Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: wo 30 okt 2019, 11:15 Maar dat haar boksleraar net een ferme witte lijn via zijn neus naar zijn hersens had gejaagd viel haar niet op.
als dokter...weet niet hoor. Blijkbaar geen klare kijk op de zaak! Haar zus heeft blijkbaar een beter observatievermogen! :problem:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: wo 30 okt 2019, 16:59 heidiw schreef: ↑wo 30 okt 2019, 12:15
Maar dat haar boksleraar net een ferme witte lijn via zijn neus naar zijn hersens had gejaagd viel haar niet op.
als dokter...weet niet hoor. Blijkbaar geen klare kijk op de zaak! Haar zus heeft blijkbaar een beter observatievermogen!
Inderdaad, samen met Ann, die ook niets doorheeft, de topdokter van Thuisdorp :mrgreen: Thilly mag dan wel bij momenten irritant en betweterig zijn, ze heeft tenminste goedwerkende ogen en oren. Iets wat het bij beide topdokters meer dan regelmatig laat afweten.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Heel veel fantasie heeft ze ook, Tilly. En Judith trapt overal in.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

heidiw schreef: wo 30 okt 2019, 17:07 Thilly mag dan wel bij momenten irritant en betweterig zijn, ze heeft tenminste goedwerkende ogen en oren. Iets wat het bij beide topdokters meer dan regelmatig laat afweten.
Thilly had het ook maar toevallig juist he - lang niet iedereen met vergrote pupillen is een coke-snuiver!
En ik vind dat Judith en Ann af en toe ook wel eens 'dokter-af' mogen zijn en zich mogen ontspannen.
Maar ik ben dan misschien wel heel ouderwets. ;)
Ik ben er zeker van dat het hen tijdens een consultatie wel zou opgevallen zijn.
Maar Thilly moet per se overkomen als Superwoman.
Terwijl ik haar hoe langer hoe meer een schaamteloze moeial begin te vinden.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat laatste is zeker waar. En grote pupillen wijzen inderdaad niet altijd op cokegebruik. Het wordt gewoon tijd dat ze weer eens opstapt.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Toch even een tekstje over haar kledij. Toen ze buitenkwam bij de instelling van Stan....die groene broek, die rode jas, en dan nog iets roze als toetje... :shock:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: za 07 mar 2020, 17:34 Toch even een tekstje over haar kledij. Toen ze buitenkwam bij de instelling van Stan....die groene broek, die rode jas, en dan nog iets roze als toetje...
Ze kwam pas uit haar bed en had haar peignoir nog aan?
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

daffy duck schreef: za 07 mar 2020, 17:34 Toch even een tekstje over haar kledij. Toen ze buitenkwam bij de instelling van Stan....die groene broek, die rode jas, en dan nog iets roze als toetje...
Was mij ook opgevallen, wat had die aan :lol:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Ik heb geen probleem met de vrijheid van de schrijvers,maar Judith achter de toog zetten ipv Emma is gewoon belachelijk.
Niet ingeschreven, geen enkele ervaring en zoals Sam zei heel onhandig
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Jongens toch, wat is het volgende? Gaten gaan boren en muurtjes gaan metsen bij de Kabouters??? Kluns die ze is mogen de patiënten al blij zijn dat ze dat tot een goed einde brengt.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

Daarom bestaat er een spreekwoord van "Schoenmaker blijf bij je leest" dus in het geval van Judith is het dat ze maar focust op haar job als huisarts dat is het enige waar zij goed in is.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Dat moet een leuke bedoening zijn als ze moet bloed trekken bij patiënten! :yup: waarschijnlijk loopt er ook een beetje schuim uit de tubes! :shock:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Ik ben op dat gebied ouderwets maar ik vind het niet kunnen dat een huisarts pinten gaat tappen in een café :naughty:

En wat de kledij van Judith betreft : die heeft altijd rare outfits aan zoals gisteren die jurk : ik dacht dat het een regenmantel was :denk: In feite zijn er maar dames die onberispelijk en met goede smaak gekleed zijn en dat zijn Marianne en Karin :thumbup:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Waarschijnlijk heeft Judith haar bezoek al heel haar leven bier uit het flesje laten drinken :lolno:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Schitterende ingeving van Judith. Dat ik daar ook niet aan gedacht heb. Uiteraard kunnen ze ook met Ann een DNA-test laten doen. Eventueel kunnen ze Marianne ook vragen om deel te nemen om nog meer duidelijkheid te hebben.
0 x
Plaats reactie