Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
En door haar nauwelijks een dag nadat zijn vorig huwelijk ontbonden is ten huwelijk te vragen geeft hij zijn aanstaande niet echt blijk van veel waarde te hechten aan een huwelijk. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Bwah, Peter is al twee keer getrouwd geweest en 1 keer verloofd.
En nu zou hij opnieuw willen trouwen.
Veel exclusiviteit is er dan inderdaad niet meer bij.
En nu zou hij opnieuw willen trouwen.
Veel exclusiviteit is er dan inderdaad niet meer bij.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Zo rap na die scheiding kwam dat over als : opgelost, de volgende mag binnenkomen.
Peter zal dat nog romantisch vragen, dit was 'n doordeweeks Thuis rekscenario.
Peter zal dat nog romantisch vragen, dit was 'n doordeweeks Thuis rekscenario.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Grrr, ik had hem al lang buiten gegooid... Van zijn kant moesten er blijkbaar geen excuses komen?
't Lijkt wel alsof Peter een gebrek aan inlevingsvermogen heeft of zo. Alsof hij alles wat ooit in zijn leven is gebeurd vergeten is. Zelfs de gebeurtenissen uit het voorlaatste seizoen...
't Lijkt wel alsof Peter een gebrek aan inlevingsvermogen heeft of zo. Alsof hij alles wat ooit in zijn leven is gebeurd vergeten is. Zelfs de gebeurtenissen uit het voorlaatste seizoen...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,idd. Peter is nogal vergeetachtig en dat is dan nog zacht uitgedrukt. Maar goed, hij gaat het toch enigzins anders aan boord moeten leggen. Maar ik denk wel dat hij met de juiste input (als hij dat uberhaupt kan) toch zijn gelijk kan krijgen. Die twee zien mekaar gewoon doodgraag en daar kunt ge niet buiten.Lazylady schreef:Grrr, ik had hem al lang buiten gegooid... Van zijn kant moesten er blijkbaar geen excuses komen?
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- Caligula
- Poster rang 5

Juist en dat is nu net zijn groot probleem in de 8 jaar dat hij in Thuis ronddwaalt. Ze binnen doen dat kan hij, maar ze houden dat is wat anders.jessie V. schreef:Hij snapt er gewoon geen barst van
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Daar ben ik niet helemaal van overtuigd.Caligula schreef:Die twee zien mekaar gewoon doodgraag en daar kunt ge niet buiten.
Ze zijn verliefd, dat wel - maar of ze ook elkaars beste vriend zijn, daar twijfel ik aan.
Only time can tell.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Mss,maar Peter en Femke zijn ondertussen wel episode 3 en dat wil toch wel wat zeggen denk ik.
0 x
Potentia Principatum
-
fazou
- Nog geen rang
Moet een mens zich nu ook al excuseren omdat hij zijn lief - ok nogal ongelukkig- ten huwelijk heeft gevraagd. Zijn bedoelingen zijn toch oprecht! Wat is daar nu mis mee?Lazylady schreef:Grrr, ik had hem al lang buiten gegooid... Van zijn kant moesten er blijkbaar geen excuses komen?
Trouwens, ik vind dat er nu aan beide kansen veel vormen van genegenheid te zien is. Wat ten tijde van Rafael niet zo het geval was. Nu lijken ze toch echt wel zot van elkaar. En ik vind ook echt dat ze mekaar aanvullen.
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Dat zijn ze zeker! Ze zitten toch op veel vlak op dezelfde golflengtesatine schreef:Daar ben ik niet helemaal van overtuigd.Caligula schreef:Die twee zien mekaar gewoon doodgraag en daar kunt ge niet buiten.
Ze zijn verliefd, dat wel - maar of ze ook elkaars beste vriend zijn, daar twijfel ik aan.
Only time can tell.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Uit het topic van Femke:
We weten dat jij fan bent van Peter. Dat mag natuurlijk, maar respecteer het dan ook dat er mensen zijn met een andere mening.fazou schreef:Peter is GEEN TREURWILG.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En omgekeerd.Lazylady schreef:Uit het topic van Femke:We weten dat jij fan bent van Peter. Dat mag natuurlijk, maar respecteer het dan ook dat er mensen zijn met een andere mening.fazou schreef:Peter is GEEN TREURWILG.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk dat ik de laatste tijd mijn reuzebest heb gedaan om Peter in een beter daglicht te krijgen
En,nee een treurwilg zou ik hem niet noemen want daar hangen de takken toch wel naar beneden.
Maar ik vond dat hij het ten tijde van Nina heel keurig had gedaan en nu met Femke,zijn grote liefde, zo gewoon eens tussen de soep en de patatten. Dat gaat niet hé Peter jongen, een beetje meer decorum aub. Ze gaat het enorm waarderen, daar ben ik zeker van want het geeft gewoon een heel andere uitstraling dan met een pakje chips te zeggen: zeg zouden wij niet trouwen? (of zoiets) Dat trekt op niks en de forumvrouwen hebben dat goed begrepen en hier hebben ze nu eens gelijk zie!
En,nee een treurwilg zou ik hem niet noemen want daar hangen de takken toch wel naar beneden.
Maar ik vond dat hij het ten tijde van Nina heel keurig had gedaan en nu met Femke,zijn grote liefde, zo gewoon eens tussen de soep en de patatten. Dat gaat niet hé Peter jongen, een beetje meer decorum aub. Ze gaat het enorm waarderen, daar ben ik zeker van want het geeft gewoon een heel andere uitstraling dan met een pakje chips te zeggen: zeg zouden wij niet trouwen? (of zoiets) Dat trekt op niks en de forumvrouwen hebben dat goed begrepen en hier hebben ze nu eens gelijk zie!
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Peter huwde zijn 1e vrouw en gescheiden. Nina paste haar trouwkleed en het ging niet door. Zij verdween met al zijn geld. Bij Peggy wou hij daags voor de trouw de boel opblazen en gaf Femke tegelijk een cadeauke :Lucas.
Femke wil uniek zijn en geen stempel op de klantenkaart van Peter zijn huwelijksaanzoeken.
Femke wil uniek zijn en geen stempel op de klantenkaart van Peter zijn huwelijksaanzoeken.
0 x