Het GROTE speculatie topic

Gesloten
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Re: Het GROTE speculatie topic

Bericht door Duimelijntje »

Van wie is het voormalige appartement van Madeleine eigenlijk momenteel? Ik weet dat het daar Leo gekocht is als stroman voor Nina, maar staat het nu ook effectief op haar naam, of is het ondertussen doorverkocht?
Als het nog op naam van Leo staat, zouden Leo en Jenny (als daar inderdaad iets van komt) daar kunnen gaan wonen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Nina had dat toch terug verkocht, dacht ik? :denk:
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Net nog eens het stukje van MBH bekeken omdat gisteren mij een "Childfocus" poster opviel. En na wat gepruts met digibox en pauzeren op het juiste moment viel mij de naam "Fien Roels" op. Blijkbaar zal Jens' vriendinnetje verdwijnen. :o
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

kittykattenfan schreef:Het ging vandaag in Man Bijt Hond over figuranten, en een koppel deed mee in Thuis.

Er waren twee dingen die me opvielen:

Guy zat met Julia aan een tafeltje. Zaten die twee daar toevallig of zal Mayra toch voor An kiezen en zal Guy daarop troost zoeken bij Julia?

Er was zo een gesprek tussen Femke en Peggy en dat gaf me het gevoel dat Tom en Peggy niet langer een koppel zijn.
Guy en Julia lijken mij idd wel een koppel "in de maak", maar eerst nog heel de lovestory van Ann en Mayra natuurlijk.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Sandertje schreef:Blijkbaar zal Jens' vriendinnetje verdwijnen. :o
Ideaal. Het had wel zo drastisch niet moeten zijn wat mij betreft.
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Sandertje schreef:Net nog eens het stukje van MBH bekeken omdat gisteren mij een "Childfocus" poster opviel. En na wat gepruts met digibox en pauzeren op het juiste moment viel mij de naam "Fien Roels" op. Blijkbaar zal Jens' vriendinnetje verdwijnen. :o
Inderdaad... Ik heb ook eventjes staan knoeien met youtube. Eerst zag ik totaal niets wat op Fien Roels lijkt, maar uiteindelijk heb ik het wel kunnen lezen. Al is het natuurlijk afwachten of het wel Fien zal zijn. ;)
Ben benieuwd wat het gaat worden.

youtube-fragment: http://www.youtube.com/watch?v=5HMDVGKtD0Y
stopzetten op 2:50, dan kan je het wel ergens lezen (al is het nog niet al te duidelijk)
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Tja... misschien voorspelbaar maar na Katrien zal Stijn zijn pijlen op Fien gooien. Dit zal niet slagen en uit wrok ontvoerd hij haar?
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Op showbizzsite staat dat Fien haar laatste aflevering , aflevering 3040 gaat zijn. Dit valt op vrijdag 21 oktober als ik juist geteld heb. Ze gaat dus wel degelijk uit de serie , dus zal ze waarschijnlijk wel spoorloos verdwijnen. Ben benieuwd hoe ze deze verhaallijn gaan aanpakken. Een beetje gelijk Sofie haar verdwijning een paar jaar terug ?
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Sasha schreef:Op showbizzsite staat dat Fien haar laatste aflevering , aflevering 3040 gaat zijn. Dit valt op vrijdag 21 oktober als ik juist geteld heb. Ze gaat dus wel degelijk uit de serie , dus zal ze waarschijnlijk wel spoorloos verdwijnen. Ben benieuwd hoe ze deze verhaallijn gaan aanpakken. Een beetje gelijk Sofie haar verdwijning een paar jaar terug ?
Ik denk niet dat het zo spectaculair zal zijn, al is dat welkom.
Misschien dat Jens en Paulien terug samenkomen?
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

fan_van_marianne schreef:
Sasha schreef:Op showbizzsite staat dat Fien haar laatste aflevering , aflevering 3040 gaat zijn. Dit valt op vrijdag 21 oktober als ik juist geteld heb. Ze gaat dus wel degelijk uit de serie , dus zal ze waarschijnlijk wel spoorloos verdwijnen. Ben benieuwd hoe ze deze verhaallijn gaan aanpakken. Een beetje gelijk Sofie haar verdwijning een paar jaar terug ?
Ik denk niet dat het zo spectaculair zal zijn, al is dat welkom.
Misschien dat Jens en Paulien terug samenkomen?
Denk het eerlijk gezegd ook niet. Ze gaat gewoon verdwijnen volgens mij en ze gaan ze niet terug vinden ofzo. Niet te veel tijd aan besteden.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Allez jong, hebben jullie maar zoveel medelijden met dat meiske ? Maar enfin ja, wel goed dat ze eruit gaat :mrgreen: . Ik had niet de indruk dat ze in spannende verhaallijnen was verzeild geraakt :mrgreen: .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat zeker niet. Ze zal dan ook geruisloos verdwijnen, denk ik.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Sandertje schreef:Tja... misschien voorspelbaar maar na Katrien zal Stijn zijn pijlen op Fien gooien. Dit zal niet slagen en uit wrok ontvoerd hij haar?
Ik vond creepy Guy gisteren wel erg geflatteerd door haar - misschien zal die er iets mee te maken hebben? :denk:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Sandertje schreef:Tja... misschien voorspelbaar maar na Katrien zal Stijn zijn pijlen op Fien gooien. Dit zal niet slagen en uit wrok ontvoerd hij haar?
Ik vond creepy Guy gisteren wel erg geflatteerd door haar - misschien zal die er iets mee te maken hebben? :denk:
Daar dacht ik ook aan gisteren. Dat ze elkaar daar tegenkwamen zal niet voor niks zijn denk ik. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Christel schreef:
satine schreef:
Daar dacht ik ook aan gisteren. Dat ze elkaar daar tegenkwamen zal niet voor niks zijn denk ik. :)
Dat vond ik ook al dat er een beetje vonken sprongen tussen die twee.
Mss dat ze samen iets gaan beginnen en dan met de noorderzon verdwijnen :clap: al mocht van mij Fientje wel blijven op voorwaarde dat ze dan een meer uitgebreide rol zou krijgen - ergens paste ze wel bij Jens.
0 x
Gesloten