Barbara (Babs )

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Babs

Bericht door lord F. »

Mlies schreef:Denk dat we daar nog lang op gaan mogen wachten. Ik heb de spoilers gelezen voor de komende maand en daar is niks van te bespeuren.
Noemt zij trouwens niet Barbara eigenlijk? Weet niet waarom iedereen haar Babs noemt hier...
Babs is de afkorting voor Barbara. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

lord F. schreef:
Mlies schreef:Denk dat we daar nog lang op gaan mogen wachten. Ik heb de spoilers gelezen voor de komende maand en daar is niks van te bespeuren.
Noemt zij trouwens niet Barbara eigenlijk? Weet niet waarom iedereen haar Babs noemt hier...
Daar ging ik inderdaad van uit :wink: Maar Babs is ook een 'volwaardige' naam, vandaar dat ik toch eventjes verward was bij het gebruik ervan :P
0 x
Runaway Dreamer
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Mlies schreef: Noemt zij trouwens niet Barbara eigenlijk? Weet niet waarom iedereen haar Babs noemt hier...
Moet je vragen aan de topicstarter :mrgreen: :mrgreen:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Mlies schreef:
lord F. schreef:
Daar ging ik inderdaad van uit :wink: Maar Babs is ook een 'volwaardige' naam, vandaar dat ik toch eventjes verward was bij het gebruik ervan :P
De meeste afkortingen kunnen toch ook als volwaardige naam gebruikt worden?!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik ben eens benieuwd wanneer Barbara en Ann een koppel worden... Volgens mij weet Babs nog niet dat Ann lesbisch is.

Tegen dat ze een koppel zijn, zijn we een jaar verder.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ann had haar foto met Sandrine (de oude) maar wat opvallender op haar bureau moeten plaatsen toen Barbara langskwam :P
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

johan1969 schreef:Ik ben eens benieuwd wanneer Barbara en Ann een koppel worden... Volgens mij weet Babs nog niet dat Ann lesbisch is.

Zou ze dat niet weten van Tom?

En euhm, zelfs als ze het dan toch wist, denk dat 't nog steeds een jaar zal duren... Hehe
0 x
Runaway Dreamer
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mlies schreef:
johan1969 schreef:Ik ben eens benieuwd wanneer Barbara en Ann een koppel worden... Volgens mij weet Babs nog niet dat Ann lesbisch is.

En euhm, zelfs als ze het dan toch wist, denk dat 't nog steeds een jaar zal duren... Hehe
Volgens mij heeft Tom haar dat nog niet verteld, maar die had dan ook genoeg andere dingen te bespreken :mrgreen:
Ik denk ook dat we niet onder dat jaar, of toch op z'n minst een aantal maanden uitkomen ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Christel schreef:
Mlies schreef:

Volgens mij heeft Tom haar dat nog niet verteld, maar die had dan ook genoeg andere dingen te bespreken :mrgreen:
Ik denk ook dat we niet onder dat jaar, of toch op z'n minst een aantal maanden uitkomen ;)
Achja, de aanloop naar kan ook al boeiend zijn om te zien hé. Als ze het niet te langdradig en saai maken natuurlijk :)
0 x
Runaway Dreamer
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Barbara (Babs )

Bericht door Luc »

Voorlopige planning voor de eerste kus: eind mei. Wijzigingen steeds mogelijk :) .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind de scenes tussen Tom en Barbara leuk. Broeder/zuster in het overspel.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Ik vind de scenes tussen Tom en Barbara leuk. Broeder/zuster in het overspel.
Inderdaad!
Ik vind Barbara sowieso heel leuk. Ze zorgt er in elk geval voor dat dingen soms wat luchtiger overkomen, en dat kunnen ze op dit moment heel goed gebruiken in "Thuis". :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Christel schreef:
jessie V. schreef:Ik vind de scenes tussen Tom en Barbara leuk. Broeder/zuster in het overspel.
Inderdaad!
Ik vind Barbara sowieso heel leuk. Ze zorgt er in elk geval voor dat dingen soms wat luchtiger overkomen, en dat kunnen ze op dit moment heel goed gebruiken in "Thuis". :)
Daar ben ik het helemaal mee eens... In het begin vond ik haar niet zo leuk, maar ze geeft altijd van die rake opmerkingen en dat kan ik wel smaken :lol:
Ik vind de afleveringen tegenwoordig een beetje saai worden, bijna hele tijd over het zelfde of slecht geacteerde scènes. Maar als zij twee op 't scherm komen, vind ik 't altijd grappig of toch op z'n minst leuk om naar te kijken!
0 x
Runaway Dreamer
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Ok, dus Tom is een smeerlap, maar Babs is leuk hoewel ze krak hetzelfde doet?
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
zara
Nog geen rang

Bericht door zara »

Maar Barbara heeft maar 1 minnaar en Tom had er twee
0 x
Gesloten