Thuisdag 2006 28 MEI 2006

Gesloten
Katja*
Nog geen rang

Bericht door Katja* »

En de Nederlanders vallen natuurlijk weer buiten de boot :evil:

Ik had gehoopt dat je het gratis bij Dag allemaal zou krijgen ofzo
of nog beter iedereen die naar de Thuisdag komt krijgt er gratis een thuisgestuurd.

Maar nee hoor weer zo spaaraktie waar je als Nederlander niet aan mee kunt doen :x

Weet iemand hoe ik toch aan zo'n kalender kan geraken,dan hoor ik het graag :wink:
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Je zou er altijd eens over kunnen mailen naar de krant.
En anders kan je nog altijd in Nederland het Nieuwsblad kopen (in ieder geval in de grotere steden) en zo dus sparen en dan met je volle spaarkaart naar België om hem in te wisselen. ;) Of heel vriendelijk aan iemand in België vragen om hem voor je te sparen en daarna de kranten terugbetalen.
0 x
Sanne
JB
Nog geen rang

Bericht door JB »

Katja* schreef:En de Nederlanders vallen natuurlijk weer buiten de boot :evil:

of nog beter iedereen die naar de Thuisdag komt krijgt er gratis een thuisgestuurd.

Maar nee hoor weer zo spaaraktie waar je als Nederlander niet aan mee kunt doen :x

Weet iemand hoe ik toch aan zo'n kalender kan geraken,dan hoor ik het graag :wink:
Ik vind het voor jullie zelf ook heel oneerlijk, Thuisfans zijn verspreid over vele landen dus zouden toch zeker de Nederlanders ook mogen deelnemen mja. Voor Thuisfan.be is het momenteel ook nog niet toegestaan wedstrijden te organiseren voor Thuis merchandise enzo maar we hopen dat we het snel mogen gaan doen.
0 x
LoreWittemans
Nog geen rang

Bericht door LoreWittemans »

Katja* schreef:En de Nederlanders vallen natuurlijk weer buiten de boot :evil:

Ik ben gisteren achter mijne kalender geweest en één tip ga ik zéker een keer uitproberen: Jenny en Rosa's chocoladetaart. Ik was direct verkocht toen ik die bladzijde zag, met da recept erop! Maar ja, ben dan ook een grote fan van chocolade(taart) :D
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'

Rosa: Werkt ma moeder...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

LoreWittemans schreef:Ik ben gisteren achter mijne kalender geweest en één tip ga ik zéker een keer uitproberen: Jenny en Rosa's chocoladetaart. Ik was direct verkocht toen ik die bladzijde zag, met da recept erop! Maar ja, ben dan ook een grote fan van chocolade(taart) :D
Goh, nou maak je me toch wel nieuwsgierig eigenlijk! Het is dus een verjaardagskalender incl. recepten? Toch wel grappig (en handig!) dan! :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Ik heb die spaaractie dus gemist... K hoop dat ze die op de thuisdag nog te verkrijgen zijn, want ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar en zou wel schoon staan naast mijn thuisposter van de vorige thuisdag ;)
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Heb hier net een foutje in de thuiskalender ontdekt: Ronny Daelman heeft blijkbaar 2 verjaardagen!! Hij staat zowel op 11 september als op 8 januari op de kalender...mmm, de profiteur, hij zal 2 keer verjaardagkado's willen :wink:
Tis toch weer typisch he, zo'n fout, allez, da moete nu toch zien als je alles checkt voor je de kalender laat drukken...tsss
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Prieeltje schreef:Heb hier net een foutje in de thuiskalender ontdekt: Ronny Daelman heeft blijkbaar 2 verjaardagen!! Hij staat zowel op 11 september als op 8 januari op de kalender...mmm, de profiteur, hij zal 2 keer verjaardagkado's willen :wink:
Tis toch weer typisch he, zo'n fout, allez, da moete nu toch zien als je alles checkt voor je de kalender laat drukken...tsss
Hij kan maar 1 keer verjaren hé. Het is 8 januari. Tja, 11 september, 1 ramp is al meer dan genoeg voor die dag :)
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Christel schreef:
LoreWittemans schreef:Ik ben gisteren achter mijne kalender geweest en één tip ga ik zéker een keer uitproberen: Jenny en Rosa's chocoladetaart. Ik was direct verkocht toen ik die bladzijde zag, met da recept erop! Maar ja, ben dan ook een grote fan van chocolade(taart) :D
Goh, nou maak je me toch wel nieuwsgierig eigenlijk! Het is dus een verjaardagskalender incl. recepten? Toch wel grappig (en handig!) dan! :)
Er staan allerlei verschillende (feest)tips van Thuis-personages op. Dat recept is er dus 1 van, maar het zijn niet alleen recepten.
0 x
Sanne
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Hij kan maar 1 keer verjaren hé. Het is 8 januari. Tja, 11 september, 1 ramp is al meer dan genoeg voor die dag

ela ela, ik ben ook wel op 11 september jarig he!!!:wink:

Dus jij weet dat het 8 januari is de juiste datum? Toch een zwaar foutje vind ik...
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Prieeltje schreef:
Hij kan maar 1 keer verjaren hé. Het is 8 januari. Tja, 11 september, 1 ramp is al meer dan genoeg voor die dag

ela ela, ik ben ook wel op 11 september jarig he!!!:wink:

Dus jij weet dat het 8 januari is de juiste datum? Toch een zwaar foutje vind ik...
Dat vind ik een zware fout...(een foutje, dat klinkt in mijn oren licht.. :wink: )
0 x
Marijan
x 435

Bericht door Marijan »

Ej! Ik heb eens een vraagje, hebben jullie je ticketten van de Thuisdag al ontvangen? Ik heb die toch al een maand geleden gereserveert en nog altijd niks aangekregen...
0 x
Sterre
Nog geen rang

Bericht door Sterre »

Marijan schreef:Ej! Ik heb eens een vraagje, hebben jullie je ticketten van de Thuisdag al ontvangen? Ik heb die toch al een maand geleden gereserveert en nog altijd niks aangekregen...
Ik heb ze ontvangen. Ik denk een week of 3 nadat ik ze betaald had.
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Sterre schreef:
Marijan schreef:Ej! Ik heb eens een vraagje, hebben jullie je ticketten van de Thuisdag al ontvangen? Ik heb die toch al een maand geleden gereserveert en nog altijd niks aangekregen...
Ik heb mijn ticketten vorige week gekregen...
0 x
Sylvieke!
Nog geen rang

Bericht door Sylvieke! »

robmolle schreef:
Sterre schreef:
Ik heb mijn ticketten vorige week gekregen...
Inderdaad, dit wou ik ookal komen vragen!! Ik heb ze 1 mei besteld en heb ze nog altijd niet ontvangen .. Hopelijk komen ze binnekort in de bus ;)
0 x
Gesloten