Ik veronderstel dat Femke toch minstens al één rekening kreeg?Luc schreef:Die zal wel te vertrouwen zijn, gezien Yvette hem toch prefereert boven de Frank.
En aangezien die niet protesteerde, zal 't wel OK zijn.
Ik veronderstel dat Femke toch minstens al één rekening kreeg?Luc schreef:Die zal wel te vertrouwen zijn, gezien Yvette hem toch prefereert boven de Frank.
Of ze die rekening al gekregen heeft is niet zeker, aangezien Herman volgens eigen zeggen 1x per maand een factuur stuurt. Ik ben het dus met Jessie eens, en vind het op z'n minst vreemd dat er daar blijkbaar niet echt naar de prijzen van dergelijke dingen gekeken wordt voordat ze akkoord gaan..Rieka schreef:Ik veronderstel dat Femke toch minstens al één rekening kreeg?Luc schreef:Die zal wel te vertrouwen zijn, gezien Yvette hem toch prefereert boven de Frank.
Dan moet Femke haar prijzen ook maar naar omhoog trekken. Als het allemaal zo lekker is als beweerd wordt, dan zal men wel wat extra willen betalen toch ?Christel schreef: Of ze die rekening al gekregen heeft is niet zeker, aangezien Herman volgens eigen zeggen 1x per maand een factuur stuurt. Ik ben het dus met Jessie eens, en vind het op z'n minst vreemd dat er daar blijkbaar niet echt naar de prijzen van dergelijke dingen gekeken wordt voordat ze akkoord gaan..
Dat is ook wel weer zo.Luc schreef:Dan moet Femke haar prijzen ook maar naar omhoog trekken. Als het allemaal zo lekker is als beweerd wordt, dan zal men wel wat extra willen betalen toch ?Christel schreef: Of ze die rekening al gekregen heeft is niet zeker, aangezien Herman volgens eigen zeggen 1x per maand een factuur stuurt. Ik ben het dus met Jessie eens, en vind het op z'n minst vreemd dat er daar blijkbaar niet echt naar de prijzen van dergelijke dingen gekeken wordt voordat ze akkoord gaan..
Haar broodjeszaak ging ook failliet he !Rieka schreef:Ik veronderstel dat Femke toch minstens al één rekening kreeg?Luc schreef:Die zal wel te vertrouwen zijn, gezien Yvette hem toch prefereert boven de Frank.
't zijn €€€€€€€€€€€€€'tjes nu ...dani@home schreef:Nickos schreef:zó voorspelbaar
Vlak voor die scene viel ineens mijn frank