Ik miste een aflevering...

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
OFWGKTA
x 435

Re: Ik miste een aflevering...

Bericht door OFWGKTA »

Lazylady schreef: Dat was gisteren denk ik. Ik had het over de aflevering op 1 mei.
Oops sorry. Ik zal het u eens weten te zeggen aangezien die aflevering toch nog op mijn digicorder staat.

Wel dat Nancy met haar redelijk zatte botten de Frens binnenstapt en begint tegen Frank over Eddy. Franky vangt dat gesprek op en vraagt dan "hoe gij wist dat al langer of wat?" waarop Frank "ja" zegt. Franky is niet amused en komt dan ook nog eens tot de vaststelling dat Julia het ook al langer wist. En dan stopt het.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

OFWGKTA schreef:Oops sorry. Ik zal het u eens weten te zeggen aangezien die aflevering toch nog op mijn digicorder staat.

Wel dat Nancy met haar redelijk zatte botten de Frens binnenstapt en begint tegen Frank over Eddy. Franky vangt dat gesprek op en vraagt dan "hoe gij wist dat al langer of wat?" waarop Frank "ja" zegt. Franky is niet amused en komt dan ook nog eens tot de vaststelling dat Julia het ook al langer wist. En dan stopt het.
Ja; had ik ook gezien. ;) Het ging over wat er vóór de scène gebeurde dat Peter zat te piekeren over Femke en uiteindelijk dat kerkje op die "tablet" bekeek.
0 x
floshke
Nog geen rang

Bericht door floshke »

Ik heb de aflevering van 25 april gemist. Kan iemand me zeggen of ik deze via internet kan herbekijken? Ik heb geen digicorder dus heb geen net gemist of ooit gemist. Ik ben heel erg fan van Peter en Femke dus ik heb heel erg veel spijt dat ik het 'momentje' tussen peter en femke niet heb gezien. Kan iemand me helpen?
0 x
Irisverstraeten
Nog geen rang

Bericht door Irisverstraeten »

Heeey ik zou ook graag een afleveringen herbeken van vorige seizoenen
En van dit natuurlijk sommige mensen maken filmpjes over thuis maar hoe komen ze aan die beelden
Wil iemand mij helpen want er is niets op dvd
Alvast bedankt
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Ik heb de aflevering gisteren gemist... :oops:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Femke gaat naar Tim toe, geeft hem de sleutel van het appartement en zegt dat zij gaat verhuizen. Femke gaat naar Nancy die op dat moment de rechtbank aan het uitschelden is omdat zij geen pro-deo advocaat krijgt omdat haar inkomen te hoog is. Femke wil niet vertellen waarom zij en Tim uit elkaar zijn (hoe zou je zelf zijn ?) en Nancy besluit dat het komt omdat Eddy in de bak zit en het Tim's carrière kan schaden en trekt vervolgens naar Tim en Tim gooit haar zonder boe of ba buiten.
Bram en Jana vinden dat zij niet genoeg privacy bij Julia hebben en nadat Jana naar Judith is geweest voor een medisch attest (kost die visitie momenteel al € 30? ) besluiten ze toch maar meer naar de zus & zo te verhuizen.
Simonne toont de brief van Leontien aan Franky doch durven die brief toch niet tonen aan Lowie en Franky besluit om alsnog te proberen Luc op andere gedachten te brengen wat natuurlijk niet lukt : integendeel Luc zegt dat hij volkomen onschuldig is, Franky voor pastoor had moeten leren, Nancy een zatte fles is, Eddy een strafblad heeft voor hier tot in Tokio en Frank een heilige (sarcastisch). Franky vertrekt en roept nog "ik maak je kapot" Luc grijnst eerst doch er is toch een bezorgde trek.
Marianne zit te grinniken aan tafel terwijl Mayra en Ann absoluut niet weten waarom - beetje later staat Marianne witte rozen gekocht bij die zaak bij de vismarkt te schikken in een vaas als kabouter courtois binnenkomt en zegt schoon bruidsboeket of zoiets; Marianne wrijft er nog eens goed door dat hij het proces verloren heeft, zijn dochter vernederd. De topadvocaat herinnert Marianne aan het contract en dan komt Smeekens :dance: binnen en gooit courtois buiten door te zeggen dat hij nog altijd gehuwd is met Marianne. Courtois bedreigt Marianne nog efkens doch het heeft geen effect.
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Thx!
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Proficiat Martha, dat is een knappe samenvatting!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

"Doch" :thumbup:

Oud Nederlands :bow-yellow:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Lazylady schreef:"Doch" :thumbup:

Oud Nederlands :bow-yellow:
Ja maar ik ben dan al een oudje hé :lol: Ik wist niet dat "doch" niet meer kan anno 2013 want ik gebruik het wel veel.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef:Ja maar ik ben dan al een oudje hé :lol: Ik wist niet dat "doch" niet meer kan anno 2013 want ik gebruik het wel veel.
Niet meer kunnen heb ik niet gezegd, maar je komt het nog maar zelden tegen.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Laat je niet doen hé Martha, "doch" is een goed nederlands woord dat ik ook nog altijd gebruik ondanks al die moderne zever. :angel:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

exsencon schreef:Laat je niet doen hé Martha, "doch" is een goed nederlands woord dat ik ook nog altijd gebruik ondanks al die moderne zever. :angel:
Inderdaad, ik moet ook niet veel hebben van dat moderne en vooral de verengelsing ondanks mijn leeftijd.
(Misschien kunnen we hier nog eens een apart topic over openen?)
0 x
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Ik heb de aflevering van gisteren gemist..
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Millie schreef:Ik heb de aflevering van gisteren gemist..
Wat ik mij herinner:

- Julia die Franky opeens meer verdedigt bij Luc, waarschijnlijk omdat ze toch argwaan heeft gekregen. Ook was ze er duidelijk niet bij met haar gedachten aan tafel.

- Jana die daarna ook een bedenkende, ongeruste uitdrukking op haar gezicht kreeg. Waarschijnlijk heeft zij ook argwaan gekregen. Julia zat ook duidelijk de hele tijd te stressen (om de brief).

- Franky en Julia die weer eens ruzie hadden in de Frens en dit keer om de fameuze brief. Julia bleef stug tegenwerken en vertrok uiteindelijk boos, ondanks dat het argwaan er al is en ze Franky al verdedigt bij Luc.
Thuis wordt Franky wederom verdedigt door Julia. ("Het gaat wel om zijn vader")
Paterke Luc dacht uiteindelijk dat ze dacht dat hij was vergeten dat ze binnenkort een jaar samen zijn.

- Simonne die het loon van Femke (dat ze nooit wou aannemen) na overleg aan Nancy mocht geven om een advocaat te kunnen betalen. (Nancy was natuurlijk heel blij en zal Femke wel weer bedanken op haar manier. 8))

- Eddy die in de gevangenis tot zijn grote verbazing van Nancy hoort dat Frank zichzelf heeft aangegeven en hij nu ook vastzit. (Vreemd dat ze elkaar nog niet zijn tegengekomen, maar misschien is het een andere blok.)

- Lynn en Tom die de hele situatie als volwassenen hebben uitgepraat en Lynn die waarschijnlijk vertrokken is. Ze heeft (terecht) gebroken met haar vader.

- Tom en Judith die een afspraakje hadden, maar net voor Judith wou vertrekken, kwam weer eens een ladderzatte Kurt binnen die haar ophield. (Natuurlijk kon Judith dit keer ook al haar karakter tonen en meneer meteen terug op straat gooien, maar dit gebeurde raar genoeg niet.) Hierdoor bleef Tom maar wachten en uiteindelijk smeet Judith meneer toch op straat en kwam ze (natuurlijk) veel te laat aan bij Tom. Hij zei dat ze het maar een andere keer moesten doen.

- Paterke Luc en Lowietje die besloten iets te gaan drinken om stressende Julia wat rust te geven. Hiervan maakte Julia gebruik om de gescheurde brief uiteindelijk toch terug uit de vuilbak te vissen. Toen las ze (blijkbaar heel snel) de hele brief en er volgden zeer geslaagde flashbacks over alle misdaden die Luc begaan had tijdens zijn huwelijk met Leontien. Arme Julia stond aan de grond genageld.
0 x
Plaats reactie