Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Ik dacht dat het Waldek was, die kwam aangelopen, maar Adil dat kan natuurlijk ook. ( Ik had mijn bril niet op...
)
0 x
-
ikke
- x 435
En ik dacht dat ik Peter hoorde(en zag)...annekeHU schreef:Ik dacht dat het Waldek was, die kwam aangelopen, maar Adil dat kan natuurlijk ook. ( Ik had mijn bril niet op...)
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Peter was er zeker, die heeft Femke van Peggy afgetrokken, maar van de andere kant ( uit de richting van de Zus en zo ) kwam er iemand aangelopen, en de vraag is nu : wie was dat ? Waldek of Adil?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
-
fazou
- Nog geen rang
Ja, natuurlijk was er Peter, maar die gaat toch niet tegen Femke pleiten mocht dat nodig zijn?
Het is inderdaad die andere getuige die voor roet in het eten kan zorgen. Ik zag het ook niet erg goed, maar gezien de kledij vermoed ik dat het Adil was
Het is inderdaad die andere getuige die voor roet in het eten kan zorgen. Ik zag het ook niet erg goed, maar gezien de kledij vermoed ik dat het Adil was
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ondertussen de aflevering herbekeken, en dat klopt dus inderdaad. Het zou naar mijn mening gewoon logischer geweest zijn, dat Waldek daar liep, i.p.v. Adil.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Het was zeker Adil, alleen kwam die daar nogal laat aanlopen - ik weet dus ook niet zeker wat en hoeveel hij gezien heeft.
Als Femke zegt dat Peggy begonnen is...
Ik vind wel dat Peggy draait als een blad aan een boom - opeens weer vol haat en woede.
Begrijpelijk, dat wel - maar dan zou ik liever zien dat ze daar eerlijk over is, in plaats van zo het heilige boontje te spelen als er anderen bij zijn.
Weet ze al dat er opnieuw Kaapverdische plannen zijn eigenlijk?
Als Femke zegt dat Peggy begonnen is...
Ik vind wel dat Peggy draait als een blad aan een boom - opeens weer vol haat en woede.
Begrijpelijk, dat wel - maar dan zou ik liever zien dat ze daar eerlijk over is, in plaats van zo het heilige boontje te spelen als er anderen bij zijn.
Weet ze al dat er opnieuw Kaapverdische plannen zijn eigenlijk?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Nee, dat weet ze nog niet, volgens mij, en dat zal de zaak geen goed doen. Want we hebben het gezien hoe ze daarop reageert.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...
Hoewel ik kan begrijpen dat ze schrok van Femke, was haar reactie nogal extreem. In elk geval het tegenovergestelde van de bedeesde en schuldbewuste houding die ze voor dit voorval aannam.
Ik vraag me dan ook af in hoeverre haar therapie al geholpen heeft...
Mocht ze het te weten komen van Ann en Mayra's verhuis, dan ben ik ook wel benieuwd naar haar reactie daarop.
Die reactie zal haar geestelijke gesteldheid waarschijnlijk wel wat duidelijker maken dan die uitval gisteren.
Hoewel ik kan begrijpen dat ze schrok van Femke, was haar reactie nogal extreem. In elk geval het tegenovergestelde van de bedeesde en schuldbewuste houding die ze voor dit voorval aannam.
Ik vraag me dan ook af in hoeverre haar therapie al geholpen heeft...
Mocht ze het te weten komen van Ann en Mayra's verhuis, dan ben ik ook wel benieuwd naar haar reactie daarop.
Die reactie zal haar geestelijke gesteldheid waarschijnlijk wel wat duidelijker maken dan die uitval gisteren.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Als ze het lief vraagt zou ze mss mee kunnen gaan. Zou dat even een opluchting zijn zeg!satine schreef:Weet ze al dat er opnieuw Kaapverdische plannen zijn eigenlijk?
Maar goed, Peggy's therapie heeft helemaal niet gewerkt want het was: ge hebt me kapot gemaakt,ik haat u etc...
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Zie Peggy al voor me :
Awel he, edelachtbare, het zat zo, ik was op die babyborrel om vrienden geluk te wensen met hun baby.
Wat later nam ik spontaan dat kindje mee om er eventjes mee te gaan wandelen, toevallig vergetend
iemand daar ervan te verwittigen, maar soit, die dingen gebeuren toch dagelijks, wat is daar mis mee ?
Kom ik toch wel mijn vader tegen zeker die zegde : Hey Peggy, hoe lief dat je wandelt met de baby van Femke.
Weetj e wat ? Ik geef je een oranje overall van de Kabouters waar mijn vader werkt als loodgieter. Hij vond dat
er dan minder kans was dat anderen per ongeluk tegen mij zouden lopen als ik eruitzag als een oranje stoplicht.
Ook weet ik van geen water, laat staan moordpoging. Hoe is het mogelijk dat Femke zulke gemene roddels kon
geloven. Edelachtbare, als er iets is dat mij spijt is het heel die hetze onschuldig uitgelokt te hebben.
Awel he, edelachtbare, het zat zo, ik was op die babyborrel om vrienden geluk te wensen met hun baby.
Wat later nam ik spontaan dat kindje mee om er eventjes mee te gaan wandelen, toevallig vergetend
iemand daar ervan te verwittigen, maar soit, die dingen gebeuren toch dagelijks, wat is daar mis mee ?
Kom ik toch wel mijn vader tegen zeker die zegde : Hey Peggy, hoe lief dat je wandelt met de baby van Femke.
Weetj e wat ? Ik geef je een oranje overall van de Kabouters waar mijn vader werkt als loodgieter. Hij vond dat
er dan minder kans was dat anderen per ongeluk tegen mij zouden lopen als ik eruitzag als een oranje stoplicht.
Ook weet ik van geen water, laat staan moordpoging. Hoe is het mogelijk dat Femke zulke gemene roddels kon
geloven. Edelachtbare, als er iets is dat mij spijt is het heel die hetze onschuldig uitgelokt te hebben.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Peggy is naar mijn mening gewoon rijp voor het gesticht. Echt een super eng mens is dat.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik hoop dat ze haar in een gesticht stoppen en misschien , door de schok krijgt ze dan haar zicht terug want ik ben dat gestaar van haar zoooo beu !
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik vraag me af, waar ze met deze verhaallijn naar toe willen... moet /wil " Peggy " uit de reeks en willen ze een toch wel spectaculaire exit of is dit al reeds een verre aanloop tot een " nog betere seizoenfinale dan ooit"? 
0 x
-
nelleke
- Nog geen rang
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Ik zou die Peggy haar ogen uitkrabben!!! (Hebben in haar geval toch geen functie meer ) Moest die da doen met mijne kleine...!!!
Bah, wat een Degoutant mens! En dan verwonderd zijn dat toon liever op da viswijf "kruipt"..
En vroeger vond ik da een leuk personage (personage he, laat dat duidelijk zijn)
Bah, wat een Degoutant mens! En dan verwonderd zijn dat toon liever op da viswijf "kruipt"..
En vroeger vond ik da een leuk personage (personage he, laat dat duidelijk zijn)
0 x