euh, da's maar normaal hoorsatine schreef: ja, maar nu lijkt het wel of ze verliefd wordt op alles wat beweegt!

Zou die opmerking van Ann over Sandrine's benen, niet ook een beetje de reden zijn voor Geert's verbolgen gedrag op het feit dat Sandrine daar in huis logeert? Misschien ziet hij het een en ander aankomenMette Marit schreef:blablabla ' ni moeilijk, met zo'n schoon benen'
tvalt ook ni op!!!
Kmoet wel zeggen, ik zou het een schoon koppel vinden, gelijk ze alletwee tegenover Geert stonden gisteren...![]()
it's just a matter of time and a lot of patience
Nee, dat is ook wel zo. Maar Sandrine is wel de dochter van zijn grote liefde van vroeger, dus dat zal toch wel op z'n minst een beetje speciaal zijn voor hem toch? Misschien is hij bang dat Ann een "slechte invloed" op haar zal hebben wat dat betreft? Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar ik meende toch te zien dat hij een beetje moeilijk keek toen Ann die opmerking maakte over Sandrine's benen. Laat staan toen Ann ook nog tegen Geert zei dat Sandrine daar komt logeren... Waarom zou hij er anders moeilijk over doen? Hij heeft toch geen hekel aan of problemen met Sandrine verder?johan1969 schreef:Geert weet niet eens dat hij een dochter heeft, laat staan een lesbische dochter.
Ik denk ook wel dat dat voor een deel meespeelt... Maar eerst had hij toch ook niet zoveel moeite met Sandrine? (ik kan mij daarin vergissen natuurlijksatine schreef:ik denk dat de dood van Emma hem toch nog meer geraakt heeft dan hij wil toegeven, misschien wordt hij door Sandrine daaraan herinnerd?Christel schreef:Waarom zou hij er anders moeilijk over doen? Hij heeft toch geen hekel aan of problemen met Sandrine verder?