Babs is de afkorting voor Barbara.Mlies schreef:Denk dat we daar nog lang op gaan mogen wachten. Ik heb de spoilers gelezen voor de komende maand en daar is niks van te bespeuren.
Noemt zij trouwens niet Barbara eigenlijk? Weet niet waarom iedereen haar Babs noemt hier...
Barbara (Babs )
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Babs
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Mlies
- Poster rang 1

Daar ging ik inderdaad van uitlord F. schreef:Babs is de afkorting voor Barbara.Mlies schreef:Denk dat we daar nog lang op gaan mogen wachten. Ik heb de spoilers gelezen voor de komende maand en daar is niks van te bespeuren.
Noemt zij trouwens niet Barbara eigenlijk? Weet niet waarom iedereen haar Babs noemt hier...
0 x
Runaway Dreamer
-
Rieka
- x 435
De meeste afkortingen kunnen toch ook als volwaardige naam gebruikt worden?!Mlies schreef:Daar ging ik inderdaad van uitlord F. schreef:Babs is de afkorting voor Barbara.Mlies schreef:Denk dat we daar nog lang op gaan mogen wachten. Ik heb de spoilers gelezen voor de komende maand en daar is niks van te bespeuren.
Noemt zij trouwens niet Barbara eigenlijk? Weet niet waarom iedereen haar Babs noemt hier...Maar Babs is ook een 'volwaardige' naam, vandaar dat ik toch eventjes verward was bij het gebruik ervan
0 x
-
Mlies
- Poster rang 1

Zou ze dat niet weten van Tom?johan1969 schreef:Ik ben eens benieuwd wanneer Barbara en Ann een koppel worden... Volgens mij weet Babs nog niet dat Ann lesbisch is.
Tegen dat ze een koppel zijn, zijn we een jaar verder.
En euhm, zelfs als ze het dan toch wist, denk dat 't nog steeds een jaar zal duren... Hehe
0 x
Runaway Dreamer
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Volgens mij heeft Tom haar dat nog niet verteld, maar die had dan ook genoeg andere dingen te besprekenMlies schreef:Zou ze dat niet weten van Tom?johan1969 schreef:Ik ben eens benieuwd wanneer Barbara en Ann een koppel worden... Volgens mij weet Babs nog niet dat Ann lesbisch is.
En euhm, zelfs als ze het dan toch wist, denk dat 't nog steeds een jaar zal duren... Hehe
Ik denk ook dat we niet onder dat jaar, of toch op z'n minst een aantal maanden uitkomen
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Mlies
- Poster rang 1

Achja, de aanloop naar kan ook al boeiend zijn om te zien hé. Als ze het niet te langdradig en saai maken natuurlijkChristel schreef:Volgens mij heeft Tom haar dat nog niet verteld, maar die had dan ook genoeg andere dingen te besprekenMlies schreef:Zou ze dat niet weten van Tom?johan1969 schreef:Ik ben eens benieuwd wanneer Barbara en Ann een koppel worden... Volgens mij weet Babs nog niet dat Ann lesbisch is.
En euhm, zelfs als ze het dan toch wist, denk dat 't nog steeds een jaar zal duren... Hehe![]()
Ik denk ook dat we niet onder dat jaar, of toch op z'n minst een aantal maanden uitkomen
0 x
Runaway Dreamer
- Luc
- Poster rang 4

Re: Barbara (Babs )
Voorlopige planning voor de eerste kus: eind mei. Wijzigingen steeds mogelijk
.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 700
- x 533
Ik vind de scenes tussen Tom en Barbara leuk. Broeder/zuster in het overspel.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad!jessie V. schreef:Ik vind de scenes tussen Tom en Barbara leuk. Broeder/zuster in het overspel.
Ik vind Barbara sowieso heel leuk. Ze zorgt er in elk geval voor dat dingen soms wat luchtiger overkomen, en dat kunnen ze op dit moment heel goed gebruiken in "Thuis".
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Mlies
- Poster rang 1

Daar ben ik het helemaal mee eens... In het begin vond ik haar niet zo leuk, maar ze geeft altijd van die rake opmerkingen en dat kan ik wel smakenChristel schreef:Inderdaad!jessie V. schreef:Ik vind de scenes tussen Tom en Barbara leuk. Broeder/zuster in het overspel.
Ik vind Barbara sowieso heel leuk. Ze zorgt er in elk geval voor dat dingen soms wat luchtiger overkomen, en dat kunnen ze op dit moment heel goed gebruiken in "Thuis".
Ik vind de afleveringen tegenwoordig een beetje saai worden, bijna hele tijd over het zelfde of slecht geacteerde scènes. Maar als zij twee op 't scherm komen, vind ik 't altijd grappig of toch op z'n minst leuk om naar te kijken!
0 x
Runaway Dreamer
-
Kabilla
- Nog geen rang
Ok, dus Tom is een smeerlap, maar Babs is leuk hoewel ze krak hetzelfde doet?
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
-
zara
- Nog geen rang