Slurfke

Cupcake
Nog geen rang

Re: Slurfke

Bericht door Cupcake »

eddy en nancy schreef:Er mag stilaan een einde komen aan het brouwerijverhaaltje, het is al even belachelijk dan de zingende loodgieters van een aantal jaren geleden. Internationaal gaan met duizend liter, denken aan nog iemand in dienst nemen met een omzet van twee keer niets, een investering van 50000 euro per persoon en zelf de helft van de productie opdrinken ...

Eddy
De cijfers mogen dan niet kloppen maar we mogen niet vergeten dat het maar fictie he :razz:
Maar er mag wel een beetje schot in de zaak komen,dat wel.
Maar zo te zien zijn ze daar aardig mee bezig...Het zal dus wel voor binnenkort zijn...
0 x
Het leven is niet altijd eerlijk....
Maar we moeten er het beste van maken!
Catwoman
Nog geen rang

Bericht door Catwoman »

Wat ik geweldig vindt, is dat Rosa & Waldek, Frank & Simonne, Eddy & Nancy nog steeds na al die jaren zoveel geld hebben als startkapitaal en dat elk van hen er steeds in slaagt om een krediet bij de bank te krijgen...
Als dat in het echte leven maar zo simpel was, ik weet waarover ik spreek...
0 x
Leef elke dag alsof het je laatste is!
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Catwoman schreef:Wat ik geweldig vindt, is dat Rosa & Waldek, Frank & Simonne, Eddy & Nancy nog steeds na al die jaren zoveel geld hebben als startkapitaal en dat elk van hen er steeds in slaagt om een krediet bij de bank te krijgen...
Als dat in het echte leven maar zo simpel was, ik weet waarover ik spreek...
Inderdaad, wat voor miskopen die doen of stommiteiten die ook uithalen, geld hebben ze altijd genoeg. Nochtans, Frank en Simonne, nocht Rosa & Waldek, kunnen toch ook samen geen inkomen hebben van € 5.000,00 per maand, en Nancy & Eddy al helemaal niet. Ik zou ook graag eens weten waar ze het vandaan blijven halen. Hoe hard ik ook probeer ik denk niet dat ik er ooit zal in slagen € 50.000,00 spaargeld bijeen te krijgen. Bij Frank & Simonne blijkt dat helemaal geen probleem te zijn.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Frank en Simonne hebben toch indertijd de opbrengst van het appartement van Leontien gekregen? :denk:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Frank en Simonne hebben toch indertijd de opbrengst van het appartement van Leontien gekregen? :denk:
Dat klopt. Dat zij dus wat geld op hun spaarrekening hebben, kan ik me wel voorstellen.

Rosa daarentegen, leende eerst een hoop geld aan Waldek om Jelena te redden. Ze had toen zowat niks meer over, wat nog eens gezegd werd toen ze de Zus&Zo wilden huren en inrichten.
Maar nu had ze ineens wel weer €50.000,- liggen om in de brouwerij-avonturen van Waldek te steken? :think:
Ik wil ook best een B&B uitbaten als dat zo goed opbrengt... :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

satine schreef:Frank en Simonne hebben toch indertijd de opbrengst van het appartement van Leontien gekregen? :denk:
Ja,idd. Dat was ik helemaal vergeten. Uit dankbaarheid omdat zij haar met Lowie naar Mexico hebben helpen vluchten om aan de Luc te ontkomen meen ik.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Bij Eddy & Nancy is het gewoon een lening van de bank. Als je een vaste job hebt is dat normaal gezien geen probleem.
In hun plaats zou ik eerst geld lenen voor een eigen huis, maar kom.

Rosa had mss nog wat geld over na de koop van de Zus & Zo? :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten