Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- zanacht
- Poster rang 2

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Die klap heeft ze meer dan verdient ook! Goed zo van Femke. 
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik vond die scène ook echt mooi. Frank is lange tijd de "onbekende" vader geweest en sinds het bekend was, was het ook niet het grote vaderschap, maar op momenten dat Peggy iemand nodig heeft, is hij er wel.Evaaa schreef:Ik vond die scene tussen Frank en Peggy eigenlijk wel heel mooi. Frank pakt zijn dochter aan op een manier zoals Rosa ze ook zou moeten aanpakken, niet betuttelend en tenenkrommend, maar vertrouwend en hulpvaardig zonder zich op te dringen.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Dat Peggy zo zei tegen Femke dat er niets gebeurt is, ja maar dankzij wie en de intentie was er toch om de baby te verdrinken dat is al erg genoeg op zich. Wat had ze nu verwacht dat Femke haar weer vergeven zou hebben en begrip voor haar had? Komaan zeg en dan wel wenen als ze een klap in haar gezicht kreeg, ze is er weer eens goed van afgekomen vond ik terwijl zij het leven van Peter en Femke echt kapot wou maken. Er is meer dan een steekje los bij Peggy.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, Peggy...We kunnen natuurlijk altijd hopen dat ze door die (verdiende) oorveeg haar verwardheid is kwijtgeraakt en dan nog haar zicht terug krijgt waar ze Femke dan weer zou moeten voor bedanken maar ik zie het niet zitten.
Anderzijds vond ik de prestatie van Peggy in het water toch een beetje show-achtig vooral toen ze zich achterover in het water liet zakken en even snel weer rechtkwam.
Frank daarentegen die was super,bravo
Anderzijds vond ik de prestatie van Peggy in het water toch een beetje show-achtig vooral toen ze zich achterover in het water liet zakken en even snel weer rechtkwam.
Frank daarentegen die was super,bravo
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Die prestaties van Peggy (enfin de actrice) in dat water vond ik ronduit tenenkrommend! En nou had ik eigenlijk niet negatief willen beginnen. Frank haalde die scene nog een beetje op.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar kan ik me eigenlijk alleen maar bij aansluiten. Enorm theatraal, hoe ze daar in dat water zakte...
En blijkbaar was ze banger voor haar kapsel dan dat ze er een eind aan wou maken, want helemaal kopje onder is ze niet eens geweest. Het drama-niveau kwam op mij dan ook totaal niet over, en ik kan Femke geen ongelijk geven dat ze het gesnotter en gestotter vol zelfmedelijden beloonde met een klap in Peggy's gezicht.
Frank/Pol Goossen heeft in mijn ogen al heel vaak scènes gered met fantastisch acteerwerk, en die "zelfmoordpoging" van Peggy is er daar inderdaad zeker één van.
En blijkbaar was ze banger voor haar kapsel dan dat ze er een eind aan wou maken, want helemaal kopje onder is ze niet eens geweest. Het drama-niveau kwam op mij dan ook totaal niet over, en ik kan Femke geen ongelijk geven dat ze het gesnotter en gestotter vol zelfmedelijden beloonde met een klap in Peggy's gezicht.
Frank/Pol Goossen heeft in mijn ogen al heel vaak scènes gered met fantastisch acteerwerk, en die "zelfmoordpoging" van Peggy is er daar inderdaad zeker één van.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5

Er heeft zich hier een inferno van ongekende grote voltrokken. Ik kan tot en met zondag geen tv kijken muv Ned 123. Ik heb het dus niet gezien. Zit een mens daar heel de vakantie op de wachten. Stelletje bandieten maar goed... het drama gehalte van Peggy is net zo hoog als het alcoholgehalte van zelf gestookte Russische wodka. Daar moet je gewoon ijzersterk voor zijn om daar tegen te kunnen zonder te kotsen. Waarschijnlijk was het beter geweest dat er door de VRT teiltjes en/of dweilen werden verstrek alvorens de aflevering uit te zenden. Ik lees hier dat Peggy een klap in het snoet kreeg? Hoppa! Tja die zag ze natuurlijk ook niet aankomen. Overigens was ze beter naar Lourdes gegaan om zich daar te verzuipen in het heilige water, als ze dan was gered kon ze misschien weer zien. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Jules
- Poster rang 1

Was het maar zo simpel, dan zaten de psychiatrische instelling niet zo bomvol.Caligula schreef:Tja, Peggy...We kunnen natuurlijk altijd hopen dat ze door die (verdiende) oorveeg haar verwardheid is kwijtgeraakt
Ik hoop dat ze zich laat opnemen en verzorgen, echt waar.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Allé Kwast, je moet dat gewoon achterover gooien en je glas weggooien.Kwast schreef:het drama gehalte van Peggy is net zo hoog als het alcoholgehalte van zelf gestookte Russische wodka.
Maar akkoord, het drama gehalte van Peggy was erover en niet erg realistisch. Femke daarentegen heeft Peggy wel een mooie mep verkocht! Wacht maar tot ze alles te weten komt.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Het glas weggooien? Zet dan gelijk de fles aan de lip! Ik lees her en der op internet wel wat er gebeurd is, ook hier kan ik aardig wat informatie achterhalen. Mja, Peggy en haar manier van zich uiten heb ik altijd al een verre van realistisch gevonden. Het is net het sprookje van de stervende zwaan op z'n Amerikaans. Daar in Amerika wordt ook alles gedramatiseerd tot in het uiterste.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Wat ik niet snap is dat Peggy daar nog steeds rond loopt. Ze heeft net bijna zichzelf en een door haar ontvoerde baby van het leven beroofd. Gaat dat zo maar in de doofpot? Heeft niemand aangifte gedaan? En wie weten daar eigenlijk iets van en wie niet? Ik hoor nog steeds geroep "arme Peggy". Er is hier wel sprake van een ernstige misdaad dacht ik toch.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Voorlopig heeft enkel Frank er weet van en is de officiële versie dat ze even op wandel geweest is met Lucas.jessie V. schreef:Wat ik niet snap is dat Peggy daar nog steeds rond loopt. Ze heeft net bijna zichzelf en een door haar ontvoerde baby van het leven beroofd. Gaat dat zo maar in de doofpot? Heeft niemand aangifte gedaan? En wie weten daar eigenlijk iets van en wie niet? Ik hoor nog steeds geroep "arme Peggy". Er is hier wel sprake van een ernstige misdaad dacht ik toch.
Die andere taxichauffeur heeft in ieder geval geen vermoeden gezien hij haar daar afgezet heeft aan de vijver zonder enige argwaan dat een blinde vrouw plots een baby gaat ophalen en ermee naar een vijver stapt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Jules
- Poster rang 1

Ze sprak nu toch al van een afspraak te maken met een psychiater. Het is een begin... Maar wat zal ervan terechtkomen?lord F. schreef:Voorlopig heeft enkel Frank er weet van en is de officiële versie dat ze even op wandel geweest is met Lucas.jessie V. schreef:Wat ik niet snap is dat Peggy daar nog steeds rond loopt. Ze heeft net bijna zichzelf en een door haar ontvoerde baby van het leven beroofd. Gaat dat zo maar in de doofpot? Heeft niemand aangifte gedaan? En wie weten daar eigenlijk iets van en wie niet? Ik hoor nog steeds geroep "arme Peggy". Er is hier wel sprake van een ernstige misdaad dacht ik toch.
Die andere taxichauffeur heeft in ieder geval geen vermoeden gezien hij haar daar afgezet heeft aan de vijver zonder enige argwaan dat een blinde vrouw plots een baby gaat ophalen en ermee naar een vijver stapt.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Peggy denkt dat ze met n bezoek aan de psychiater en haar verontschuldigingen er vanaf komt, maar volgens mij wordt ze ook wel opgepakt !
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
x2. Maar Peter die ging toch klacht indienen zeker.jessie V. schreef:Wat ik niet snap is dat Peggy daar nog steeds rond loopt. Ze heeft net bijna zichzelf en een door haar ontvoerde baby van het leven beroofd. Gaat dat zo maar in de doofpot? Heeft niemand aangifte gedaan? En wie weten daar eigenlijk iets van en wie niet? Ik hoor nog steeds geroep "arme Peggy". Er is hier wel sprake van een ernstige misdaad dacht ik toch.
0 x