Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door tvx1 »

En door haar nauwelijks een dag nadat zijn vorig huwelijk ontbonden is ten huwelijk te vragen geeft hij zijn aanstaande niet echt blijk van veel waarde te hechten aan een huwelijk. :doh:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Bwah, Peter is al twee keer getrouwd geweest en 1 keer verloofd.
En nu zou hij opnieuw willen trouwen.

Veel exclusiviteit is er dan inderdaad niet meer bij.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Zo rap na die scheiding kwam dat over als : opgelost, de volgende mag binnenkomen.

Peter zal dat nog romantisch vragen, dit was 'n doordeweeks Thuis rekscenario.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Grrr, ik had hem al lang buiten gegooid... Van zijn kant moesten er blijkbaar geen excuses komen?
't Lijkt wel alsof Peter een gebrek aan inlevingsvermogen heeft of zo. Alsof hij alles wat ooit in zijn leven is gebeurd vergeten is. Zelfs de gebeurtenissen uit het voorlaatste seizoen...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lazylady schreef:Grrr, ik had hem al lang buiten gegooid... Van zijn kant moesten er blijkbaar geen excuses komen?
't Lijkt wel alsof Peter een gebrek aan inlevingsvermogen heeft of zo. Alsof hij alles wat ooit in zijn leven is gebeurd vergeten is. Zelfs de gebeurtenissen uit het voorlaatste seizoen...
Ja,idd. Peter is nogal vergeetachtig en dat is dan nog zacht uitgedrukt. Maar goed, hij gaat het toch enigzins anders aan boord moeten leggen. Maar ik denk wel dat hij met de juiste input (als hij dat uberhaupt kan) toch zijn gelijk kan krijgen. Die twee zien mekaar gewoon doodgraag en daar kunt ge niet buiten.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij snapt er gewoon geen barst van :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

jessie V. schreef:Hij snapt er gewoon geen barst van :mrgreen:
Juist en dat is nu net zijn groot probleem in de 8 jaar dat hij in Thuis ronddwaalt. Ze binnen doen dat kan hij, maar ze houden dat is wat anders.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Caligula schreef:Die twee zien mekaar gewoon doodgraag en daar kunt ge niet buiten.
Daar ben ik niet helemaal van overtuigd.
Ze zijn verliefd, dat wel - maar of ze ook elkaars beste vriend zijn, daar twijfel ik aan.
Only time can tell.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Mss,maar Peter en Femke zijn ondertussen wel episode 3 en dat wil toch wel wat zeggen denk ik.
0 x
Potentia Principatum
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Lazylady schreef:Grrr, ik had hem al lang buiten gegooid... Van zijn kant moesten er blijkbaar geen excuses komen?
Moet een mens zich nu ook al excuseren omdat hij zijn lief - ok nogal ongelukkig- ten huwelijk heeft gevraagd. Zijn bedoelingen zijn toch oprecht! Wat is daar nu mis mee?

Trouwens, ik vind dat er nu aan beide kansen veel vormen van genegenheid te zien is. Wat ten tijde van Rafael niet zo het geval was. Nu lijken ze toch echt wel zot van elkaar. En ik vind ook echt dat ze mekaar aanvullen.
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

satine schreef:
Caligula schreef:Die twee zien mekaar gewoon doodgraag en daar kunt ge niet buiten.
Daar ben ik niet helemaal van overtuigd.
Ze zijn verliefd, dat wel - maar of ze ook elkaars beste vriend zijn, daar twijfel ik aan.
Only time can tell.
Dat zijn ze zeker! Ze zitten toch op veel vlak op dezelfde golflengte
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Uit het topic van Femke:
fazou schreef:Peter is GEEN TREURWILG.
We weten dat jij fan bent van Peter. Dat mag natuurlijk, maar respecteer het dan ook dat er mensen zijn met een andere mening.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:Uit het topic van Femke:
fazou schreef:Peter is GEEN TREURWILG.
We weten dat jij fan bent van Peter. Dat mag natuurlijk, maar respecteer het dan ook dat er mensen zijn met een andere mening.
En omgekeerd. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat ik de laatste tijd mijn reuzebest heb gedaan om Peter in een beter daglicht te krijgen :angel: :violin:
En,nee een treurwilg zou ik hem niet noemen want daar hangen de takken toch wel naar beneden.
Maar ik vond dat hij het ten tijde van Nina heel keurig had gedaan en nu met Femke,zijn grote liefde, zo gewoon eens tussen de soep en de patatten. Dat gaat niet hé Peter jongen, een beetje meer decorum aub. Ze gaat het enorm waarderen, daar ben ik zeker van want het geeft gewoon een heel andere uitstraling dan met een pakje chips te zeggen: zeg zouden wij niet trouwen? (of zoiets) Dat trekt op niks en de forumvrouwen hebben dat goed begrepen en hier hebben ze nu eens gelijk zie! :angel:
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Peter huwde zijn 1e vrouw en gescheiden. Nina paste haar trouwkleed en het ging niet door. Zij verdween met al zijn geld. Bij Peggy wou hij daags voor de trouw de boel opblazen en gaf Femke tegelijk een cadeauke :Lucas.
Femke wil uniek zijn en geen stempel op de klantenkaart van Peter zijn huwelijksaanzoeken.
0 x
Plaats reactie