Salamander
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Re: Salamander
2 groepen van slechterikken volgens mij.
- De overvallers. In mijn boek is een bank overvallen en mensen vermoorden toch de donkergrijze zone voorbij richting zwart. Plus ik denk dat ze de 66 machtigen gaan chanteren, maar waarom is nog niet duidelijk, waarmee natuurlijk wel. Als het 'goeden' waren, zouden ze Gerardi helpen en door de moorden te plegen, is dit niet het geval.
- De machtigen. Veel weet je hier nog niet over eigenlijk, maar aan het filmpje te zien voor volgende week wordt er dan toch al wat verhelderd.
Ik krijg een Da Vinci Code gevoel van deze serie, in de zin van, het hoofdpersonage is altijd op de vlucht voor iets of iemand, krijgt gaandeweg wat meer informatie van verschillende mensen en puzzelt onderweg het verhaal in elkaar .
Ik heb nog wel een vraag, hoe komt hij daar in dat klooster terecht? Stond er iets op die foto's?
- De overvallers. In mijn boek is een bank overvallen en mensen vermoorden toch de donkergrijze zone voorbij richting zwart. Plus ik denk dat ze de 66 machtigen gaan chanteren, maar waarom is nog niet duidelijk, waarmee natuurlijk wel. Als het 'goeden' waren, zouden ze Gerardi helpen en door de moorden te plegen, is dit niet het geval.
- De machtigen. Veel weet je hier nog niet over eigenlijk, maar aan het filmpje te zien voor volgende week wordt er dan toch al wat verhelderd.
Ik krijg een Da Vinci Code gevoel van deze serie, in de zin van, het hoofdpersonage is altijd op de vlucht voor iets of iemand, krijgt gaandeweg wat meer informatie van verschillende mensen en puzzelt onderweg het verhaal in elkaar .
Ik heb nog wel een vraag, hoe komt hij daar in dat klooster terecht? Stond er iets op die foto's?
0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

Da Vinci Code? Daar had ik nu nog niet aan gedacht.
Dacht eerder aan actieseries zoals 24 of de Bourne-films.
enige rare vond ik dat die Robijns wel heel snel aan zelfmoord denkt. als hij diegene is die die kluizen aangeduid heeft kon hij evengoed samenwerken met die Gerardi als allerlaatste optie.
enige rare vond ik dat die Robijns wel heel snel aan zelfmoord denkt. als hij diegene is die die kluizen aangeduid heeft kon hij evengoed samenwerken met die Gerardi als allerlaatste optie.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik heb 24 nooit gezien, heb het meer voor series met een beetje fantasy of drama dan actieseries.
Als je kijkt hoe die groep van overvallers de mogelijke zwakke punten hebben weggewerkt, kan ik hem begrijpen. Als zij hem niet van kant maken dan zouden die 66 machtigen er ook niet over twijfelen om hem uit de weg te ruimen. Gerardi kan hem daar gewoon niet tegen beschermen.
Als je kijkt hoe die groep van overvallers de mogelijke zwakke punten hebben weggewerkt, kan ik hem begrijpen. Als zij hem niet van kant maken dan zouden die 66 machtigen er ook niet over twijfelen om hem uit de weg te ruimen. Gerardi kan hem daar gewoon niet tegen beschermen.
0 x

- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Voor mij was dat al duidelijk na de 1ste aflevering. Vanavond is de 2e aflevering bekijkenjessie V. schreef:Dat is zo langzamerhand wel duidelijk aan het worden.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
exsencon
- x 435
Ik heb zonet episode 2 bekeken en het kan me echt wel boeien. Natuurlijk ontkom je niet aan enkele clichés eigen aan het genre. En soms denk je dat zoiets niet mogelijk is in ons landje maar eerder in een bananenrepubliek en/of Syrië maar als ge dan bedenkt dat er in 2008 nachtelijke vergaderingen waren omwille van de Fortis crisis en onze premier uit zijn bed is gehaald...(OK er zijn toen geen doden gevallen!) tja... Ik vind het echt een fijne en spannende serie die me de debacle van wolven wat doet vergeten. Ik kijk uit naar het vervolg.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wel grappig dat Thuis meer op geloofwaardigheid wordt afgerekend dan grotere tv-series.
Enfin, ik geniet er alleszins nog van. Hopelijk houden ze het tempo wat strak voor die 12 afleveringen.
ik zou toch denken dat zo'n kwezel als die Robijns toch eerder zou proberen om z'n eigen hachje te redden. Maar soit, in dit soort series is het altijd wat spectaculairder dat men een kogel door z'n hoofd jaagt.Poolaapje schreef:Als je kijkt hoe die groep van overvallers de mogelijke zwakke punten hebben weggewerkt, kan ik hem begrijpen. Als zij hem niet van kant maken dan zouden die 66 machtigen er ook niet over twijfelen om hem uit de weg te ruimen. Gerardi kan hem daar gewoon niet tegen beschermen.
Enfin, ik geniet er alleszins nog van. Hopelijk houden ze het tempo wat strak voor die 12 afleveringen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Ja,I really like it. Ik was een beetje bang dat het zou verzwakken,maar nee,het blijft echt spannend. Een schot in de roos!
Het is natuurlijk fictie hé.
Het is natuurlijk fictie hé.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vind het ook een hele goede reeks en Marianne (Leah Thys) speelt mee.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
En voila, je vraag werd gisteren beantwoordPoolaapje schreef:
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik was weer te snel geweest. 
Als ik het goed begrepen heb, dan zijn die foto's oude familiefoto's van die senator, niet?
Als ik het goed begrepen heb, dan zijn die foto's oude familiefoto's van die senator, niet?
0 x

-
KennethC
- Nog geen rang
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
In de "Zondag" staat vandaag een intervieuw met Filip Peeters en die zegt dat het vanavond de spannenste aflevering wordt. 
0 x
-
Rieka
- x 435
Oeie, de rest blijft toch ook goed, mag ik hopen? Dit was de eerste aflevering die ik zag...martha schreef:In de "Zondag" staat vandaag een intervieuw met Filip Peeters en die zegt dat het vanavond de spannenste aflevering wordt.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Ik val waarschijnlijk in herhaling maar met Salamander gaat het bij mij zoals bij alle series. Ik begin pas te kijken als ik zeker weet dat ik de hele reeks ergens kan downloaden. Die mogelijkheid lijkt nu helemaal weg te vallen, ik zal hier in de toekomst nog over weinig kunnen meepraten ...
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap