Millie schreef:Ik heb de aflevering van gisteren gemist..
Wat ik mij herinner:
- Julia die Franky opeens meer verdedigt bij Luc, waarschijnlijk omdat ze toch argwaan heeft gekregen. Ook was ze er duidelijk niet bij met haar gedachten aan tafel.
- Jana die daarna ook een bedenkende, ongeruste uitdrukking op haar gezicht kreeg. Waarschijnlijk heeft zij ook argwaan gekregen. Julia zat ook duidelijk de hele tijd te stressen (om de brief).
- Franky en Julia die weer eens ruzie hadden in de Frens en dit keer om de fameuze brief. Julia bleef stug tegenwerken en vertrok uiteindelijk boos, ondanks dat het argwaan er al is en ze Franky al verdedigt bij Luc.
Thuis wordt Franky wederom verdedigt door Julia. ("Het gaat wel om zijn vader")
Paterke Luc dacht uiteindelijk dat ze dacht dat hij was vergeten dat ze binnenkort een jaar samen zijn.
- Simonne die het loon van Femke (dat ze nooit wou aannemen) na overleg aan Nancy mocht geven om een advocaat te kunnen betalen. (Nancy was natuurlijk heel blij en zal Femke wel weer bedanken op haar manier.

)
- Eddy die in de gevangenis tot zijn grote verbazing van Nancy hoort dat Frank zichzelf heeft aangegeven en hij nu ook vastzit. (Vreemd dat ze elkaar nog niet zijn tegengekomen, maar misschien is het een andere blok.)
- Lynn en Tom die de hele situatie als volwassenen hebben uitgepraat en Lynn die waarschijnlijk vertrokken is. Ze heeft (terecht) gebroken met haar vader.
- Tom en Judith die een afspraakje hadden, maar net voor Judith wou vertrekken, kwam weer eens een ladderzatte Kurt binnen die haar ophield. (Natuurlijk kon Judith dit keer ook al haar karakter tonen en meneer meteen terug op straat gooien, maar dit gebeurde raar genoeg niet.) Hierdoor bleef Tom maar wachten en uiteindelijk smeet Judith meneer toch op straat en kwam ze (natuurlijk) veel te laat aan bij Tom. Hij zei dat ze het maar een andere keer moesten doen.
- Paterke Luc en Lowietje die besloten iets te gaan drinken om stressende Julia wat rust te geven. Hiervan maakte Julia gebruik om de gescheurde brief uiteindelijk toch terug uit de vuilbak te vissen. Toen las ze (blijkbaar heel snel) de hele brief en er volgden zeer geslaagde flashbacks over alle misdaden die Luc begaan had tijdens zijn huwelijk met Leontien. Arme Julia stond aan de grond genageld.