Hoewel de hulp van Peter daar meer dan welgekomen is, denk ik en dat doen ze ook zo af en toe wel uitschijnen.
Dat heeft hij natuurlijk ook te danken aan zijn moeder en haar machtige familie.Wallanderjunior schreef:helemaal akkoordChristel schreef:Dat bedoelde ik dan ook cynisch...Wallanderjunior schreef:is Tom zo briljant? ik heb hem al veel steken zien laten vallen ... t is oa "dank zij" zijn slordigheid dat Peggy te weten kwam wat van plan was in Marokko ...![]()
Tom is inderdaad allesbehalve briljant. Ik vraag me zelfs af waar ze het steeds vandaan halen dat hij zo'n geweldige advocaat is. Daar kan ik me persoonlijk niks bij voorstellen...![]()
Eerlijk gezegd vind ik het nog maar eens aantonen dat ze de laatste tijd vooral om de sensatie schrijven. Echt consequent zijn de schrijvers toch niet.lelie schreef:Dat bewijst nog maar eens dat de 'chichi' madam en haar zoontje niet zo slim zijn of dat ze zelf denken,mooie zet van de schrijvers eigenlijk!
²Luc schreef:Ik vind beetje kinderachtig van de kant van Jenny en Rosa. Ze hebben hun geld gehad en Marianne probeert gewoon een pand te verkopen en er nog een redelijke prijs voor te krijgen. Dat is haar goed recht; het is uiteindelijk haar eigendom. Ik vind die zusjes Verbeeck de laatste tijd wel heel erg irritant eigenlijk, vooral sinds ze daar moeten bivakkeren.
en dan had Tom toch echt wel zijn best gedaan om mama te overtuigen, dat heeft hem zweet, bloed en tranen gekostCrackers schreef:²Luc schreef:Ik vind beetje kinderachtig van de kant van Jenny en Rosa. Ze hebben hun geld gehad en Marianne probeert gewoon een pand te verkopen en er nog een redelijke prijs voor te krijgen. Dat is haar goed recht; het is uiteindelijk haar eigendom. Ik vind die zusjes Verbeeck de laatste tijd wel heel erg irritant eigenlijk, vooral sinds ze daar moeten bivakkeren.
3Crackers schreef:²Luc schreef:Ik vind beetje kinderachtig van de kant van Jenny en Rosa. Ze hebben hun geld gehad en Marianne probeert gewoon een pand te verkopen en er nog een redelijke prijs voor te krijgen. Dat is haar goed recht; het is uiteindelijk haar eigendom. Ik vind die zusjes Verbeeck de laatste tijd wel heel erg irritant eigenlijk, vooral sinds ze daar moeten bivakkeren.