemen van je moeder om daarna als een geslagen puppy terug te gaan omdat je slaapkamer weg is. (hoewel ik niet heel goed begrijp wat Peggy NU met die meubels gaat doen - in de garage van Leo zetten?)
Maar goed, ik sliep nog liever op de sofa, veldbed, luchtmatras - zelfs een strozak zou ik nog overwegen - ipv met hangende pootjes terug te gaan naar mammie.
Zeker nu het eindelijk een beetje duidelijk begon te worden dat Tom niet de marionet van Marianne wil zijn....
Wat een moederskindjes zijn het toch, allebei - want Ann zie ik ook niet meteen verhuizen.
Ze zou beter eens nadenken - Tom had wel gelijk toen hij zei dat ze beter een eigen stekje zou zoeken!
0 x
Plaats reactie