Mette Marit schreef:jah, toen ze zeiden dat er speeksel van een hond op zijn gezichtje was gevonde, ja toen hadden we het ook door...
Daarvoor ware de verdachten
*de mama
*diene viezen vent van op café
Mette Marit schreef:jah, toen ze zeiden dat er speeksel van een hond op zijn gezichtje was gevonde, ja toen hadden we het ook door...
*de mama
De mama?
No way!
Daarvoor had ze te weinig fut.
Dat het de mama niet was dat wist ik al. Ik heb van deze aflevering de making off gezien en toen heb ik ook de eindscene gezien waar witse tekeningen brengt en dan samen met haar weggaat.
Ik dacht eerst aan de man van de zus. Maar ik heb er tijdens de aflevering op gelet en die had geen steekwonden. Hem was het dus ook niet. Dus tegen het einde wist ik het totaal niet meer. Tot dat dat van die hond werd verteld. Ja dan wist ik het ook!
*de mama
De mama?
No way!
Daarvoor had ze te weinig fut.
Juist daarom...
Haar verhaal klopte niet, alle ja, hare kleinen is weg met een mes en ze kruipt terug gezellig in de zetel...
Essa schreef:Hoe komt het dat het nieuwe seizoen nu al wordt uitgezonden? Is het normaal niet eerst Flikken en pas rond februari Witse?
Normaal is dat zo. Ik weet niet of je die hetze rond Flikken, Belgacom tv en Tony Mari hebt gevolgd. Maar Flikken wordt uitgezonden exclusief op belgacomtv. Dit zal over een bepaalde tijd gaan. ik vermoed toch een paar maand. Wel op dit is nogal heftig gereageerd en ik denk dat niet iedereen even blij was met het feit dat hij twee euro moet betalen om naar flikken te kijken (en daarbij nog eens aangesloten moet zijn bij belgacom tv) Daarom heeft men waarschijnlijk om iedereen wat kalm te stemmen beslist om het nieuwe seizoen van Witse nu al uit te zenden. En waarschijnlijk is het ook om de kijkcijfers op de zondag op te krikken. Baantjes is immers niet zo een geliefd programma als flikken en Witse.
Dit is wat ik denk hé. Ik ben dat niet 100% zeker.
Essa schreef:Hoe komt het dat het nieuwe seizoen nu al wordt uitgezonden? Is het normaal niet eerst Flikken en pas rond februari Witse?
Dat het nu een keer eerst Witse is en dan pas Flikken zou zijn met dat ze Flikken 8 nog aant opnemen zijn, en zo dus rustig de tijd hebben alles af te werken. (Stond ergens te lezen in een tijdschrift)
Dat het nu een keer eerst Witse is en dan pas Flikken zou zijn met dat ze Flikken 8 nog aant opnemen zijn, en zo dus rustig de tijd hebben alles af te werken. (Stond ergens te lezen in een tijdschrift)
flikken 8 wordt sinds 1 september uitgezonden op bekgacomtv. Het zou me eigenlijk verbazen als ze da nog aan het opnemen zijn. ma ja het kan natuurlijk altijd he?
Flikken 8 is volgens mij helemaal opgenomen hoor, ze zijn al bezig met de volgende reeks aan het opnemen... Zou trouwens maar raar zijn, want op Belgacom tv kan je normaal de volledige 8ste reeks bekijken (wel aan 2 euro per aflevering)...
Gisteren was t echt wel een goeie aflevering vond ik... Lekker spannend tot het einde! Al had ik wel al door dat die uitbater van de Quattro er iets mee te maken had toen Van Deun daar de eerste keer binnenging...
De rol van 'ons' Lientje was nu ook weer niet zo erg groot. Zou Roel Van Der Stukken er nog meer inkomen? Staat toch bij de gastacteurs voor de komende week nog een paar keer bij... Wordt hij het lief van Sam?
K vind t trouwens wel een enorm leuk duo Witse & Sam. K vind het zelfs bijna een leuker duo dan Witse met Dimi
Echt waar, en ze heeft al eens meegespeeld als vriend van de tipgever in één van de laatste afleveringen van de eerste reeks.
Vond het overigens een zeer goede aflevering net zoals vorige week. De laatste afleveringen van de vorige reeks vond ik iets te voorspelbaar maar nu gaat het de goede kant uit.
0 x
Waarom neemt het leven je weg wat je het meeste nodig hebt?:(
heel goeie aflevering. Ik meen ergens gelezen te hebben dat Roel Vanderstukken in Witse ging meedoen. Hij was toch zo een wit manneke vant parket. Wel en in witse is er elke week wel iemand dood dan zou het wel eens kunnen dat we hem meer zien. En ik zou er dan niet van verschieten dat hij een lief voor Sam wordt.