Het GROTE speculatie topic
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Re: Het GROTE speculatie topic
Van wie is het voormalige appartement van Madeleine eigenlijk momenteel? Ik weet dat het daar Leo gekocht is als stroman voor Nina, maar staat het nu ook effectief op haar naam, of is het ondertussen doorverkocht?
Als het nog op naam van Leo staat, zouden Leo en Jenny (als daar inderdaad iets van komt) daar kunnen gaan wonen.
Als het nog op naam van Leo staat, zouden Leo en Jenny (als daar inderdaad iets van komt) daar kunnen gaan wonen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Net nog eens het stukje van MBH bekeken omdat gisteren mij een "Childfocus" poster opviel. En na wat gepruts met digibox en pauzeren op het juiste moment viel mij de naam "Fien Roels" op. Blijkbaar zal Jens' vriendinnetje verdwijnen. 
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Guy en Julia lijken mij idd wel een koppel "in de maak", maar eerst nog heel de lovestory van Ann en Mayra natuurlijk.kittykattenfan schreef:Het ging vandaag in Man Bijt Hond over figuranten, en een koppel deed mee in Thuis.
Er waren twee dingen die me opvielen:
Guy zat met Julia aan een tafeltje. Zaten die twee daar toevallig of zal Mayra toch voor An kiezen en zal Guy daarop troost zoeken bij Julia?
Er was zo een gesprek tussen Femke en Peggy en dat gaf me het gevoel dat Tom en Peggy niet langer een koppel zijn.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Ideaal. Het had wel zo drastisch niet moeten zijn wat mij betreft.Sandertje schreef:Blijkbaar zal Jens' vriendinnetje verdwijnen.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Inderdaad... Ik heb ook eventjes staan knoeien met youtube. Eerst zag ik totaal niets wat op Fien Roels lijkt, maar uiteindelijk heb ik het wel kunnen lezen. Al is het natuurlijk afwachten of het wel Fien zal zijn.Sandertje schreef:Net nog eens het stukje van MBH bekeken omdat gisteren mij een "Childfocus" poster opviel. En na wat gepruts met digibox en pauzeren op het juiste moment viel mij de naam "Fien Roels" op. Blijkbaar zal Jens' vriendinnetje verdwijnen.
Ben benieuwd wat het gaat worden.
youtube-fragment: http://www.youtube.com/watch?v=5HMDVGKtD0Y
stopzetten op 2:50, dan kan je het wel ergens lezen (al is het nog niet al te duidelijk)
0 x
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Tja... misschien voorspelbaar maar na Katrien zal Stijn zijn pijlen op Fien gooien. Dit zal niet slagen en uit wrok ontvoerd hij haar?
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Op showbizzsite staat dat Fien haar laatste aflevering , aflevering 3040 gaat zijn. Dit valt op vrijdag 21 oktober als ik juist geteld heb. Ze gaat dus wel degelijk uit de serie , dus zal ze waarschijnlijk wel spoorloos verdwijnen. Ben benieuwd hoe ze deze verhaallijn gaan aanpakken. Een beetje gelijk Sofie haar verdwijning een paar jaar terug ?
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Ik denk niet dat het zo spectaculair zal zijn, al is dat welkom.Sasha schreef:Op showbizzsite staat dat Fien haar laatste aflevering , aflevering 3040 gaat zijn. Dit valt op vrijdag 21 oktober als ik juist geteld heb. Ze gaat dus wel degelijk uit de serie , dus zal ze waarschijnlijk wel spoorloos verdwijnen. Ben benieuwd hoe ze deze verhaallijn gaan aanpakken. Een beetje gelijk Sofie haar verdwijning een paar jaar terug ?
Misschien dat Jens en Paulien terug samenkomen?
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Sasha
- Poster rang 1

Denk het eerlijk gezegd ook niet. Ze gaat gewoon verdwijnen volgens mij en ze gaan ze niet terug vinden ofzo. Niet te veel tijd aan besteden.fan_van_marianne schreef:Ik denk niet dat het zo spectaculair zal zijn, al is dat welkom.Sasha schreef:Op showbizzsite staat dat Fien haar laatste aflevering , aflevering 3040 gaat zijn. Dit valt op vrijdag 21 oktober als ik juist geteld heb. Ze gaat dus wel degelijk uit de serie , dus zal ze waarschijnlijk wel spoorloos verdwijnen. Ben benieuwd hoe ze deze verhaallijn gaan aanpakken. Een beetje gelijk Sofie haar verdwijning een paar jaar terug ?
Misschien dat Jens en Paulien terug samenkomen?
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Allez jong, hebben jullie maar zoveel medelijden met dat meiske ? Maar enfin ja, wel goed dat ze eruit gaat
. Ik had niet de indruk dat ze in spannende verhaallijnen was verzeild geraakt
.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik vond creepy Guy gisteren wel erg geflatteerd door haar - misschien zal die er iets mee te maken hebben?Sandertje schreef:Tja... misschien voorspelbaar maar na Katrien zal Stijn zijn pijlen op Fien gooien. Dit zal niet slagen en uit wrok ontvoerd hij haar?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar dacht ik ook aan gisteren. Dat ze elkaar daar tegenkwamen zal niet voor niks zijn denk ik.satine schreef:Ik vond creepy Guy gisteren wel erg geflatteerd door haar - misschien zal die er iets mee te maken hebben?Sandertje schreef:Tja... misschien voorspelbaar maar na Katrien zal Stijn zijn pijlen op Fien gooien. Dit zal niet slagen en uit wrok ontvoerd hij haar?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3

Dat vond ik ook al dat er een beetje vonken sprongen tussen die twee.Christel schreef:Daar dacht ik ook aan gisteren. Dat ze elkaar daar tegenkwamen zal niet voor niks zijn denk ik.satine schreef:Ik vond creepy Guy gisteren wel erg geflatteerd door haar - misschien zal die er iets mee te maken hebben?Sandertje schreef:Tja... misschien voorspelbaar maar na Katrien zal Stijn zijn pijlen op Fien gooien. Dit zal niet slagen en uit wrok ontvoerd hij haar?
Mss dat ze samen iets gaan beginnen en dan met de noorderzon verdwijnen
0 x