Nee, ik geloof ook niet dat dat zo snel zal gebeuren eigenlijk. Zeker niet als het een wat ouder personage betreft. Qua jongeren zou dat dan misschien weer anders kunnen werken, dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Misschien dat heel jonge mensen, soap personages van hun leeftijd wel tot op bepaalde hoogte na gaan apen (omdat ze het misschien stoer vinden staan ofzo)maurice schreef:Prieeltje schreef:Ik vind het ook niet echt realistisch (in hoeverre soaps realistisch zijn natuurlijk) dat er niemand rookt in Thuis. Ik begrijp wel dat het niet meer mag omdat het mensen zou aanzetten, maar dan zouden ze bijvoorbeeld ook iemand kunnen laten stoppen met roken en op die manier toch nog het goede voorbeeld geven. Ik begrijp alleen ook niet het onderscheid tussen alcohol, drugs en roken (die twee eerste gebeuren wel in Thuis).
Ik zou mij niet aangespoord voelen om ook te roken moest vieze Victor een sigaret opstekenAleja, moest Frank roken, kzou nog zeggen ja, als mensen hem als voorbeeld zien, maar over het algemeen... Aleja, zijn jullie al iemand tegengekomen die een personage van thuis helemaal na-aapt door te roken en dezelfde kleren te dragen en zo? ik niet
Maar wat Prieeltje al zei, dan begrijp ik ook niet zo goed dat drugs en vooral alcohol wel mogen. Van drugs hebben ze in Thuis dan nog de nadelen laten zien, maar van alcohol in het algemeen toch niet, dus dan zou dat ook "aanstekelijk" kunnen werken zou je denken.