euh, da's maar normaal hoorsatine schreef: ja, maar nu lijkt het wel of ze verliefd wordt op alles wat beweegt!
Ann De Decker (Monika Van Lierde)
-
Mette Marit
- Poster rang 2

blablabla ' ni moeilijk, met zo'n schoon benen'
tvalt ook ni op!!!
Kmoet wel zeggen, ik zou het een schoon koppel vinden, gelijk ze alletwee tegenover Geert stonden gisteren...
it's just a matter of time and a lot of patience
tvalt ook ni op!!!
Kmoet wel zeggen, ik zou het een schoon koppel vinden, gelijk ze alletwee tegenover Geert stonden gisteren...
Laatst gewijzigd door Mette Marit op ma 10 dec 2007, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Zou die opmerking van Ann over Sandrine's benen, niet ook een beetje de reden zijn voor Geert's verbolgen gedrag op het feit dat Sandrine daar in huis logeert? Misschien ziet hij het een en ander aankomenMette Marit schreef:blablabla ' ni moeilijk, met zo'n schoon benen'
tvalt ook ni op!!!
Kmoet wel zeggen, ik zou het een schoon koppel vinden, gelijk ze alletwee tegenover Geert stonden gisteren...![]()
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nee, dat is ook wel zo. Maar Sandrine is wel de dochter van zijn grote liefde van vroeger, dus dat zal toch wel op z'n minst een beetje speciaal zijn voor hem toch? Misschien is hij bang dat Ann een "slechte invloed" op haar zal hebben wat dat betreft? Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar ik meende toch te zien dat hij een beetje moeilijk keek toen Ann die opmerking maakte over Sandrine's benen. Laat staan toen Ann ook nog tegen Geert zei dat Sandrine daar komt logeren... Waarom zou hij er anders moeilijk over doen? Hij heeft toch geen hekel aan of problemen met Sandrine verder?johan1969 schreef:Geert weet niet eens dat hij een dochter heeft, laat staan een lesbische dochter.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1681
- x 2604
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik denk ook wel dat dat voor een deel meespeelt... Maar eerst had hij toch ook niet zoveel moeite met Sandrine? (ik kan mij daarin vergissen natuurlijksatine schreef:ik denk dat de dood van Emma hem toch nog meer geraakt heeft dan hij wil toegeven, misschien wordt hij door Sandrine daaraan herinnerd?Christel schreef:Waarom zou hij er anders moeilijk over doen? Hij heeft toch geen hekel aan of problemen met Sandrine verder?
Ik ben in elk geval wel benieuwd of, en zo ja, hoe dit de (werk)situatie tussen Ann en Geert gaat beinvloeden allemaal (ook om niet al teveel off topic te gaan
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1681
- x 2604
-
sisken
- Poster rang 2

- satine
- Poster rang 5

- x 1681
- x 2604
-
'leentje
- Nog geen rang
-
Mlies
- Poster rang 1

Bwa, ik kan Ann eigenlijk wel begrijpen. Ok, 't is heel drastisch. Maar haar geduld raakt ook op. En Ann is nu ook geen 20 meer hé, dat maakt een groot verschil vind ik.
Sandrine zou ook wat toegeeflijker kunnen zijn en zeggen: dan ga ik 't zeggen. Of er toch tenminste over praten met Ann en minder afstandelijk en koel doen tegen haar.
Ik zeg nog steeds: GOOO ANN!!
Sandrine zou ook wat toegeeflijker kunnen zijn en zeggen: dan ga ik 't zeggen. Of er toch tenminste over praten met Ann en minder afstandelijk en koel doen tegen haar.
Ik zeg nog steeds: GOOO ANN!!
0 x
Runaway Dreamer