satine schreef:800 kilometer enkele rit? Dan zit Thilly in het zuiden van Frankrijk?
Zou het niet 800 km in totaal zijn?
Lijkt me ook, want anders had ze zeker niet meer de energie gehad om ook nog te gaan joggen.
Ik vind het toch een beetje ongeloofwaardig dat ze op het ene moment Toms meubels in twee zaagt, tegen Peter zegt dat ze het onderste uit de kan wil en dan ineens haar woning én werkplaats opgeeft, enkel omdat de ruzie moet ophouden.
Zonder eerst haar advocaat te hebben geconsulteerd, haar professionele partner (Ann, met wie ze praktijk houdt) en haar boekhouder (die moet inschatten of ze geld genoeg heeft om elders een praktijk te openen). Hoe zullen hun patiënten reageren, zullen de ouderen onder hen niet afhaken als ze elders opnieuw beginnen?
Thuis kennende lijkt het mij anderzijds ook waarschijnlijk dat er in dat pand waar Bobs en Toms kantoor zijn ook nog wel een hoekje vrij zal staan waar Ann en Judith kunnen dokterke spelen.
Al lijkt het me vrij onlogisch dat nieuwbakken vrijgezel Tom met zijn bejaarde moeial moeder samen in het grote doktershuis gaan wonen, waar ooit drie gezinnen zaten (Charité en haar zoontje), het gezin van Tom-Judith én Marianne (op haar eentje). Maar ja, iedereen zijn gedacht hierover...